En nyt oikein tiedä miten tämän sanoa mutta olen kuullut että veljeni saattaisi vierailla tällä sivulla ja tulin nyt tarkistamaan asiaa. Kuulin asiasta eräältä palstalaiselta, joka on pitkäaikainen ystäväni ja tietoinen myös veljeni tilanteesta. Itse palstailen tavallisesti toisella nimimerkillä mutta viime aikoina en ole juuri tänne ehtinyt. Rekisteröin tämän uudin nikin yveiden vuoksi mutta en halua tätä asiaa yhdistettävän varsinaiseen palstapersoonaani. Tälle palstalle veljeni on todennäköisesti löytänyt minun kauttani sillä usein hänen minun luonani kyläillessä hän käy tietokoneellani surffailemassa. Veljeni on patologinen valehtelija ja hakenut apuakin tähän ongelmaan. Kuitenkin viime aikoina hänen tilansa on huonontunut ja valheet ottaneet hänestä vallan ja tämän lisäksi hänellä on myös muita mielenterveydellisiä ongelmia. Hänellä on hyvin vilkas mielikuvitus ja hän on mahtava tarinan keksijä. Lapsena isoveljeni olikin se, joka luki tai paremminkin keksi päästään minulle iltasadut. Veljeni on minulle hyvin rakas ja hänen mielenterveytensä minulle hyvin tärkeä. Eniten minua pelottaa se, että hän jälleen kerran uppoutuu liian syvälle valheisiinsa ja ei enää erota valheita todellisuudesta ja alkaa elämään tätä keksittyä elämäänsä. Aiemmin hän on Internetissä valehdellut mm. olevansa nainen. Lisäksi hän on keksinyt hurjia tarinoita meistä perheenjäsenistä. Omaa perhettä hänellä ei ole mutta hän on kuitenkin esittänyt perheenisää. Kuullostaisiko tämä kenenkään korvaan tutulta? Jos uskotte että olette törmänneet tällä tai jollakin muulla palstalla veljeeni, toivoisin ettette ruokkisi hänen mielikuvitustaan uskomalla hänen tarinoitaan, sillä silloin hän painuu entistä syvemmälle tarinaansa ja paluu normaaliin elämään vaikeutuu. Veljeltäni jo asiasta kysyin mutta hän kielsi sen olevan totta aivan kuten aina aiemminkin. Ajattelin nyt kuitenkin varmuuden vuoksi kirjoittaa asiasta tänne, en niinkään varoittaakseni teitä vaan paremminkin suojellakseni veljeäni. Kiitos, jos jaksoit lukea tämän.