Toiset naiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no höh

Vieras
Toinen nainen on aina vain se toinen nainen eli jää aina kakkoseksi sen oikean perheen mennessä edelle asiassa kuin asiassa.
Siinä kohtaa kun puoliso tajuaa toisen pettävän, menee tämän toisen naisen elämä täysin sekaisin ja alkaa draama. Draama päättyy aina kyyneliin, yleensä sen toisen naisen.
Jos puoliso on viisas saadessaan tietää toisen pettävän, hän ottaa ilon irti omasta puolisistaan ja tekee toisen naisen elämän todella epämukavaksi.
Viisas pitää tiedon hetken omana tietonaan...

Odotan kommentteja, kiitos! :)

Onko noin?

Riippuu toisen naisen elämäntilanteesta. Jos hän on sinkku, niin tuskin yksi mies vaimoineen paljon hetkauttaa. Miehiä tulee ja menee. Perheellisen naisen elämä voi kyllä mennä sekaisin.

Totta tuo, että sinkkuihmiselle asenne "miehiä tulee ja menee" on oikein hyvä. Sen takia ovatkin sinkkuina?
Ero-ja uusioperheet sisarpuolineen taitaa olla muoti-ilmiö tänä päivänä. Ihminen ei ole mitään, ellei sillä ole vähintään kahden kanssa lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Oletkos kuullut, että moni mies jättää vaimonsa ja lapsensa ja avioituu uudelleen tämän ns. toisen naisen kanssa. Saa usein myös lapsia hänen kansaan.

Tämmöisiä on tuttavapiirissä muutamia. Kaikki tilanteet on niin erilaisia, ettei voi yleistää.

Yleensä asioilla on kaksi kääntöpuolta oli asia mikä hyvänsä.
Harmaalla alueella asiat eivät ole selvinneet suuntaan eikä toiseen eli asiat ajelehtivat päämäärättömästi?
Provomielellä en ole, ihan tosissani pohdin asiaa :) ja mukava kuulla mitä muut on mieltä hieman erilaisesta pohdinnasta...

Entäpä toiset miehet? Minulla on ns toinen mies. En ole jättämässä silti oikeaa miestäni toisen vuoksi. Toinen sitä hiukan toivoo, joten voi olla että suhde päättyy tähän.

Mikä siinä onkin, että ihminen ei viitsi tehdä oman parisuhteensa eteen töitä. Vaan hakee helpoimman reitin toisesta naisesta/miehestä? Itsekkyyttäkö se on, omien tarpeiden ajamista kaikki selittelyt...

Minä en missään nimessä edes halua olla muuta kuin kakkosnainen :) enkä ymmärrä niitä säälittäviä vaimoja jotka luulee meidän itkevän miehen perään kun se jää kiinni ja paljastuu....sitten voi siirtyä uuteen mieheen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hirviö:
Minä en missään nimessä edes halua olla muuta kuin kakkosnainen :) enkä ymmärrä niitä säälittäviä vaimoja jotka luulee meidän itkevän miehen perään kun se jää kiinni ja paljastuu....sitten voi siirtyä uuteen mieheen ;)

No ne säälittävät vaimot tuskin voisivat olla vähempää kiinnostuneita sen kakkosnaisen itkuista siinä vaiheessa kun suhde paljastuu. Kyse on kuitenkin luottamuksen pettämisestä, ja ihmettelen miten itsekkäästi asiaa voidaan katsoa. Minä en missään tapauksessa voi hyväksyä salailua ja valehtelua. Jos ei haluta elää yksiavioisessa liitossa niin sitten etsitään sellainen kumppani joka hyväksyy avoimen suhteen.

Yhteistyössä