Toivottoman ihastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies-hki-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies-hki-

Vieras
Mistähän tämän aloittaisin. Alusta, ehkäpä..

Tapasin maaliskuussa erään naisen, josta kiinnostuin ensitapaamisesta lähtien. Nainen on töissä pienessä baarissa, jonne menin parin ystäväni kanssa. Baarissa oli hiljaista, ykis asiakas meidän lisäksi (oli maanantai-ilta) ja pelasimme biljardia ja joimme muutaman oluen. Kysyimme naista mukaan pelaamaan, jotta saisimme nelinpelin aikaiseksi. Jo tällöin katsoin häntä ja tunsin jotain kummallista. Kevät meni ja kävin aina välillä oluella baarissa jutellen niitä näitä. Baariin tuli remontti ja se oli kesän kiinni. Remontin jälkeen taas kävin siellä ja katseemme kohtasi uudelleen. Sen jälkeen on ollut pitkiä katseita, kivoja juttuhetkiä, kiusoittelua jne jne.

Hän kyselee minusta ja elämästäni todella paljon, hymyilee ja vilkuilee. Kun juttelee katsoo suoraan silmiin. Välillä vähän söpöilee. Heitti mut kerran kotiin baarin sulkemisen jälkeen kun satoi vettä..:) Tulin työmatkalta takaisin ja hän kysyi että kenen kanssa olin matkalla. Sanoin että assarini. Siihen sanoi, että mä voisin olla sun assari....tai...hmm...tyttöystävä..:) Jotenkin vaikuttaa, että kiinnostus on molemminpuolista. Vai oisko sittenkin vain asiakkaan miellyttämistä ja pelkkää flirttiä..;)?

Mutta, sitten se ongelma. Stalkkasin tyttöä googlella ja huomasin että varattu tuo on. Ollut miehensä kanssa noin 1-1,5 vuotta. Ei kuitenkaan ole kertonut että on varattu, vaikka kysyin syömään ja shoppailemaan, sanoi siihen että voisi lähteä. Nyt mietin että mitä tekisin.. Unohtaako koko juttu vai mitä ihmettä?? En periaatteesta haluisi sotkea kenenkään parisuhdetta.

Mitä pitäisi tehdä..? Kertoa omista tunteistani häntä kohtaan, vai unohtaa koko juttu ja etsiä uusi kiva biljardibaari...hmm...

En ottaisi vakkariksi naista, joka pettää (aikoo pettää/haluaa pettää) miestään. Nussisin kyllä, mutta siihen se jäisi. Ei ainesta vakavaan suhteeseen....

Olet, Tepi, oikealla asialla. Olin aikoinaan onnellinen aviomies, mutta ex-vaimoni petti minua. Otin eron.

Ainoa ehtoni uudelle suhteelle on, että otan kumppanikseni vain naisen, joka ei koskaan ole pettänyt. Odotan varmaan turhaan.

Viimeksi muokattu:
Niin, voihan sen noinkin ajatella. Toki voi ajatella niinkin, että ruoho saattaa olla vihreämpää aidan toisella puolella, joskus, joissakin tapauksissa. Ei ne kaikki parisuhteet ole onnellisia, ja jos löytää hyvän suhteen niin miksi ei saisi erota? Vuoden suhde on kuitenkin lyhyt aika, jos kaikki olisi siinä suhteessa kunnossa, ei se varmaan kattelis muualle?

"Kiinnostaako sinua nainen, joka varattuna flirttailee ja vielä asiakkaille."
- Eipä tuo ole juuri muille ole flirttaillut. Baarissa kun on töissä niin iskuyrityksiä tulee joka päivä. Kiltisti se pakit kaikille antaa, nyt vaan tuntuu et musta se on oikeesti kiinnostunut salaa. Toi meijän tutustuminen lähti vähän niinku varkain ja nyt huomaan et molemmilla on tosi kivaa yhes.

Niin, voihan sen noinkin ajatella. Toki voi ajatella niinkin, että ruoho saattaa olla vihreämpää aidan toisella puolella, joskus, joissakin tapauksissa. Ei ne kaikki parisuhteet ole onnellisia, ja jos löytää hyvän suhteen niin miksi ei saisi erota? Vuoden suhde on kuitenkin lyhyt aika, jos kaikki olisi siinä suhteessa kunnossa, ei se varmaan kattelis muualle?

"Kiinnostaako sinua nainen, joka varattuna flirttailee ja vielä asiakkaille."
- Eipä tuo ole juuri muille ole flirttaillut. Baarissa kun on töissä niin iskuyrityksiä tulee joka päivä. Kiltisti se pakit kaikille antaa, nyt vaan tuntuu et musta se on oikeesti kiinnostunut salaa. Toi meijän tutustuminen lähti vähän niinku varkain ja nyt huomaan et molemmilla on tosi kivaa yhes.

Pyydä treffeile ja kysy suoraan onko nainen varattu vai ei. Jos on, niin kysy miksi hän lähti kanssasi, onko ihastunut vai mikä on homman nimi.

Menin minäkin treffeille varatun kanssa, kosk a olin häneen ihastunut. Tunne oli molemminpuolinen emmekä aloittaneet tapailua ennenkuin mies virallisesti erosi tyttöystävästään.

Viimeksi muokattu:
Miten ihmeessä googlaamalla saa selville kenenkään parisuhteen keston? Joo, meni asian ohi, mutta ihmetyttää niin kovasti tuo asia, että oli pakko kysyä.

No siis googlasin sen nimen ja löysin facebookin. Siellä oli että on lisännyt kaveriksi nykyisen siippansa noin 1,5 vuotta sitten. Siitä päättelin, että ovat tavanneet suunnilleen silloin.

Viimeksi muokattu:
En ottaisi vakkariksi naista, joka pettää (aikoo pettää/haluaa pettää) miestään. Nussisin kyllä, mutta siihen se jäisi. Ei ainesta vakavaan suhteeseen....

Samaa mieltä. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ainakin itsekkyys on huipussaan, jos ratkoo suhteen ongelmia muiden lakanoiden välissä. Uskollisia naisia on olemassa ja juuri heitä on petetty. Uskollinen nainen on onnessaan, kun hän löytää puolison, joka ei ole pettäjä.

Viimeksi muokattu:
No siis googlasin sen nimen ja löysin facebookin. Siellä oli että on lisännyt kaveriksi nykyisen siippansa noin 1,5 vuotta sitten. Siitä päättelin, että ovat tavanneet suunnilleen silloin.

Ok. Se ei tietenkään todista varsinaisesti mitään. Olen liittynyt fb:iin paljon sen jälkeen, kun aloin seurustella mieheni kanssa, silloin, kun aloimme seurustella, ei fb:ia vielä edes ollut. Mieheni puolestaan on liittynyt paljon jälkeeni, joten fb:ssa kaveriksi lisääminenkin tapahtui tietysti vasta silloin. Mutta tämähän ei tarkoita sitä, etteikö ko. pariskunnan suhteen asia voisi olla toisin.

Itse en alkaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka edes vihjailisi seurustelusta vielä parisuhteessa ollessaan. En luottaisi sellaiseen ihmiseen.

Viimeksi muokattu:
Ok. Se ei tietenkään todista varsinaisesti mitään. Olen liittynyt fb:iin paljon sen jälkeen, kun aloin seurustella mieheni kanssa, silloin, kun aloimme seurustella, ei fb:ia vielä edes ollut. Mieheni puolestaan on liittynyt paljon jälkeeni, joten fb:ssa kaveriksi lisääminenkin tapahtui tietysti vasta silloin. Mutta tämähän ei tarkoita sitä, etteikö ko. pariskunnan suhteen asia voisi olla toisin.

Facebookista näkee koska kukakin sinne on liittynyt. Näkee myös sen koska jokin on kaveri jonkun toisen kanssa. Voihan se olla että ovat seurustelleet vaikka 5 vuotta, mutta olleet facebook kavereita vasta reilun vuoden. Tuskimpa. Molemmat on ollut facebookin käyttäjiä jo vuosia.

Vain yksi on sitä mieltä, että jos molemmat rakastuu voi varattu miettiä nykyistä suhdettaan uudelleen. Kaikki muut tyytyvät ehdottomasti ja punnitsematta nykyiseen suhteeseensa. Tuntuu, että moni vastaa noin, koska on itse joutunut petetyksi.

Ketäänhän ei ole petetty, eikä sellaisesta edes ole ollut puhetta, kyse on vaan molemminpuoleisesta kiinnostuksesta tai mun omista kuvitelmista..:)

Viimeksi muokattu:
Facebookista näkee koska kukakin sinne on liittynyt. Näkee myös sen koska jokin on kaveri jonkun toisen kanssa. Voihan se olla että ovat seurustelleet vaikka 5 vuotta, mutta olleet facebook kavereita vasta reilun vuoden. Tuskimpa. Molemmat on ollut facebookin käyttäjiä jo vuosia.

Vain yksi on sitä mieltä, että jos molemmat rakastuu voi varattu miettiä nykyistä suhdettaan uudelleen. Kaikki muut tyytyvät ehdottomasti ja punnitsematta nykyiseen suhteeseensa. Tuntuu, että moni vastaa noin, koska on itse joutunut petetyksi.

Ketäänhän ei ole petetty, eikä sellaisesta edes ole ollut puhetta, kyse on vaan molemminpuoleisesta kiinnostuksesta tai mun omista kuvitelmista..:)

Jos alat suhteeseen ihmisen kanssa, jonka keinovalikoimaan kuuluu sinun jättäminen siinä tapauksessa, että löytyy mielenkiintoisempi ihminen, niin eipä se kovin kivalta suhteelta tunnu.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja päänsä pitänyt;11353276:
Samaa mieltä. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ainakin itsekkyys on huipussaan, jos ratkoo suhteen ongelmia muiden lakanoiden välissä. Uskollisia naisia on olemassa ja juuri heitä on petetty. Uskollinen nainen on onnessaan, kun hän löytää puolison, joka ei ole pettäjä.

Et sinä eikä kukaan muukaan tiedä minkälainen parisuhde naisella on. Hirveän äkkijyrkkiä ja lapsellisia johtopäätöksiä teette olemattomien tietojen perusteella.

Parisuhteessa olevakin voi rakastua/ihastua toiseen. Se ei ole pettämistä. Usein noiden tunteiden taustalla on epätyydyttävä parisuhde, joka vetelee viimeisiään. Näin ei tietenkään ole aina. Maailmassa on paljon viehättäviä ihmisiä, jotka herättävät kiinnostuksen tunteita. Jos silloin on onnellisessa parisuhteessa, täytyy vai kestää ne tunteet, ne menevät ennemmin tai myöhemmin ohi.

Jos elää huonossa suhteessa, ihastuminen toiseen voi olla uuden ihmisuhteen alku tai keino päästä pois huonosta suhteesta. Uuteen ihmiseen tutustuminen ei ole pettämistä vaan tunnustelua uudesta mahdollisuudesta. Seurustelun voi alkaa kun huono suhde on lopetettu. Jos kummallakin on oikeistä tunteita, niin kyllä se ulkopuolinen haluaa/pystyy odottamaan kunnes eroaminen on hoidettu loppuun.

Et sinä eikä kukaan muukaan tiedä minkälainen parisuhde naisella on. Hirveän äkkijyrkkiä ja lapsellisia johtopäätöksiä teette olemattomien tietojen perusteella.

Parisuhteessa olevakin voi rakastua/ihastua toiseen. Se ei ole pettämistä. Usein noiden tunteiden taustalla on epätyydyttävä parisuhde, joka vetelee viimeisiään. Näin ei tietenkään ole aina. Maailmassa on paljon viehättäviä ihmisiä, jotka herättävät kiinnostuksen tunteita. Jos silloin on onnellisessa parisuhteessa, täytyy vai kestää ne tunteet, ne menevät ennemmin tai myöhemmin ohi.

Jos elää huonossa suhteessa, ihastuminen toiseen voi olla uuden ihmisuhteen alku tai keino päästä pois huonosta suhteesta. Uuteen ihmiseen tutustuminen ei ole pettämistä vaan tunnustelua uudesta mahdollisuudesta. Seurustelun voi alkaa kun huono suhde on lopetettu. Jos kummallakin on oikeistä tunteita, niin kyllä se ulkopuolinen haluaa/pystyy odottamaan kunnes eroaminen on hoidettu loppuun.

Oli varmaan hirveän vaikea sovittaa sanojaan niin. että toinen ei olisi kuvioissa mukana ja osaltaan aiheuttanut eron. Eroprosessi jää käymättä läpi, jos nurkan takana on joku odottamassa ja kohta ollaan uudessakin suhteessa samassa tilanteessa, missä puidaan vain ongelmia.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja päänsä pitänyt;11353910:
Oli varmaan hirveän vaikea sovittaa sanojaan niin. että toinen ei olisi kuvioissa mukana ja osaltaan aiheuttanut eron. Eroprosessi jää käymättä läpi, jos nurkan takana on joku odottamassa ja kohta ollaan uudessakin suhteessa samassa tilanteessa, missä puidaan vain ongelmia.

Kukaan ulkopuolinen ei pysty aiheuttamaan eroa. Kyllä suhde jo vetelee viimeisiään, jos joku ulkopuolinen on houkuttelevampi vaihtoehto. Eroprosessia käydään usein mielessä läpi ennenkuin mitään todellista tapahtuu. Eroprosessin läpikäynti on yksilöllistä. Jotkut siirtyvät nopeastikin uuteen suhteeseen, usein miehet yksinäisyyden pelossa ilmeisesti.

Voihan sitä seurustella ja käydä eron tuskaa läpi kunhan ei kaada sitä seurustelukumppanin niskaan.

Ei toisen miehen kanssa syöminen ja shoppailu ole pettämistä. Herran jestas millasessa maailmassa te elätte vielä 2000-luvulla?!

Reilu peli silti, alottaja vois kysyä siltä naiselta että onko hän suhteessa. Jos on, voi kysyä että mitä hänen miehensä sanoo jos hän lähtee toisen kanssa "syömään ja shoppailemaan". Jos mies ei tykkäis sillon on parempi olla lähtemättä ja sen voi sanoa naisellekin, että parempi jos olis avoimet kortit joka suuntaan. Jos mies ei välitä, mikä estä lähtemästä? Omat taka-ajatukset.

Jos sanoo että ei oo suhteessa, niin ehkäpä arvon stalkkeri on saanut väärää tai vanhaa tietoa. Sekin kannattaa kertoa että olet stalkannut, niin nainen voi sitte harkita haluaako semmosen kanssa "syömään ja shoppailemaan".

Sinänsä em. neutraalit jutut on hyvä tapa tutustua, mutta onko taka-ajatuksena kaataa nainen sänkyyn? Kun mä en tykkää miehistä jotka pyytää syömään ja sitte niillä on selkeesti vaan yks tavote. Siksipä kysynkin suoraan että syömään ruokaa ja eri teille, vaiko syömään toisiamme jos ei muuten niin jälkiruuaksi. Vastauksen perusteella harkitsen lähdenkö vai en.

Jos sanoo että ei oo suhteessa, niin ehkäpä arvon stalkkeri on saanut väärää tai vanhaa tietoa. Sekin kannattaa kertoa että olet stalkannut, niin nainen voi sitte harkita haluaako semmosen kanssa "syömään ja shoppailemaan".

Kukapa ihastunut ei googlaisi ihastuksensa nimeä..:) Olen kuullut että erityisesti naiset tekee tätä. Jos joku muhun ihastunut tunnustaisi jossain vaiheessa, että olin niin ihastunut suhun viimesen puoli vuotta, että pyörit kokoajan mielessä ja kirjoitin nimesi googleen..

Väliaikatietoa. Kuulin nyt sitten, että tämä nainen tapailee jotakin miestä. Kaveri oli ollut pelaamassa bilistä kyseisessä paikassa ja jokin muu asiakas oli kysynyt tytöstä että "onks sulla poikaystävä?" hän vastasi siihen, että tavallaan.. Eli osui mun epäilys oikeaan.

Viimeksi muokattu:
Kukapa ihastunut ei googlaisi ihastuksensa nimeä..:) Olen kuullut että erityisesti naiset tekee tätä. Jos joku muhun ihastunut tunnustaisi jossain vaiheessa, että olin niin ihastunut suhun viimesen puoli vuotta, että pyörit kokoajan mielessä ja kirjoitin nimesi googleen..

Hups...jäi kesken lause. Niin tuskin mä tollasesta kovin vakavasti suuttuisin. Musta se ois vaan söpöö..:)

Viimeksi muokattu:

Väliaikatietoa. Kuulin nyt sitten, että tämä nainen tapailee jotakin miestä. Kaveri oli ollut pelaamassa bilistä kyseisessä paikassa ja jokin muu asiakas oli kysynyt tytöstä että "onks sulla poikaystävä?" hän vastasi siihen, että tavallaan.. Eli osui mun epäilys oikeaan.

Katso, mitä vastaa asiasta sinulle. Ei se muuten selviä. Jos väittää olevansa vapaa, kysy, miksi olet kuullut muualta muuta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä