Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Soita sä sossuun, että saat taas lääkkeesi. :hug:
Sori, oon liian hyvätulonen sossuun.
:saint:
Joo niin varmaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Soita sä sossuun, että saat taas lääkkeesi. :hug:
Sori, oon liian hyvätulonen sossuun.
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Hani, älä yritä kun et osaa. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Hani, älä yritä kun et osaa. B)
Ok.
Tuutko tekee pöpille lohikeiton, en jaksaisi itse?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo niin varmaan!![]()
Muista, että niitten lääkkeitten kanssa ei saa ottaa alkoholia.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Syö raakaa kalaa.
Ei ne kuutiot taida olla raakoja, oiskohan ne esikypsytettyjä. En syö, sulla on koulutuskin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en tuhlaa aikaani sun sapuskoihin. Mielummin vaikka kaivan nenääni. B)
Sulla on aika iso nenä, älä venytä sitä enempää. Vai oletko kuvissa kamerassa kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No voi kamala jos et kestä mun nenää. Älä katto mun kuvia jos noin kovaa stressaa. Itte et edes uskalla laittaa kuvaas tänne. Taidat olla susikrapula-ainesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menen tästä nyt tekee sen keiton, verensokeri varmaan alhaalla.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sanoin bb-ketjussa. Että ei ihminen mikään eläin ole, se pystyy hillitsemään halujaan halutessaan. ok. oikea sananparsi olisi ollut, ihminen on sen verran jalostunut eläin, että se pystyy hillitsemään halujaan.. Anteeksi vaan kauhiasti. Ap taas itse kertoi, ettei näe mitään eroa hänen ja takapihan manskin välillä, sitä en oikein jaksa uskoa (tai sitten ap:n kohdalla evoluutio on epäonnistunut täydellisesti).
Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menen tästä nyt tekee sen keiton, verensokeri varmaan alhaalla.. :snotty:
Ai kun olet niin ilkeäKumma kyllä tykkään susta.
Ymmärrän, mä sanoinkin että on ihme että mä tykkään. Kummallista kertakaikkiaan.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menen tästä nyt tekee sen keiton, verensokeri varmaan alhaalla.. :snotty:
Ai kun olet niin ilkeäKumma kyllä tykkään susta.
Mä en taas tykkää tuollaisesta ihmisestä joka viitsii haukkua muita ja ilkeillä muille päivät pitkät.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Ai kun olet niin ilkeäKumma kyllä tykkään susta.