Toiset korvisreiät missä iässä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äppy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äppy

Vieras
Minkä ikäiselle (tyttö) antaisit ottaa toiset reiät korviin ensimmäisten viereen? Tai sitten yhden lisää eli toiselle puolelle toisen.
Onko 10v liian nuori, mitä mieltä?
 
Meillä sai pitkän keskustelun jälkeen ensimmäisen reiän 10-vuotiaana. Joten kai se toinenkin tuon ikäisenä menee....?
Muita lävistyksiä en kyllä soisi kenellekään...
 

Yhteistyössä