niin siis oon 10viikolla vasta.. olin tos viikko sitten neuvolassa ja verenpaine oli 120/86 tai sinnepäin..
kipu on kova,mutta ei kestä kauaa ja tulee onneks vaan vartin välein.. ei kehtaa lähtee päivystykseenkään tän takia mihin en tarvii lääkettä.. koska pärjään.. ihmettelen vaan kun se kipu kuitenkin vaan tulee aina uudestaan ja uudestaan vaikka kerkeisinki unohtaan sen..ja aina samassa kohtaa..
mun äidillä petti oikeapuoli kokonaan,ja sillä oli joku vereen liittyvä juttu johon syö lääkkeitä nyt, en oo sen kaa oikein väleissä ni en jaksa alkaa kyseleen..enkä tiä oisko periytyvää..
sit toi kohta mihin sattuu niin mulla alkaa siitä sentin päästä 5cm pituinen patti-kuoppa yhdistelmä..siis joskus yli 10 vuotta sitten löin sen hyllyyn et tuli verta ja iso patti,sit löin sen kaverin päähän ja samalle kohdalle kasvoi kuoppaa..eli se on vähä hassu..sit oon saanu siihen kohtaan muutakin osumaa..se on aina se kohta mikä johki osuu jos osuu..mut ei kai se ny voi olla tän kivun syy ku pitkään aikaan ei oo osunu siihen