Toivottoman ihastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies-hki-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisiko mahdollista, että tyttö puhui sinusta "tavallaan" poikaystävänään?

Hmm....ohan tota vitsailtu, mutta en usko. Hämmentävää.

Hän on viikonloppuna muuttamassa takasin omaan asuntoon, josta oli hetken evakossa remontin takia. Olen siis ymmärtänyt, että eivät asu virallisesti yhdessä, tämän päättelin siitä kun sanoi elämänsä olevan tylsää, nukkuu vähintään kahteentoista, syö ja vähän tekee kotijuttuja ja sitten taas töihin ja yöllä kun valomerkki tulee kotiin.

Yks juttu mistä päättelin, että on pakko olla poikaystävä, on se, että pari kertaa ollaan oltu nyt viimeaikoina pelaamassa bilistä ja se on venynyt. Kello on ollut jo yli sulkemisajan, kun ollaan vielä litkitty kaljan loppuja ja pakattu palloja pois. Joka kerta silloin soi baarin lankapuhelin. Vastaa siihen ja sanoo että töissä, menee vielä hetki. Joku siis ovelasti soittaa lankapuhelimeen ja varmistaa onko baari jo kiinni ja neito matkalla jonnekin. Mustasukkanen poikaystävä...hmm.. tai isi joka vahtii tytärtään..:D

Ja siis siitä mitä aijon tehdä, en mitään. Olla oma itseni ja katsoa mihin johtaa, josko johtaa. Voihan se olla että ne eroaa syystä tai toisesta ja sit voin ehkä pyytää treffeille. Selkeesti kyllä huomaa, että hän on ihastunut ja ei sillekään varmaan epäselvää ole että mä en olisi.

Viimeksi muokattu:
Yks juttu mistä päättelin, että..

Kärvistellään, kärvistellään, tehdään pitkiä tekstejä johonkin Elleihin ja pähkäillään - miten ihmeessä ihmiset eivät saa elävässä elämässä suutaan auki ja kysy siltä ainoalta, jota asia koskee ja joka voi siitä jotain tietää?!

Aloitetaan varakonstista 684 sen sijaan, että aloitettaisiin käyttöohjeiden neuvomasta keinosta nro 1.

Viimeksi muokattu:
case closed.

Tuli sitten puheeksi tuo suhdekuvio. Tyttö ei vieläkään kertonut suoraan että on poikaystävä, sanoin että tiedän siitä, kaverini kertoi, että oli kuullut jotakin ohimennen. Tähän ilmoitti että voidaanhan me silti olla kavereita ja että todella pitää minusta kaverina.

No joo, en sitten tiedä mitä se kaveruus tarkoittanee.. Varmaankin juuri sitä mitä sanoi.

Mä en vaan vielä tiedä miten suhtautuisin tähän. Mua tosiaan kiinnostaisi tietää oliko sillä mitään kiinostusta vai oliks se vaan flirttiä hyvälle asiakkaalle..:D Enkä ole kiinnostunut kaveruudesta, jos se tarkoittaa sitä, että kaiken vapaa-ajan on poikaystävänsä kanssa ja kun tulee duuniin lähettelee mulle viestei, että tuunko pitään seuraa..:) En mä niin paljoo pidä baarissa istumisesta, että sille tielle lähtisin, vaikka hauskaahan toi on toisinaan poiketa parille ja jauhaa tuttujen baarimikkojen kanssa paskaa.

Mut nyt joku vois kertoa, että olenko jotenkin ilkeä, jos kerron että en ole kiinnostunut kaveruudesta?

Mut nyt joku vois kertoa, että olenko jotenkin ilkeä, jos kerron että en ole kiinnostunut kaveruudesta?

Jos et ole kiinnostunut kaveruudesta ja kerrot sen, et ole ilkeä, vain rehellinen.

Jos olet kuitenkin kiinnostunut kaveruudesta ajatuksella, että vois vaikka tällä keinolla saada tuon tytön pauloihin JA kerrot, että et ole kiinnostunut kaveruudesta, olet ilkeä.

Viimeksi muokattu:
case closed.

Tuli sitten puheeksi tuo suhdekuvio. Tyttö ei vieläkään kertonut suoraan että on poikaystävä, sanoin että tiedän siitä, kaverini kertoi, että oli kuullut jotakin ohimennen. Tähän ilmoitti että voidaanhan me silti olla kavereita ja että todella pitää minusta kaverina.

No joo, en sitten tiedä mitä se kaveruus tarkoittanee.. Varmaankin juuri sitä mitä sanoi.

Mä en vaan vielä tiedä miten suhtautuisin tähän. Mua tosiaan kiinnostaisi tietää oliko sillä mitään kiinostusta vai oliks se vaan flirttiä hyvälle asiakkaalle..:D Enkä ole kiinnostunut kaveruudesta, jos se tarkoittaa sitä, että kaiken vapaa-ajan on poikaystävänsä kanssa ja kun tulee duuniin lähettelee mulle viestei, että tuunko pitään seuraa..:) En mä niin paljoo pidä baarissa istumisesta, että sille tielle lähtisin, vaikka hauskaahan toi on toisinaan poiketa parille ja jauhaa tuttujen baarimikkojen kanssa paskaa.

Naisen toivoma kaveruus merkitsee sitä, että hän pitää sinua kiinnostavana ja haluaa ehkä myös enemmän kanssasi. Hänellä on myös toinen kaveruus ja hän ei osaa , eikä pysty tekemään juuri nyt valintaa. Jos olet kiinnostunut hänestä, niin hyväksy kaveruus ja katso mihin se johtaa. Jos kiellät kaveruuden, niin kiellät hänet. Jos sinulle kelpaa vain ehdoton suhde alkumetreistä lähtien, niin kiellä kaveruus. Itse katselisin hetken, sillä hän ei osaa nyt tehdä nopeaa päätöstä. Naiset ovat joskus sellaisia, että eivät oikein osaa päättää, mutta heidän kiintymyksensä kasvaa ja suhteesta voi tulla mitä parhain. Anna hänelle aikaa?

Viimeksi muokattu:
Naisen toivoma kaveruus merkitsee sitä, että hän pitää sinua kiinnostavana ja haluaa ehkä myös enemmän kanssasi. Hänellä on myös toinen kaveruus ja hän ei osaa , eikä pysty tekemään juuri nyt valintaa. Jos olet kiinnostunut hänestä, niin hyväksy kaveruus ja katso mihin se johtaa. Jos kiellät kaveruuden, niin kiellät hänet. Jos sinulle kelpaa vain ehdoton suhde alkumetreistä lähtien, niin kiellä kaveruus. Itse katselisin hetken, sillä hän ei osaa nyt tehdä nopeaa päätöstä. Naiset ovat joskus sellaisia, että eivät oikein osaa päättää, mutta heidän kiintymyksensä kasvaa ja suhteesta voi tulla mitä parhain. Anna hänelle aikaa?

Miksi ap ei voisi suoraan sanoa, että kaveruus ei hänelle riitä? Tuollainen kaveruussuhteessa roikkuminen siinä toivossa, että nainen muuttaa mieltä on hiukan epätoivoista ja estää ap.tä jatkamasta elämäänsä. Parempi tehdä asia selväksi molemmin puolin eikä tuhlata aikaansa toivomalla jotain mahdotonta. Jos tyttö olisi oikesti tulisen ihastunut, niin kyllä hän sen varmaankin tavalla tai toisella ap:lle ilmaisi vastahan hän on tuon toisen miehenkin tavannut ,jos käyttää ilmaisua "tavallaan poikaystävä" tai sitten hän on peluri, joka haluaa pitää kaikki ovet auki ja katsella löytyisikö parempaa.

Viimeksi muokattu:
Miksi ap ei voisi suoraan sanoa, että kaveruus ei hänelle riitä? Tuollainen kaveruussuhteessa roikkuminen siinä toivossa, että nainen muuttaa mieltä on hiukan epätoivoista ja estää ap.tä jatkamasta elämäänsä. Parempi tehdä asia selväksi molemmin puolin eikä tuhlata aikaansa toivomalla jotain mahdotonta. Jos tyttö olisi oikesti tulisen ihastunut, niin kyllä hän sen varmaankin tavalla tai toisella ap:lle ilmaisi vastahan hän on tuon toisen miehenkin tavannut ,jos käyttää ilmaisua "tavallaan poikaystävä" tai sitten hän on peluri, joka haluaa pitää kaikki ovet auki ja katsella löytyisikö parempaa.

Oikeassa elämässä kaveruus merkitsee naiselle enemmän. Hän on epävarma. Ei kaveruudessa eläminen ole este muulle elämälle. Ap:lle sellainen vinkki, että hyväksy kaveruus, mutta muutu hieman etäiseksi ja älä osoita kiinnostusta naiseen. Nainen kyllä alkaa testaamaan viehättävyyttään, että miksi en kelpaakaan. Kyllä tuo menee ihan käsikirjoituksen mukaan. Naiset käyttäytyvät samalla kaavalla , kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Naista imarteli kun sai sut lankoihin. Jos olet kaveri, se pompottaa suatulevaisuudessa ihan sun ihastumises perusteella. Virpi Buttilla oli tällainen kaverimies, jonka se lopulta sai keittämään poikaystävänsä pään.

Mullakin on ollut ihastus, joka halusi olla vain kaveri. Yritin. Ei onnistunut. Aina jonkin aikaa meni hyvin, kunnes jokin mitä tämä mies sanoi ja teki sai mut luulemaan, että nyt tässä lähestytään toisiamme... Mutta ei siltikään. Eli hän antoi koko ajan ymmärtää, mutta ei sitten antanutkaan. Olet paskamaisessa tilanteessa. Sitä haluaa olla ihastuksensa seurassa, mutta kun ei saa muuta kuin kauniita katseita ja satunnaisia tervehdys-/jäähyväishalauksia, niin sydän itkee.

Tällä hetkellä olen pannut välini täysin poikki ihastukseeni. Ei viestejä, ei tsättäilyjä facebookissa, ei mitään. Silti ajattelen häntä päivittäin. Ei voi mitään.

Tsemppiä päätöksesi kanssa, mikä se sitten lieneekään.

Yhteistyössä