Toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lainasin miestäsi (anteeksi)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä sille voi kun hormoonithyrrää ja jos naitattaa vietävästi. Eipä siinä kerkiä pajon miettiä kun jo sutasee hitaasti sulavat sisälle. Muistan nuoruuvestani ainakin sillon kun talossa isännän silimä vältti niin ei muuta kun akan selekään. Se on justiin se kun siellä naisten hameenalla on jatkuva juhannus, eipä se hätä lue lakia. Ennen sanottiin että vieras pillu on kullin herkku. Olihan se monesti semmosta kelemin hommaa kun piti olla niissä touhuissa silimät niskassakin ja pääpyöriä niinkuin pössihavukalla, mutta meikäläinenhän oli pikkusen etevämpi näissä panohommissa kuin järkiään tavallinen rahvas.Monta mukavaa muistoa näistä on jäänyt ja olihan se semmoinen mukava yllätys niille emännillekin.

Toisin sanoen miehen tilannearviot ovat kyseenalaisia, miehen rationaalinen ajattelu ailahtelevampaa, epäluotettavampaa ja helpommin sekoitettavampaa kuin naisella. Ja tämän toi esille Mies! :D
""Siis naisen rooli onkin korostunut, kun nallekarhua viedään"". Eli naisen täytyy ajatella miehenkin puolesta, sillä miehen aivokapasiteetti ei riitä usean eri asian erittelyyn puoleensavetävän naaraan kohdatessa. Mehen todellisuudentaju hämärtyy (vaimo, lapset,) ja suvunjatkamisvietti riehuu (ala)aivoissa siihen malliin, että mies onkin osittaisesti syyntakeeton pettäessään.
Voi jee. Pitäisiköhän teiltä evätä joitain täysi-ikäisille ennen niin vapaasti säädettyjä oikeuksia, kuten kotiintuloajat, ajokortti ja aseenkantolupa.
Paitsi että tässä yritetään taas tehdä naisesta.. no, vähintäänkin SYYLLISEMPÄÄ kuin miehestä (jos syyllisiä etsitään) miehen kirjoituksesta paistaa läpi epäily ja epäusko sukupuolensa kykyihin käyttää järkeään. Vastuunpakoilua sanon minä. Jos mies on niin Tyhmä että pettää, hän on tasan tarkkaan niin tyhmä. Kyllä sitä jokainen ukko tietää mitä seuraa kiinni jäädessään, ja pettäminen on tietoinen valinta. Että turha vedota naisen konsteihin vikitellä julmasti avuton mies pettämisen tielle. Vai oletko sinä ollut jo juuri noin tyhmä?

Voi sinua ressua kun täytyy toisten miehiä metsästää.
Etkö ole löytänyt vapaata kumppania itsellesi?
Vaikka, niinhän ne toiset naiset menee aina siihen samaan ansaan kun mies valittelee, että oma vaimo on sellainen ja tällainen ja sitten se toinen nainen uskoo olevansa paljon parempi kun vain makaa jalat levällään kun mies sormia napsauttaa.
Silti miehet useimmiten palaavat aina sinne oman vaimon luo.....

Miltä tuntuu kun katsoo peiliin?

""nami""

En ole pettänyt. Mutta viestini on, että naisen yhdyntä on suunnitelmallisempi. Tietysti jos nainen lähestyy evoluutiossa miestä, niin nainenkin voi harrastaa extempore seksiä. Ja koskaan ei kannata olla liian varma kenestäkään. Valitettavasti moni on pudonnut, ja korkealta.

Kyse oli vuodesta 2005, eiköhän sen jälkeen kaikilla ole elämä jatkunu?Vai luitko ees edellä olevia viestejä? Ja jokainenhan voi tehdä omat päätöksensä ja mielipiteensä,mitä väliä?Ei ole väliä onko mies varattu vai vapaa, jos kerta on valmis lähtemään leikkiin mukaan.Voi ensimmäinen nainen,sinulle taisi osua omalle kohdallesi vai mitä? Sinua on petetty ja nyt mietit mielessäsi,että mikä sinussa oli huonompaa kuin siinä naisessa, jonka mukaasi miehesi lähti..hehee...varmaankin uutuudenviehätys ja kesäinen kiima!Nyt itkeskelet miehesi perään ja yrität ruikuttaa,että hän lopettaisi vieraissa juoksemisen.Mitäs sieltä peilistä kurkistaa kun katsot siihen?Turvonneet, märehtivät kasvot ja katkeruus kaikkia iloisia sinkkunaisia kohtaan.

heh,haluaisin nähdä naamasi sitten kun uskallat joku päivä rakastua ja olet tosissasi,ensin alkaa epäily siitä että petetäänkö sinua ja sitten se joku tulee,vaikka naapurisi,pitämään hauskaa miehesi kanssa...heh.
niin tulee tapahtumaan,halusit tai et.
puhun kokemuksesta....
itku pitkästä ilosta.

Eiköhän petetyllä ole oikeus tunteisiinsa. Mikä ihmeellinen naisten vastakkainasettelu: katkerat pihtaavat vaimot vs. iloiset haluttavat sinkkutytöt. Kaikki jotka tästä elämästä vähääkään tietävät että asia ei suinkaan ole niin. Mutta silti jotkut vaimot miettivät mikä minussa on vikana ja toiset naiset että miksi mies minut koettuaan haluaa palata vaimonsa luokse. Kumpikin hieman katkerana. Vaikka toisaalta tietävät että mies menee jos on mennäkseen on se vaimo/tyttöystävä kuinka ihana tahansa, tai vaikka on ""pidetty vain vähän hauskaa"".

Monet näistä varattuihin siinä missä vapaisiinkin retkahtavat kokevat varmaan suuria vaikeuksia kumppanin valikoinnissa. Kun he henkilökohtaisesti tietävät kuinka helposti toinen voi pettää, uskaltavatko he ryhtyä suhteeseen ollenkaan vakavissaan? Turvallisempaa on ehkä pitäytyä esim. näissä varatuissa, ettei vaan itselle kävisi yhtä huonosti...

Kyllä sen toisen naisenkin sen verran vastuuta pitää ottaa että miettii miten lähimmäistä kannattaa kohdella. Että onko reilua sitä ykkösnaista kohtaan olla varatun miehen kanssa. Suhteesta ei kolmannen osapuolen tarvitse vastuuta kantaa mutta omista teoista kyllä. Itse en makaisi varatun miehen kanssa ihan siitä syystä että kunnioitan sitä ykkösnaista. Se mikä on hänen, ei minulle kuulu. Halusi mies minua tai ei.

Sen verran meni pieleen tuo arvauksesi siitä, että ukko vielä juoksentelisi muiden naisten perässä. Ei juokse kuin minun perässä mutta kerta riitti.
Jäi kiinni ja laitoin sen pihalle.
Olis tulossa takas mutta mitä minä paskalla teen kun ei ole peltoakaan.

Oikein ärsyttää kun ei se jätä rauhaan ja pettää sitä uudempaa tyttöystäväänsä minkä ehtii.
Mutta ei paljon paina.
Elämäni on paljon mukavampaa sinkkuna. Ei tarvitse kuunnella selityksiä eikä pestä sen pyykkiä tai muutenkaan passata.

Ja sieltä peilistä muuten katsoo sellainen paljon pirteämmän näköinen vapaudesta nauttiva nainen jolla ei ole enää itkun turvottamat kasvot tai silmäpussit huonosti nukutun yön jälkeen. Mutta hänellä on........

Olen oikein tyytyväinen elämääni..... ja olis noita tulijoita mutta ei kiinnosta.... ainakaan vielä. Sitten kun se hetki tulee, että kiinnostaa niin taidan valita niistä yhden kundin jolla ei ole rahasta puutetta.

Kesänmakua kaikille!

""Kyllä sen toisen naisenkin sen verran vastuuta pitää ottaa että miettii miten lähimmäistä kannattaa kohdella""

Joo, niin pitää. Jos tietää, että kyseessä on ukkomies. Missä vaiheessa tutustumista on sopivaa kysyä, että oletko vapaa. Heti kun esitellään ? Entä, jos tutustuminen etenee pikku hiljaa ja kummallakaan ei tule mieleen HETI ottaa selvää toisen aviosäädystä. Voi rakastua vahingossa, ilman että oli niin tarkoittanut.

Hyvään suhteeseen ei kukaan pääse väliin. Kokemusta on. Minua petettiin ensimmäisessä liitossani. Ihan sama. Jouti sitten lähteä koko mies. Eikä tullut mieleenkään olla edes ärtynyt näille toisille naisille. Ehkä he olivat exälleni sopivampia.

Ja jos lähimmäisen kohtelusta pitää ottaa vastuuta, ottakoot ne vaimotkin, joille miehet ovat lähinnä omaisuuteen rinnastettavia hyödykkeitä !

Niin hyväksyinkin, kun exäni minua petti. Sai mennä parempien syliin kokonaan. Miksi minä olisin halunnut elää jonkun kanssa, joka ei ollut minulle uskollinen ? Ja ihan varmasti en myöskään ollut hänelle paras mahdollinen vaihtoehto.

Näettekö te kaikki miehistä aina jotenkin päälle päin, että ovat varattuja vai täyttävätkö jonkin kaavakkeen tullessaan puheillenne ?

Voi pyhä yksinkertaisuus näitä mielipiteitä.

Jaa, kyllä minä miehen siviilisäädyn olen aina kerennyt kyselemään aika alkuvaiheessa, siis todellakin ennen kuin mitään seksijuttuja ruvetaan puuhaamaan tai edes kunnolla rakastun. Yksi pirulainen kyllä valehteli sujuvasti päin naamaa ja minä ehdin jopa rakastua. Sitten kun miehen avovaimon olemassaolo mulle selvisi, niin lemppasin äijän samantien. Kyllä siinä muutaman illan itkeskelin, mutta tajusin sentään, ettei tuollainen valehteleva, pettävä paskiainen ole minun rakkauteni arvoinen.

Kaiketi hyvään suhteeseen ei pääse väliin, mutta jos suhde on huono, minä oletan että toinen lopettaa sen. Minulla ei ole mitään tarvetta mennä kenenkään parisuhteen väliin, oli se sitten miten huono hyvänsä. Ei minulle kuulu ryhtyä määrittelemään toisten ihmisten suhteiden tilaa, ja tekemään arvioita siitä, ovatko ne riittävän huonossa kunnossa vaiko eivät. Maailmassa ei niin hyvää parisuhdetta olekaan, jossa ei koskaan huononpaakin aikaa olisi.

Minusta jokainen on vastuussa omasta parisuhteestaan. Minä en halua vastuuta vielä toistenkin ihmisten suhteista, joten en niihin sitten sekaannukaan. Enkä hyväksyisi sitä, että joku toinen sekaantuisi minun ja mieheni parisuhteeseen. Me päätämme oman parisuhteemme hyvinvoinnista. Ja jos se voisi joskus todella huonosti, se joko yritettäisiin pelastaa yhdessä tai lopetettaisiin yhdessä. Pettämisellä ei parisuhteiden ongelmia ratkota missään tapauksessa, joten sen tekosyynä käyttäminenkin on täysin turhaa.

Et tainnut lukea viestiäni lainkaan, jos väität minun erehtymätön olevan. Hetihän siinä ensimmäisessä kappaleessa kerroin itsekin erehtyneeni...

Jokainen erehtyy ja tekee virheitä. Sitä ei voi välttää. Mutta kun erehtyy, ei tarvitse jatkaa erehdystään ja saman virheen tekemistä voi yrittää jatkossa välttää. Jos tekee virheen, voi yrittää korjata sen, eikä ehdoin tahdoin yrittää pahentaa tilannetta.

Kyllä minä rakastunut olin, eikä se mies minulle tavaran arvoinen ollut. Ongelmana olikin se, että ilmeisesti minä ja hänen avokkinsa olimme hänelle tavaran arvoisia. Miksi sellaiseen suhteeseen pitäisi jäädä roikkumaan, jonka alkajaisikai toinen on valehdellut härskisti? Vaikka rakastunut olisikin, eikö silti voi miettiä millaisiin ihmisiin kannattaa rakkauttaan tietoisesti tuhlata?

Oletetaan, että rakastuu mieheen, josta saa myöhemmin selville, että hänellä on kilometrin mittainen rikosrekisteri ja useita raiskauksia ja pahoinpitelyitä tilillään. Kuinka moni nainen jatkaisi suhdetta sellaisen miehen kanssa, vaikka kuinka olisi rakastunut? Ei kai rakkaudenkaan takia sentään ehdoin tahdoin tarvitse kättään paskaan työntää?

Sinä voit kutsua tällaista ajattelutapaa vaikka rakkauden puutteeksi. Minä kutsun sitä itsesuojeluvaistoksi.

Me lähestymme asiaa nyt varmaan hieman eri katsantokannalta. Tuollaiseen kuvailemaasi ihmiseen en uskoisi rakastuvanikaan. Epärehellisyys ei ole rakastettavaa.

Joskus vaan on niin, että se edellinen liitto on niin loppuunkäyty, ettei sitä enää ole olemassakaan. Ja sen lisäksi siinä pysyttelevät kuvittelevat, ettei parempaakaan ole olemassa.

Vaan en jaksa inttää. Sellaista rakastamista kuin minä tarkoitin on hyvin harva saanut kokeakaan ja ilman sitä kokemusta ei sellaiseen voi uskoakaan. Voi tehdä päätöksiä ja järkeilyjä, mutta ei niin suuren rakkauden edessä.

Niin, näkökantoja on monia ja tilanteita erilaisia. Minä kerroin omasta tilanteestani, ja sen pohjalta sinä epäilit, etten ollut todella rakastunut ja pidin miestä tavaran asemassa.

Varmasti jotkut ovatkin jo käytännössä loppuunkäsitellyssä parisuhteessa vain siksi, ettei parempaakaan ole vastaan tullut. Jos näin on, niin kaiketi se suhde sitten oikeasti käsitellään loppuun, kun parempaa löytyy. Ei silloin kai kenenkään kakkosena tarvitse kovin kauaa roikkua. Jos tuntuu siltä, ettei toinen siitä vanhastaan saa erotuksi, niin siitä kai voi päätellä, ettei se liitto kaiketi niin loppuunkäsitelty vielä ollutkaan.

Näitä tilanteita on tosiaan monenlaisia. Toiset hyväksyttävämpiä kuin toiset. Henkilökohtaisesti en näe esimerkiksi tässä ap:n tapauksessa mitään sellaista, minkä pystyisin oikeuttamaan.

pettäminen juontuu kahdesta asiasta turhamaisuudesta ja ahneudesta,kun oikein lähemmin tarkastelee.
turhamaisuus-olenko haluttava vielä,saisinko ehkä tuonkin?
ahneus-mikään ei riitä ja haluan seksiä lisää,lisää.
ja siitä syntyy petturuutta,parisuhteessa,bisneksessä jne.

kun osaa ja oppii arvostamaan oikeaa rakkautta,ei haluta ja himota,kun tietää mitä menettää ja siinä on monella se virheiden tie käytävä läpi.

mutta se vaatii henkisyyttäkin ja kasvua
elämässä että tajuaa,kuinka ihmisen oma turhamaisuus ja ahneus aiheuttaa loppujen lopuksi näitä petturuus juttuja.
jos puolisosi on herkkä tällaiselle,voit odottaa että joskus lipsahtaa...ja mitä suurempi tarve ""pullistella""ja näyttää muille,eihän se yhden ihmisen ihailu riitä pitemmän päälle.

Miehen yhdyntä vaikuttaa kyllä paljon suunnitelmallisemmalta, sorry vaan. Mies on parisuhteessa, mies etsii kolmatta, toinen nainen saapuu, mies alkaa pettämään parisuhteessa (heillähänä oli koko kesän aikainen suhde). Mies järjestelmällisesti salaa salasuhteensa vaimoltaan, sinkku, eli toinen nainen sen sijaan tapailee miestä silloin kun haluaa, vailla mitään suunnitelmia. Eli ainakin tässä tapauksessa teoriasi ontuu kuin yksijalkainen aasi.

Siis salasuhteen alussa perheenisä menee suunnitelmallisesti sänkyyn, missä sinkku löytää itsensä yhtymästä? Olen kyllä eri mieltä kanssasi sänkyseikkailun suunnitelmallisuudesta. Tuohan tarkoittaa, että sinkku ei etsi lainkaan sänkyseuraa. Onko sellaisiakin sinkkuja olemassa?

Minä en ainakaan pitänyt salapanoa sen takia että vaimoni olisi ollut missään suhteessa huono vaan, aivan itsekkäästä syystä eli VAIHTELUN JA JÄNNITYKSEN HALUSTA,sen yritin myös sanoa salapanolleni mutta hän ei sitä koskaan ymmärtänyt.
En koskaan luvanut erota vaimostani,en koskaan luvanut hänelle yhtään mitään ja nyt kun pistin suhteen poikki niin hän kiljuu että lupasin hänelle sitä ja tätä.
Uhkauksia satelee päivittäin ja yhtenä päivänä hän esitti jehovan todistajaa ja tuli meidän oven taakse hörhöilemään, kattokaa äijät minne pelinne upotatte sillä tämä on todellinen painajainen.

Yhteistyössä