Toivoisin että lukisitte tämän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

huolissaan

Uusi jäsen
19.09.2007
2
0
1
En nyt oikein tiedä miten tämän sanoa mutta olen kuullut että veljeni saattaisi vierailla tällä sivulla ja tulin nyt tarkistamaan asiaa. Kuulin asiasta eräältä palstalaiselta, joka on pitkäaikainen ystäväni ja tietoinen myös veljeni tilanteesta. Itse palstailen tavallisesti toisella nimimerkillä mutta viime aikoina en ole juuri tänne ehtinyt. Rekisteröin tämän uudin nikin yveiden vuoksi mutta en halua tätä asiaa yhdistettävän varsinaiseen palstapersoonaani. Tälle palstalle veljeni on todennäköisesti löytänyt minun kauttani sillä usein hänen minun luonani kyläillessä hän käy tietokoneellani surffailemassa. Veljeni on patologinen valehtelija ja hakenut apuakin tähän ongelmaan. Kuitenkin viime aikoina hänen tilansa on huonontunut ja valheet ottaneet hänestä vallan ja tämän lisäksi hänellä on myös muita mielenterveydellisiä ongelmia. Hänellä on hyvin vilkas mielikuvitus ja hän on mahtava tarinan keksijä. Lapsena isoveljeni olikin se, joka luki tai paremminkin keksi päästään minulle iltasadut. Veljeni on minulle hyvin rakas ja hänen mielenterveytensä minulle hyvin tärkeä. Eniten minua pelottaa se, että hän jälleen kerran uppoutuu liian syvälle valheisiinsa ja ei enää erota valheita todellisuudesta ja alkaa elämään tätä keksittyä elämäänsä. Aiemmin hän on Internetissä valehdellut mm. olevansa nainen. Lisäksi hän on keksinyt hurjia tarinoita meistä perheenjäsenistä. Omaa perhettä hänellä ei ole mutta hän on kuitenkin esittänyt perheenisää. Kuullostaisiko tämä kenenkään korvaan tutulta? Jos uskotte että olette törmänneet tällä tai jollakin muulla palstalla veljeeni, toivoisin ettette ruokkisi hänen mielikuvitustaan uskomalla hänen tarinoitaan, sillä silloin hän painuu entistä syvemmälle tarinaansa ja paluu normaaliin elämään vaikeutuu. Veljeltäni jo asiasta kysyin mutta hän kielsi sen olevan totta aivan kuten aina aiemminkin. Ajattelin nyt kuitenkin varmuuden vuoksi kirjoittaa asiasta tänne, en niinkään varoittaakseni teitä vaan paremminkin suojellakseni veljeäni. Kiitos, jos jaksoit lukea tämän.

kumma että samat ihmiset (jotka suureen ääneen valittavat siitä kuinka täällä huudellaan provoa joka väliin ja tuodaan ilmi se että ei uskota täällä kirjoitettuihin asioihin ja ei välitetä aloittajan tunteista) lyövät tämän aloituksen tekijä lyttyyn. aika tekopyhää ja osoittaa että ette te itsekään osaa pitää suutanne kiinni jos koette oman provotutkanne piipittävän. mun mielestä ap kirjoittaa asiallisesti ja uskon hänen kirjoitukseen vähintään yhtä paljon kuin Karin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Luettu ja pistetään kirjoituksesi korvan taakse mieleen. Ja minunkin mielestä ap kirjoittaa erittäin asiallisesti ja nimimerkillä kuin toisin nämä provon huutelijat harmailee.

no mutta millätavalla tuo ap:n kirjotus on asiallisempi kun on mustana,nimimerkillä sen kirjottanu mitä jos olis harmaana tuolla samalla nimimerkillä? mustana kirjottanu tasan 2 viestiä...

mä en oikeen ymmärrä näitä "sä olet parempi kun kirjotat mustana"-juttuja :/

Mä en usko moneenkaan nikkiin täällä. Mutten silti jaksa alkaa funtsimaan joka vastauksessa onko jokin nikki keksitty ja ruokinko mahdollisesti jonkun mielikuvitusta. Käy pian niin että palstailusta alkaa tulla stressiä kun miettii mitä uskaltaa vastata kellekin. Kuka voi olla täysin varma että minkäkin nikin takana on "oikea ihminen"?

En tainnut tarkoittaa, että mustana on jotenkin parempi tyyppi. Mutta ajattelin asiaa lähinnä niin, että jos tuo kirjoitus on todellakin tosi ja sen takana on ihminen joka on huolissaan toisesta ihmisestä. Ap on kirjautunut ja valmis keskustelemaan kenties asiasta yksityiskohtaisemminin kuin nuo harmaat joita ei ikäänkuin kiinni saa.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Luettu ja pistetään kirjoituksesi korvan taakse mieleen. Ja minunkin mielestä ap kirjoittaa erittäin asiallisesti ja nimimerkillä kuin toisin nämä provon huutelijat harmailee.

no mutta millätavalla tuo ap:n kirjotus on asiallisempi kun on mustana,nimimerkillä sen kirjottanu mitä jos olis harmaana tuolla samalla nimimerkillä? mustana kirjottanu tasan 2 viestiä...

mä en oikeen ymmärrä näitä "sä olet parempi kun kirjotat mustana"-juttuja :/
Niinpä, kuka hyvänsä voi rekata tänne jonkin "feikkinikin".

En tainnut tarkoittaa, että mustana on jotenkin parempi tyyppi. Mutta ajattelin asiaa lähinnä niin, että jos tuo kirjoitus on todellakin tosi ja sen takana on ihminen joka on huolissaan toisesta ihmisestä. Ap on kirjautunut ja valmis keskustelemaan kenties asiasta yksityiskohtaisemminin kuin nuo harmaat joita ei ikäänkuin kiinni saa.

Nikit Kari ja huolissaan kirjoittavat molemmat mustana. He ovat siis aivan yhtä uskottavia tai epäuskottavia molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
just vai että veljes seikkailee täällä..

Sama pisti mullakin silmään ja sopivasti tuli tää aloitus sen jälkeen kun a) nimim. Kari aloitti täällä ja b) kun joku huuteli eilenkin pitkin päivää, että Kari on provo ja valehtelija jne..

mä nyt en tiedä enää mihin uskoa.

mutta toisaalta eikös ap kirjoittanut tuossa että oli joltain palstalaiselta kuullut että täällä olisi hänen veljensä mahdollisesti pyörinyt ja sitten tullut itse pidemmän tauon jälkeen tänne tutkailemaan? mun mielestä ei niinkään ole siis outoa että tämä tällainen aloitus tuli juuri näihin aikoihin kun Kari on täällä palstalla muutaman päivän ollut. oudompaa olisi jos etukäteen tällaisesta varoiteltaisiin tai välittömästi Karin ensimmäisen aloituksen jälkeen. mun mielestä ap:n perustelu tuolle nimimerkin käytölleenkin oli ihan hyvä, kun eikös joku silloin Kariakin esittänyt kun hän vielä harmaana kirjoitti? mutta en mä oikeasti tiedä tai pysy enää kärryillä tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:

Nikit Kari ja huolissaan kirjoittavat molemmat mustana. He ovat siis aivan yhtä uskottavia tai epäuskottavia molemmat.

mä uskon että kätevä emäntä tarkoitti huolissaan nimimerkin ja noiden harmaana kirjoittelevien provon huutelijoiden uskottavuuden eroa eikä niinkään verrattuna kari nikiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
just vai että veljes seikkailee täällä..

Sama pisti mullakin silmään ja sopivasti tuli tää aloitus sen jälkeen kun a) nimim. Kari aloitti täällä ja b) kun joku huuteli eilenkin pitkin päivää, että Kari on provo ja valehtelija jne..

mä nyt en tiedä enää mihin uskoa.

mutta toisaalta eikös ap kirjoittanut tuossa että oli joltain palstalaiselta kuullut että täällä olisi hänen veljensä mahdollisesti pyörinyt ja sitten tullut itse pidemmän tauon jälkeen tänne tutkailemaan? mun mielestä ei niinkään ole siis outoa että tämä tällainen aloitus tuli juuri näihin aikoihin kun Kari on täällä palstalla muutaman päivän ollut. oudompaa olisi jos etukäteen tällaisesta varoiteltaisiin tai välittömästi Karin ensimmäisen aloituksen jälkeen. mun mielestä ap:n perustelu tuolle nimimerkin käytölleenkin oli ihan hyvä, kun eikös joku silloin Kariakin esittänyt kun hän vielä harmaana kirjoitti? mutta en mä oikeasti tiedä tai pysy enää kärryillä tässä.

En pysy minäkään, mutta inhottavalta tuntuisi jos oma puoliso olisi kuollut ja yrittäisin hakea täältä jotain tukea tvs. ja saisin vaan sontaa niskaani ja provohuutelua. Sen takia koetan mieluummin uskoa sen ''Karin'' viestejä, kunnes toisin todistetaan. Tosiasia on kuitenkin se, että nimimerkki kari voi puhua myös totta ja silloin kaikkein ilkeintä hänen tilanteessa voi kokea (täällä ) on se että häntä väitetään valehtelijaksi.

Aivan! Voipi olla totta tai ei ole. En huutele ketään Provoksi. Voihan siis olla, että meillä on kaksi vain huomion hakuista tyyppiä ja ne tappelevat huomiosta keskenään :) Mua vaan niin ottaa päähän tuo ainainen provon huutelu. Jotkut jutut varmasti sitä ovatkin ja toiset taas totista totta.

Huolissaan voi laittaa hakuun Kari niin tulee joitain ketjuja mihin on kirjoitellut.Tosin se eka missä kertoi vaimonsa tehneen itsemurhan ja kyselleen täällä tunsiko/tiesikö kukaan vaimoa on jo poistettu.

Kai se kaveri on samalla kertonut nikinkin ap:lle, kun on kertonut epäilevänsä tämän veljen palstailua!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Huolissaan voi laittaa hakuun Kari niin tulee joitain ketjuja mihin on kirjoitellut.Tosin se eka missä kertoi vaimonsa tehneen itsemurhan ja kyselleen täällä tunsiko/tiesikö kukaan vaimoa on jo poistettu.

Kai se kaveri on samalla kertonut nikinkin ap:lle, kun on kertonut epäilevänsä tämän veljen palstailua!

Ap taisi kirjoitella tuolla aiemmin ettei tiedä veljensä nikkiä täällä.

Mistähän se toinen palstalainen arvasi epäillä ap:n veljen palstailevan täällä? Kumma juttu, ettei hän kertonut nikkiä ap:lle!

tämä nyt on vain veikkaus mutta ehkä ap ei halunnut aloituksessaan mainita mitään nikkiä vaikka olisikin tietoinen siitä? meinaan jos ei itse vielä ollut niitä ketjuja lueskellut ja ei sitten tahtonut "tahrita" nikkiä, jos vaikka ilmiantajana olisikin ollut väärässä. tai tämä siis mulle tuli mieleen.

Voi hyvänen aika näitä juttuja. Kuka on kuka? ja ketä kiinnostaa??
Voin minäkin tänne kirjoitella vaikka mitä, jos vaikka sattuisi ex-naapuri lukemaan,eihän sitä koskaan tiedä kuka täällä lukee ja mitä? Vai mitä?
Oletko sinä hän, tai kuka minä olen? Kysy itseltäsi.

tää on ihan selvästi provo ihan selvästi teille sanoo semmoisia asioita mut en jaks enkä viitti osallistuu tähän enempään mut miettikääpä ite asiaa myös!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä