N
näin
Vieras
Hohhoijaa..yritä ap päästä valintojesi kanssa sinuiksi, niin ei tarvitse niin kovasti hakea muiden hyväksyntää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet TÄYSIN oikeassa!! Joten lakkaapa sitten näillä puheilla takomasta sitä omaa mielipidettäsi meidän muiden kalloon.![]()
Niin kyllähän sitä 18 veellä on elämänkokemusta yhtä paljon kuin 50 veellä...=)
Sanotaanko näin että mun lapsi saa valita kumppaninsa suunilleen samasta ikäluokasta kun itse on ja kokea asioita yhdessä ihmisen kanssa joka ei niitä ole jo jonkun kanssa kokenut. Jos mä pystyn vaikuttamaan kumppanin valintaan niin 15 - 20 vuotta vanhempi tyyppi on ehdoton ei.
Miksi olet kiinostunut siitä mitä muut ovat mieltä omien lastensa parisuhteista? Jos omat vanhempasi eivät hyväksy suhteitasi siihen ei taida vaikuttaa jonkun toisen suhtautuminen omien lastensa asioihin.
Tuomitsemisella ilmeisesti tarkoitat paheksumista. Aika harvoin koen kenenkään mielipiteet tuomitsemisena vaikka olisinkin erimieltä asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;28565441:Hohhoijaa..yritä ap päästä valintojesi kanssa sinuiksi, niin ei tarvitse niin kovasti hakea muiden hyväksyntää.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28565759:Musta se ei ole kovin tasa-arvoinen suhde jos kyseessä on 18v. ja 50v. Tuossa kun nuorempi osapuoli kasvaa, hän avartaa mieltään vain sen vanhan kääkän kokemuksille ja näkemyksille puolen vuosisadan ajalta. Itsenäinen ja aikuistuva ihminen kokee itse elämänsä eikä ota valmiiksi elettyä elämäntarinaa osakseen.
Eri asia olisi jos kyseessä olisi vaikka 30v ja 80v. kun silloin se nuorempikin on jo ehtinyt aikuistumaan eikä tule suoraan äitinsä helmoista isoon maailmaan.