toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sikamies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sikamies

Vieras
Mitä kertoo minusta se että mulla on ollut ns. Rakastajatar 2 vuotta eikä vaimoni edes osaa aavistaa mitään. Itse en tunne vaimoa kohtaan mitään, panen vaan. Toista naista oanen noin 2vkn välein. Se nainenkin on kummallinen kun se sanoo ett oon mukava mut se ei haluu olla ukkomiehen kanssa. Monta kertaa se on sanonut et ei enää mutta mieli muuttuu aina kun otan yhteyttä. Olen huolissani itsestäni.

Mä mitään tiiä mutta luulen et vaimos tietää mutta ei itsekkään välitä. Ja eikö se joku mieheinen mies palstalla sanonut että nainen pitää lompakkona. Helppoa rahaa tulee kotiin.

[QUOTE="ketjun aloittaja";29301102]Jos se tietäs ni ei se antas mulle piparia, luulisin. Ja ei sillä oo rakastajaa, mä tiedän koska se on aina kotona..[/QUOTE]

Miksei antais, kun ei välitä. Samahan tuo on. Ethän itekkään oo aina kotona, mistä tiiät missä vaimos silloin menee.

Että turhaan sä oot olevinas. Just nuin tyhmiä miehet on, luulevat pyörittävänsä kahta tai useampaa naista salaa, mutta itte tulee huijatuksi niiden jokaisen taholta.

Vieläkö sulla on hauskaa?

Lapsetko yhdessä pitää vai omaisuus? Joskus jälkipyykki voi olla aika raakaa…Oman kokemukseni mukaan ei ainakaan ex-mieheni ole onnellinen vielä 5:kään ero vuoden jälkeen ja soittelee melkein päivittäin…vaikka miehelläni oli toinen ja ero lähti liikkeelle hänen aloitteestaan...

[QUOTE="ketjun aloittaja";29301194]Että vaimolla ei ketään, se on aina kotona lapsen kanssa.. ja olen aikamoinen kusipää..[/QUOTE]

Voithan sä selitelä ittelees mitä vaan ja jopa uskoakin sitä paskaa.

Sen lisäksi että kusipää, olet myös pöljä. Ihan oikein sulle, että oikein kaksi naista vie sua kuin pässiä narussa.

[QUOTE="ketjun aloittaja";29301194]Että vaimolla ei ketään, se on aina kotona lapsen kanssa.. ja olen aikamoinen kusipää..[/QUOTE]

Ja vaimo on muka aina yksin kotona lapsen kanssa kun sinä seikkailet? Paskanmarjat... Äidit kykenevät vallan hyvin pitämään suhdetta yllä lastenhoidon lomassakin. Ja mies ei epäile yhtään. :)

Myönnän olevani kusipää ehkä ajattelen alapäällä. En ymmärrä miten naiset muka vie kun pässiä narussa, ainakin se toinen tykkää musta ja mun vehkeestä eritoten sen verran kovaa vikinää se pitää kun panen ja märkä kun vesiputous..

:laugh: no tuossahan se just nähdään, miten ne sua vie :laugh:

Orgasmia on yllättävän helppo teeskennellä, vaikkei näyttelijä olisikaan. Sitä paitsi, miten se mitenkään poissulkis sen, etteikö nainen nauttis muidenkin kanssa vähintään yhtä lailla? Siis ihan oikeastiko sä nyt kuvittelet olevasi jotenkin ainutlaatuisen hyvä petipuuhissa? :D

[QUOTE="ketjun aloittaja";29301234]Myönnän olevani kusipää ehkä ajattelen alapäällä. En ymmärrä miten naiset muka vie kun pässiä narussa, ainakin se toinen tykkää musta ja mun vehkeestä eritoten sen verran kovaa vikinää se pitää kun panen ja märkä kun vesiputous..[/QUOTE]

Että nainen ei voi nauttia seksistä ja silti vedättää miestä? Voi poika kun olet hakoteillä...

• Tykkää
Reactions: Punapeppupaviaani
Miksi se esittäis? Ja millä lailla vedättäis? En tajuu? Mä haluun sitä ja se mun vehjettä siinä se.. jos se ei tykkäis musta niin ei kai se ois mun kaa, tämä vaan ei oo järkevää toimintaa mun puolelta sen myönnån

[QUOTE="ketjun aloittaja";29301316]Miksi se esittäis? Ja millä lailla vedättäis? En tajuu? Mä haluun sitä ja se mun vehjettä siinä se.. jos se ei tykkäis musta niin ei kai se ois mun kaa, tämä vaan ei oo järkevää toimintaa mun puolelta sen myönnån[/QUOTE]

Ai miten vedättäis? No samoin kuin sinä, pitää muitakin miehiä. Niinkuin vaimoskin.

[QUOTE="ketjun aloittaja";29301352]Eipä pidä paikkaansa, tiedän mä. Taidatte olla vaan kateellisia. :-)[/QUOTE]

Miks me oltais kateellisia? Sehän vaan valaa uskoa meihin naisiin, että voimme huoleti jatkaa valitsemallamme tiellä, kun se teille miehelle menee näköjään ihan täysillä läpi =)

[QUOTE="ketjun aloittaja";29301316]Miksi se esittäis? Ja millä lailla vedättäis? En tajuu? Mä haluun sitä ja se mun vehjettä siinä se.. jos se ei tykkäis musta niin ei kai se ois mun kaa, tämä vaan ei oo järkevää toimintaa mun puolelta sen myönnån[/QUOTE]

Pelaa ihan samaa peliä kuin sinäkin. Sitähän sinäkin teet ja omahyväiisenä luulet ettei toiset osapuolet muka ole yhtä fiksuja... Niin varmaan.

Ja ei, kateellinen en ole, kenellekään teistä. Minulla on se mitä haluan ja jos haluaisin lisää niin hankkisin sen. Sinulla (tai niillä naisilla) ei ole mitään mitä minä en voisi hankkia jos haluaisin. :)

Yhteistyössä