Toivottavasti menee nyt jokaisella kaaliin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niina";28566400]Minulla on muutakin tekemistä kuin kykkiä koneella vain teitä varten! Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää.

Suhteemme alkoi kuitenkin niin, kun meillä molemmilla on samanikäiset tyttäret, niin mieheni tyttären kouluun vaihtoi samasta koulusta jossa oma tyttäreni oli niin yksi tyttö ja he ystävystyivät, sen tytön kautta miehen tytär ystävystyi minun tyttäreeni seitsemän vuotta sitten. Yhtenä päivänä miehen tyttö oli meillä käymässä ja isänsä tuli häntä hakemaan sitten ja avasin oven ja ruvettiin vain juttelemaan. Kaveruudesta siis suhteemme lähti joka pian kehittyi siitä parisuhteeksi.[/QUOTE]

joopa joo, kukaan 37v ei oo noin naiivi ja läpinäkyvä. Eiköhän tuossa ollut kyse siitä että vaihtoihan hän edellisenkin vaimonsa nuorempaan, miksei sinuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28566412:
Siis onko joku nyt siis tuominnut 30- ja 40-vuotiaiden suhteen? Miksi tässä sitten puhutaan 18-vuotiaista? :O

Koska ap on todellisuudessa 18 v koulukiusattu ja hän tehtailee näitä ikäaloituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja tosi läpinäkyvää...;28566376:
Siis tää on taas se mimmi joka on paljonkin kirjoitellut tästä hänen suhteensa julkisesta hyväksymisestä. Muistaisin tosin että hän itse tosiaan on 18-(vai 19)vuotias ja poikaystävänsä oli reilu kolmikymppinen. En ymmärrä miksi näitä aloituksia pitää koko ajan tehdä uusia ja uusia, ehkä et sitten kuitenkaan ole itsekään niin varma suhteestanne. Ihan oikeasti, jos tuo ikäasia ja julkinen hyväksyntä tai sen puute häiritsee sua NOIN paljon, että pitää ihan tekeytyä Niina 37weeksi, niin miettisin kyllä uudelleen onko tuo suhde sua varten.

Pari viikkoa sitten hän oli 46 v nainen, jolla 18 v tytär ja 3 kuukauden ikäinen poikavauva.

Sitten hän on ollut 36 v nainen, jolla 18 v tytär jne.

Poikakaveri on ollut Cheekin näköinen ..

30 v nainen, jolla 18 v poikaystävä..

Näitä aloituksia riittää joka lähtöön. Alkutiedot vain vaihtelee, joskus äiti, joskus tytär, joskus nuori joskus vanhempi jne.

Ap nyt menet sinne helvetin hoitoon. Ei ole normaalia tuollainen sairas provoilu, sen jälkeen suuri katumus ja anteeksipyytely + pelko ja sitten sama kaava toistuu jatkuvasti. SÄ ET VOI ITSE TYKÄTÄ ITSESTÄSI TUOLLAISENA! Nyt hoidat sitä apua itsellesi etkä vain ihmettele.

Yhteistyössä