Toivottomat haaveilijat joulua odotellessa ja viettäessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On taas vaihteeks tää vauvakuume sellaisessa vaiheessa, ettei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin vauvoja, vauvoja ja vauvoja. Tahtois niin kovin sen oman pikkuisen, mut ei niin ei. Jopa salilla missä käyn on alkanut pyöriä odottavia äitejä masujensa kanssa. Kuka niille antoi luvan tulla sinne... :kieh:

en vois olla enempää samaa mieltä sun kanssa hippo. välillä meinaa oikein itku tulla kun ajattelee miten ihanaa ois olla raskaana, ja miten ihanaa ois saada alkaa odottamaan uuden tulokkaan saapumista. on jotenkin niin kauhea olo kun ajattelee että se ei ole edes mahdollista juuri nyt. mistähän sais tilattua semmosen auton joka ajais edessä koko ajan. kyltissä lukis "toivoton haaveilija tulossa. peittäkää vatsanne" sieltä autosta kipuais aina semmonen mies jolla sama kyltti ja kulkis sen kyltin kanssa kaupassa mun edellä niin ei tarvis kateellisena kytätä raskaana olevia mammoja.

onneks ton kaverin lapsen höösääminen auttaa siihen pahimpaan, mutta luultavasti se myös pahentaa hieman oloa kun ajattelee että lapsi on tavallaan lainassa vaan ja omaa saa odotella vielä pitkän aikaa.

yritän vähän kohdentaa hoivaamisviettiä kasveihin. saa siitäkin jotain tyydytystä kun näkee ett tuo kumipuunraiska joka meni ja pudotti kaikki lehtensä on alkanut puskemaan uusia oksia. sekopäistä mä tiedän. toivottavasti musta ei tuu sellasta vanhaapiikaa joka hoivailee kasveja ja sataa kissaa jossain mökissä vuorilla. joskus oikeesti pelottaa että jos se onkin mun kohtalo.

mies käyttäyty oudosti. on paljon hellempi kun mitä se yleensä on, ja normaalisti ei sano usein että rakastaa mua mut nyt se sanoo sitä päivittäin. ja kuulemma pitäs alkaa lastenhuonetta laittamaan vaikka mä nimenomaan sille sanoin että siitä tulee pelihuone mulle. ehkä se sittenkin pelkää että mä olen muuttanut mieleni koko tulevaisuuden suhteen. jaa-a ota tuosta nyt selvää.

se ois sitte siivouspäivä tänään. pitäs vissiin aloittaa jo.

Moi taas ja hyvää lauantai-aamua! Hippo: mulla on aivan sama fiilis, vauvat pyörii päässä ja ärsyttää jopa nähdä odottavia äitejä mahojensa kanssa. Sitten kun esimerkiksi itsekseni alan ajattelemaan vaikkapa kavereitani pienten vauvojen kanssa, niin itkuhan siinä tulee ajatuksesta, että "mä en saa välttämättä ikinä kokea tuota onnea lasten kanssa". Ajatusmaailma itse asiassa on hyvin samanlainen kun kaverillani, joka ei alkuun saanut kovasta ja pitkästä yrityksestä huolimatta lasta, mutta hoidoilla sitten loppujen lopuksi tärppäsi. Tavallaan tilannehan on sama: en voi saada lapsia (pässi-ukon päätöksen takia) mutta nuo lapsettomuushoidoissa käyvät henkilöt voivat jakaa tuskansa oman miehensä kanssa. Mun mies ei edes ymmärrä.

Jossain ääritilanteessa tulee sellainenkin mieleen, että jos vaihtais miestä. Mutta en missään nimessä sitä haluaisi tehdä, koska mistä sen sitten tietää löytääkö toisen jonka kanssa voisi lasta yrittää ja joka oikeasti haluaisi lapsen. Ei sitä voi tietää mistään, joten ei tuollaista riskiä oikein voi ottaakaan ja jättää pian kymmenen vuoden kumppanuutta. Tilanne on siis erittäin toivoton! Mutta onhan mulla vielä joitakin vuosia aikaa miettiä tätä...

Mutta arkisempiin asioihin, nyt olen saanut vihdoin aloitettua salilla käynnin tooosi pitkän tauon jälkeen. Ei ollut isomasuja siellä, ja kerrankin sain ajatukseni muualle melkei koko treenin ajaksi. Täytyy yrittää nyt säännöllisesti käydä siellä. Pitäis kohta mennä.

Kirjoitelkaa nyt aktiivisesti kuulumisianne tänne, koska mulle tämä on tosi tärkeä henkireikä kun pääsee purkamaan tuntojaan. Kiitos teille siitä :hug:

nyt niisku sanoit sen mitä me muut ei olla uskallettu. nimittäin tuo asia miehen vaihdosta. valehtelisin jos väittäisin ettenkö ole ajatellut samaa asiaa. ja ihan tosissani jopa.
mielessä on myös käynyt että jos jättäis koko miehen ja hankkis vaan lapsen vaikka sitten spermapankin tileistä.

totuushan on se että yksikään nainen ei ole nykymaailmassa lapseton omasta tahdostaan. me ollaan miehemme valittu, niihin rakastuttu jne. mutta en menis väittämään etteikö meidän omat halumme ois olleet pelissä mukana. tähän pisteeseen ollaan tultu omien valintojemme kautta. nyt on vaan se että miesten valinnat ei mee yksiin meidän valintojemme kanssa joten nniiden valintoja pitää muuttaa :D :saint:
koska ne on väärässä.

mutta sitten kun olisi aika siirtyä sanoista tekoihin niin huomaa miten paljon tuota miesraiskaa rakastan niin en voi vaan ottaa ja jättää. meni syteen tai saveen.

Yhteistyössä