toivottavasti mies ei muista koko äitienpäivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niin"

Vieras
mikäs sen paskempaa kun kerran vuodessa äitienpäivänä saa sen kuivettuneen kukkapuskan joka on hätäisesti ostettu jostain abc:ltä.. tietää kyllä että se on ostettu vaan siksi koska on äitien päivä ja äitejä kuuluu muistaa silloin. Kivempaa kun sais sen kukkapuskan useammin ihan tavallisina päivinä ihan siksi vaan koska minä olen ihana jne. eikä sen takia että on äitienpäivänä ja pakko ostaa jotain sille vaimolle.

Onneksi oma mies kuitenkin ostaa sen kukkapuskan useammin kuin kerran vuodessa, eikä osta sitä äitienpäivänä koska en ole mieheni äiti, olen poikani äiti :D Mies saa ostaa kukkapuskan äidilleen, eikä todellakaan minulle!

Minä olen kyllä iloinen, jos saan sen huoltsikkakukkakimpun ja toivon mukaan ei sitten muita lahjoja. Mieheni ei ostele ylimääräisiä lahjoja ja sitten kun ostaa, se on yleensä jotain mitä ilman mieluummin olisin:D Kaikki eivät vaan ole sellaista sorttia, että olisivat hyviä noissa muistamisasioissa. Tärkeimpänä minä pidän kauniita sanoja silloin kun niitä saa.

Minusta se on niin, että minä olen kuitenki meidän perheen äiti, eli mun miehelläkin on vastuu äitienpäivästä. Niinku mullakin isänpäivästä. Ja lapset ei vielä osaa asiasta huolehtia, joten yhdessä muistetaan isää/äitiä. Älyttömiä tommoset "en ole mieheni äiti"..

kelpaisi se huoltsikkakimppukin. Mies ei ole koskaan ostanut joululahjaa, synttärilahjaa tai muistanut äitienpäivänä. Kukkia ei ole myöskään ostanut koskaan. Hän pitää sitä turhuutena ja sanoo, että: osta ite mitä haluat, kun jotain tarviit. Jo kuiteskin 17 avioliittovuotta takana eli muuten ihan kiva mies, muttei hempeile ollenkaan.

Oishan se kiva jos sais äitien päivänä ees jotain... Meillä mies sanoo suoraan että kun tyttö on vielä niin pieni ettei ymmärrä äitienpäivästä mitään (2,5v) niin äitienpäivää ei juhlita kun en ole hänen äitinsä. Tosin isän päivänä hän saa lahjan ja aamiaisen sänkyyn ym... Omana synttäripäivänä nousin tytön kanssa aamulla kun mies kuorsaa ja likka päätti nousta aamuvarhain. Ois kiva ku olisi edes yksi päivä vuodessa että saisi nukkua aamulla niin pitkään kun nukkuttaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä