Toisten eläimiä pitää sit ilmaseks hoitaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilmainen koiravahtiko?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan hyvää kai. Koulu meni päin peetä polven takia ja kaikkee sellasta. :( Polvikipu vaan pahenee, vaikkei lääkäreiden mukaan muka mitään ole.. Ja sit elokuussa tuli emä kissa ja sen pennut mun luo, kun edellinen koti paljastu vähän epäilyttäväks.. :s

Ja taas kissa lähtee kiertoon... :( Voi kissaparkaa... Ei teidän perheelle selkeästi sais antaa elukoita ensinkään.

[QUOTE="vieras";29134934]Ja taas kissa lähtee kiertoon... :( Voi kissaparkaa... Ei teidän perheelle selkeästi sais antaa elukoita ensinkään.[/QUOTE]

Kissa tuli mun luo siks aikaa, että hoitaa pennut, tarkoituskin oli sen jälkeen etsiä sille uusi, pysyvä koti. Onhan ne eläinsuojallakin sijaiskodeissa emäkissat sen aikaa, että kasvattaa pennut luovutusikäisiks ja sit lähtee.

Toisekseen kun oma kissani joutu mennä sukulaisen luo sen takia, kun emäkissa oli "vähän" hiilenä pentujen takia, ni senkin takia emäkissa ja pikkukissa muuttaa uusiin koteihin, että saan rakkauteni kotiin. Eiköhän 2 kissaa ja kani ole ihan sopiva määrä tällä hetkellä..

[QUOTE="vieras";29134934]Ja taas kissa lähtee kiertoon... :( Voi kissaparkaa... Ei teidän perheelle selkeästi sais antaa elukoita ensinkään.[/QUOTE]

Ai sun mielestä kissat ovat elukoita? No mielipiteensä kullakin. Mun mielestä elukat on sellasia, jotka asuu vankiloissa, ainakin tunnen yhden joka vankilassa lusii ja tunnen toisenkii, joka ei enää siellä lusi, mutta on muuten vaan täydellinen elukka! Kannattais kattoo ihan netistä elukan määritelmä. vink vink

Voi jessus mikä ketju :O Mutta mikäli kyseessä on koiria joilla on rekisteripaperit, ota yhteyttä koirien kasvattajiin ja varmasti saat heidän kanssaan löydettyä hoitopaikan koirille.

Yhteistyössä