Toivottomat haaveilijat joulua odotellessa ja viettäessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ollaan. :wave:

Kiirettä pitää joulukiireiden ja töiden kanssa. Tuntuu ettei mitään ehdi. Nyt vielä huomenna ja lauantaina hautajaisiin meno, niin ei paljoa ehdi koneelle istahtaa. Ens viikolla onkin paljon töitä ja jouluvalmisteluja pitäis kans ehtiä kotona tekemään. En tiedä miten saan ajan riittämään kaikkeen. :/

Hautajaisista selvitty ja joululahjatkin jo melkein kaikki ostettu. Vielä pitäis ehtiä kotona joulusiivousta tekemään jossain välissä. Vaikka päätettiin kyllä jo miehen kanssa ettei oteta stressiä joulun kanssa. Että kai se tää tästä sitten. Onhan tässä vielä viikko aikaa kuitenkin. :xmas:

Hiljaista tuntuu taas olevan meidän pinossa. Tänään oli koulupäivä ja lyhyt sellainen. Ihan hyvä niin ehtii salillakin käymään taas vaihteeksi. Loppuviikko kuluukin töissä ja vapaa-aika joulutohinoiden parissa. Paljoa ei ehdi vauvakuumetta potea tässä kiireen keskellä.

Hiiop :attn:

Oltiinpas pudottu alas. Taitaa kaikilla olla joulukiireitä. Omat joulukiireet on nyt hoidettu. Tänään mennään miehen vanhempien luo saunomaan ja syömään. Ihan rauhallinen joulunvietto siis ainakin täällä tiedossa. Mitäs joulusuunnitelmia muilla on? Pilleritkin on nyt sitten loppu ja menkatkin kärsitty. Saas nähdä miten tuo mies nyt sitten alkaa ehkäisystä huolehtia. :whistle:

Rauhallista Joulua kaikille! :xmas:

HIPPO ja kaikki muut hyvää joulua..

meillä on aika paljon tekemistä tänään.. Mennään puurolle ja saunomaan mun vanhemmille ja sitten viedään kullan vanhempien luokse lyhyesti lahjoja ja sitten mun isovanhempien luokse viettämään joulua ja syömään..

Veli tällä hetkellä meillä tekemässä meidän vanhempien lahjaa..

KP

Menee taas KP ihan vaan kaksinpuheluks tää meidän pino. Missä kaikki muut toivottomat luuraa? Vai onko niin, että kaikki ovat pikkuhiljaa päässeet aloittelemaan yritystä ja siksi pinossamme hiljaista?

Täällä on joulua vietetty todella rauhallisesti. Lahjojakin tuli joten kai mä olin sitten ainakin vähän ollut kiltti. :xmas: Sain mm. shrek dvd-boxin, sykemittarin ja lahjakortin alusvaateliikkeeseen. :)

Mekin vietettiin joulua ihan mukavasti.. Käytiin mun vanhemmilla puurolla ja saunassa päivällä, vietiin miehen vanhempien luokse lahjat ja sitten mentiin meidän perheen kanssa mun isovanhempien luokse viettämään aattoa..
Syötiin siellä ja avattiin lahjat siellä.

KP

KP, mieheltä sain tuon lahjakortin. :heart: Olin todella positiivisesti yllättynyt siitä, sillä häneltä saan yleensä kovin käytännöllisiä/hyödyllisiä lahjoja, enkä osannut mitään tuollaista odottaa. Täytyykin ostella tuolla sitten jotain vähän kivempaa alusvaatetta, ettei ihan vaan niitä perussloggeja. Hyötyy sitten mieskin tuosta lahjasta kun saa vähän silmänruokaa. :whistle: :D

Itsellä on nyt jotenkin mukavampi ja tasaisempi olo, kun ei enää pillereitä syö. Tai sitten tuo olotila johtuu vaan siitä, ettei enää ole joulustressiä. Mies huolehtii meillä nyt sitten ehkäisystä ja hyvin on huolehtinutkin, oikeastaan liiankin hyvin mun mielestäni. Mua ei haittais, jos vaikka välillä vähän unohtuiskin. :whistle:

KP, mä luulen ettei tuo suostu unohtamaan ehkäisyä ennen kuin mulla on se työpaikka. Täytyy vaan toivoa että jo kesällä saisin töitä jostain ja päästäis alottamaan yritys. Tammikuussa kun tulee tuota ikääkin taas lisää, niin alkaa todella tuntemaan itsensä vanhaksi. :/

Täällä edelleen yksi toivoton. Joulu vietettiin lapissa poissa internetin ääreltä. Luntakin oli, toisin kun täällä etelässä, missä vaan sataa vettä. Masentavaa.

Ehkäisystä puheen ollen. Meilläkin ollut miehen vastuulla jo kohta vuoden ja hyvin on huolehtinut. Vähän liiankin hyvin. :laugh: Minä kun niin olen toivonut, että välillä vähän unohtuis, mutta kun ei niin ei.

Eli toivottomissa merkeissä alkaa uusikin vuosi.

Siitä huolimatta hyvää alkavaa vuotta ja parempaa vauvaonnea meille kaikille ensi vuonna! =)

KP, sullahan siellä jännät paikat. Pidähän ajan tasalla että miten käy. Toivotaan että plussa tulisi. :)

Annuli, toivotaan että ensi vuonna alkais noi meidänkin miehet lipsua tuon ehkäisyn suhteen ja päästäisiin yritystä alkamaan. Turhauttavaa tämä kyllä alkaa olemaan kun vuodet vierii eteenpäin ja toinen edelleenkin haraa vaan vastaan. :|

KP, toivotaan että teillä alkaisi uusi vuosi parhaalla mahdollisella tavalla eli sillä plussalla. :)

Kaikille toivottomille oikein Onnellista Uutta Vuotta! Toivotaan että ensi vuonna kuihtuis tämä meidän pino lopullisesti kasaan eli päästäisiin kaikki yritystä aloittelemaan. =)

Hippo toivotaan tosiaankin.. Olen nyt varmuuden vuoksi raittiina ja kuskina tänä vuonna.. Saapa tuo mies rauhassa juoda jos haluaa..
Nyt ollaan täällä tulevassa anoppilassa viettämässä uutta vuotta..

KP 40/32-35

Yhteistyössä