Toisten eläimiä pitää sit ilmaseks hoitaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilmainen koiravahtiko?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ilmainen koiravahtiko?!

Vieras
Sisko muutti laitokseen, ku eka viimeisen kuukauden aikana on asustellut mun luona koiriensa kanssa. Laitokseen ku tuli lähtö, ni jätti koirat tänne, puhe oli, että joka päivä käy ulkoiluttamassa, ei ole ainakaan vielä käynyt.

Nyt iskä syyttää mua siitä sen laitokseen menosta, mä oon kuulemma suositellut sille laitosta!! Tosiaan oonkii varmaan suositellu, itellä niin huonoja kokemuksia laitoksesta, että oksat pois!

Sit se laitoksen johtaja mikä lie ja sossut oli sitä mieltä, että koirat olisivat täällä ens viikkoon asti, että selviää minne menevät. Äitin luo ne ei voi mennä, koska se myy ne, ja se olis siskolle todella kamalaa.. Tosin tässä tapauksessa varmaan parempi, koska en mä oo mikään ilmanen koiravahti!!

Mut mikä minä oon sen koiria ulkoiluttamaan?! Äsken käytin isomman koiran ulkona, sit tultiin sisälle, ni hellan levyt oli täysillä!! Kohta varmaan olis tulipalo tullu!!! Ja varsinkaan ku koirat ei mitään minikokoa ole, vaan toinen jättikokoinen ja toinen keskikokoa. Hyvä yksiössä pitää 2isoa koiraa ja 3kissaa. Tai no yks kissoista lähtee varmaan tällä viikolla, mut kummiskii...

Kaiken huipuks vielä se, etten muutenkaan uskalla kävellä pitkiä matkoja, kun on polven alta pettämis oireita. Äsken meinas lähtee jo, kun koira näki harakan ja meinas lähtee jahtaamaan!! Ja pitää välttää pitkien matkojen kävelyä, jos meinaa yöllä saada kivuilta nukutuksi!

Ja laitoin sille sossulle ja erään toiselle viestiä, että palkka on sitte 20e päivä, että kuka maksaa. Siihen ne eivät osaa vastausta kertoa!

Eikös sossun pitäs maksaa jotain ruokarahaa tai jotain, kun sen kehotuksesta sisko oli täällä monta yötä. Mulla ei oo loppukuuksi yhtään rahaa, kun ei se tietty rahasumma koko kuukaudeksi voi 2 ihmiselle todellakaan riittää!!!

Niin - tätä se materiaan opetettu sukupolvi sitten on, kun mitään ei enää tehdä pyytettömästi, edes sukulaisille, vaan kaikesta vaaditaan rahaa... Hävetkää tämän sukupolven kasvattaneet vanhemmat!

Et ton vertaa siskostas välitä, että huolehtisit tovin hänelle rakkaista eläimistä?

Harva toisten eläimiä ilmaiseks hoitaa. Kuka niitä sitten hoitaa, jos polvi pettää alta?? En ehkä välttis halua poliiseja oven taakse käymään koirien haukunnan takia, kuten esim iskän luona kävi, kun toinen koirista oli siellä.

Sitäpaitsi se ite vapaaehtoisesti laitokseen meni, olis hommannut ensin koirilleen hoitopaikan ennen sinne menoaan...

Sitäpaitsi äiti just tossa puhelimessa sano, että jos ne sen luo menee, ni se vie lopetettavaks.

Sitäpaitsi liikaa eläimiä 30neliöisessä asunnossa!!!!

[QUOTE="vieras";29129496]Niin - tätä se materiaan opetettu sukupolvi sitten on, kun mitään ei enää tehdä pyytettömästi, edes sukulaisille, vaan kaikesta vaaditaan rahaa... Hävetkää tämän sukupolven kasvattaneet vanhemmat![/QUOTE]

Jos polvi olis kunnossa ni vois pitääkin koirat täällä, yötkö kärsin sitten polvikivuissa kun oon päivällä käyttänyt koiria ulkona? Emäkissa on helv*tin äkäinen koirille, jos menee kertaakaan pentujen lähelle, toissailtana toinen koirista saikin kokea emäkissan vihan, kun kissa veti sitä lättyyn.

Ei minun tehtävä ole ostella koirille ruokia ja sitten ite elää loppukuuta syömättä ja rahatta, vai onko?? Ja kun niitä ei saa ulkona pidettyä kunnolla, kun äskenkin meinas vetää kumoon ku harakan näki.

[QUOTE="akka";29129540]Koirien omistaja maksaa.[/QUOTE]

Siskon ne koirat on. Ei sillä mitään tuloja ole, millä maksaa. Ja äiti ei niiden eteen suostu mitään tekemään..

Mä hoidin siskoni koiraa 2 kuukautta kun sisko joutui sairaalaan. En erityisemmin tykkää koirista, mutta siskoani rakastan. Koiran menetys olisi ollut siskolle rankka juttu ja sairauskin oli iso järkytys joten tietysti autoin.

[QUOTE="vieras";29129496]Niin - tätä se materiaan opetettu sukupolvi sitten on, kun mitään ei enää tehdä pyytettömästi, edes sukulaisille, vaan kaikesta vaaditaan rahaa... Hävetkää tämän sukupolven kasvattaneet vanhemmat![/QUOTE]

Täysin samaa mieltä.

Minusta olisi parasta mennä tuon äitisi ehdotuksen mukaan, koirien lopettaminen on varmasti järkevintä. Teillä ilmeisesti on suvussa periytyvää alkoholismia ja mielisairautta joten ei sinun kannata tuhlata enerkiaasi koiriin, siskosi ei niistä pysty kuitenkaan huolehtimaan. Myös ilmeinen kuuluminen alimpaan tuloluokkaan asettaa omat haasteet. Sinun velvollisuus on nyt pitää itsesi ja oma taloutesi kunnossa. tsemppiä.

Minusta olisi parasta mennä tuon äitisi ehdotuksen mukaan, koirien lopettaminen on varmasti järkevintä. Teillä ilmeisesti on suvussa periytyvää alkoholismia ja mielisairautta joten ei sinun kannata tuhlata enerkiaasi koiriin, siskosi ei niistä pysty kuitenkaan huolehtimaan. Myös ilmeinen kuuluminen alimpaan tuloluokkaan asettaa omat haasteet. Sinun velvollisuus on nyt pitää itsesi ja oma taloutesi kunnossa. tsemppiä.

Sähän sen nyt keksit! Se, etten hoida siskon koiria, jotka eivät ole MINUN, johtuukin alkoholismista! Kas kun en tuota itse keksinyt! Ansaitsisit saada papukaijan-merkin noin hienosta työstä!!

Harvalla opiskelijalla on kovin isoja tuloja!

Viittasin ilmeiseen vanhempiesi tai ainakin toisen alkoholismiin en suoraan sinuun. Juuri tästä syystä sinun on karsittava elämästäsi stressi tekijöitä jotta voit panostaa kaiken omaan jaksamiseesi. Ei voida olettaa että toimit siskosi tukihenkilönä enenpää kuin omat voimavarasi antavat myöten. Koirien on nyt vain valitettavasti mentävä.

Tämä oli paras! Juurikin sama kuva minullekin välittyi noista ap:n kirjoituksista. Löytöeläintalo on vielä yksi paikka mihin koirat voisi saada ja sieltä saisivat mahdollisesti uuden kodinkin, mutta puhu nyt ensin siskosi kanssa.

Viittasin ilmeiseen vanhempiesi tai ainakin toisen alkoholismiin en suoraan sinuun. Juuri tästä syystä sinun on karsittava elämästäsi stressi tekijöitä jotta voit panostaa kaiken omaan jaksamiseesi. Ei voida olettaa että toimit siskosi tukihenkilönä enenpää kuin omat voimavarasi antavat myöten. Koirien on nyt vain valitettavasti mentävä.

No ei ole kummallakaan vanhemmista mitään alkoholismia!

Pitää selvittää, kuka maksaa koirien täällä olon, sitten kyllä voivat täällä olla. Ei ne koirahoitoloissakaan ilmaiseks olisi tai kellään tuntemattomien luonakaan hoidossa!

Inhottava tilanne. Kuinka pitkäksi ajaksi sisko jää laitokseen? Miksi hän on ottanut noin paljon lemmikkejä ylipäänsä? Polven pettäminen ei ole kivaa, tosi ikävä oire. Yrittäisin puhua siskon kans ja kysyä mitä hän suunnittelee eläinten kans. Ei niitä voi heitteille jättää muttei sun yksin kuulu hoitaa.

No ei ole kummallakaan vanhemmista mitään alkoholismia!

Pitää selvittää, kuka maksaa koirien täällä olon, sitten kyllä voivat täällä olla. Ei ne koirahoitoloissakaan ilmaiseks olisi tai kellään tuntemattomien luonakaan hoidossa!

Aha... Kun vaan pätäkkää löytyy, niin polvi paranee ja se kissakin alkaa niitä koiria rakastaa rahasta? :D Taidat olla itsekin kohta sen laitoshoidon tarpeessa. Eli rahan perässä sinäkin vain juokset, siskosta viis. Ja jos sisko on laitoksessa (missähän laitoksessa, jos muka koiriakin olis mahdolisuus ulkoiluttamassa käydä?), niin onko hän ylipäänsä kykeneväinen huolehtimaan eläimistä, jos ei pysty huolehtimaan itsestäänkään?

"...Ja laitoin sille sossulle ja erään toiselle viestiä, että palkka on sitte 20e päivä, että kuka maksaa. Siihen ne eivät osaa vastausta kertoa! ..." Päivän parhaat naurut! Tää koko vuodatus on suoraan Toosa-tv:n sketsi "Sossuäidit Marja ja Nina". Tsekatkaa!!

Yhteistyössä