toiveajatteluako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ama80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ama80

Vieras
Ollaan yritetty vauvaa jo yli kaks vuotta ja 2 alkuraskauden keskenmenoa takana. Nyt ollaan varattu jo aika lapsettomuustutkimuksiin.
menkat hyvin epäsäännölliset ollu jo pitkään.. nytki jo kp. 36 menossa ja eipä näy menkkoja. viime kierto kesti 52pvää. aika toivotonta.
Nyt on ollu tissit kipeenä samallain ku sillon ku meni kesken. muita oireita ei oo, mitä nyt tekee hulluna mieli suolasta, hampurilaisia yms. lihottavaa :)
tein testin noin kp.32 ja nega. nyt tein kotitestin liukskatestin sen one step- merkkisen herkän. aattelin et sen pitäs jo nyt näyttää, jos raskaana ja jos nega taas ni sit unohan kaikki vauvahaaveet tältä kuulta..
testissä lukee et ei oo luotettava enää 30min päästä. Mulla hailakka viiva tuli kehiin, noin 10 min päästä testauksesta. voinko mä siihen luottaa, ku yleensä 5min on se raja minkä sisällä pitäs tuloksen näkyä, ainaki muissa testeissä näin. teinki sit malttamattomana jopa 3 testiä ( kauheeta tuhlausta) ja aina sama tulos , hailakka viiva, mutta väriä siinä ei kauheena näy, ehkä aavistus punasta. noh, kannattas varmaan tehä uus parin päivän päästä, mut onko muilla näin ollu? onko tää haamuplussausta vai mitä?

Kyllä se haamukin on plussa! Onnea :) Tee vielä uusi testi parin päivän päästä, koska raskaushormoni lisääntyy parin päivän välein, että sitten pitäisi näkyä jo hieman taas tummempi viiva. Tai käy ostamassa apteekista vaikka Clearbluen puikkotesti. Se ainakin on varma (vaik kylhän ne muutkin on) ja hyväksi kehuttu. On myös erittäin herkkä ja vähiten näyttänyt epäluotettavia/vääriä tuloksia. Mut joka tapauksessa, kyl se haamukin on positiivinen tulos! Itsellä myös alkoi siitä hyvin hailakasta haamusta ja siitä se sit vahvistui. Miten pitkä kierto siulla yleensä on?

Mulla tuli kans ihan hailakka haamu kun testasin sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Eli ei mitenkään selkeä, mutta sekin vahvistui testiajan päätyttyä. Seuraavana päivänä sitten viiva oli edelleen haalea, mutta jo selkeämmin näkyvä. ELi odota vaan huomiseen ja testaa uudelleen! Ja varovaiset onnittelut! :)

Mulla kierrot heittelee niin paljo, et vaikee sanoo kuin pitkiä ne yleensä on. jotain 32-40 tai joskus jopa 50 :) välillä saattaa olla vaikka yks kuukausi väliä ettei tuu ollenkaan. ja toisinaan sit ihan prikulleen kuukauden päästä. sekavaa..
en uskalla iloita noista haamuista, ku on aiemmin 2 kertaa menny kesken.. ni pelottaa että nytki sit jos oisin raskaana ni menis kesken heti.
jännä ois jos nyt ois tärpänny, ku just nyt ollaan miehen kans aateltu et mennään tsekkaan mikä meillä mättää ku ei ota onnistuakseen.
nyt on sellanen elämäntilanne et ei oo stressiä yhtään. se ainaki on positiivinen juttu raskautumisenki kannalta.
saapas nähdä, jännittää hulluna.. km mulla meni silleen, et sain positiivisen testin ja muutaman päivän päästä alko vuoto. se oli kamalaa. ihan sairaan kipee olo oli sen vuorokauden verran, ku kaikki tyhjeni. sitä ei toivois kyllä kenellekään.
Ei ois uskonu, et kuin rankkoja asioita sitä käy läpi, ihan niinku luonnollisen asian ku lisääntymisen takia :) oishan se ihana sellanen pieni..
mutta ei stressata! kaikille tsemppiä ja plussatuulia!!

Miullakin oli maaliskuussa varhainen km rv5+5... Vähän on skeptinen olo vieläkin tämän raskauden kanssa, mut aika hyvällä mallilla sitä taitaa jo tän kans olla... Pelko hiipii silti mieleen, et onkohan kaikki sittenkään hyvin... Mut pitää vaan odottaa seuraavaan ultraan, niin sit näkee tilanteen.

On varmaan vähän hankalampi ollu noin vaihtelevasta kierrosta oviksia bongailla... Paitsi tietysti, jos ne on itse selkeesti tunnistanut... Lääkkeillähän tuota kiertoa ois voinu saada tasaantumaan, mut hienoa, että nyt on tärpänny! Toivottavasti kestää kyytiläinen matkassa, niin ei tarvitse enää kierron pituuksia harmitella/sottailla :) Stressitön aikakin on varmasti teillä edesauttanut raskautumista :) Meinasitko varhaisultraan mennä? Laskin tuossa, että jos nyt ois menossa kp36, niin nythän siulla ois menossa rv5+0. Viikon päästä vois jo ultrassa nähdä sykkeen :) bdbdbd

Peukkuja jatkoon!

Hertta rv9+0

Yhteistyössä