Tolkuton väsymys ja kehollinen uupumus

Paatunut Parahdus

Aktiivinen jäsen
12.09.2008
7 370
-5
38
Olen niin väsynyt ollut viimeiset viikot, että nuokahtelen ja silmät lupsaa. Tämä viikko kun ollaan oltu kotona, olen nukkunut useammat päiväunet. Ei vain pysy hereillä, silmät menee kiinni ja olo on kuin olisi veressä promilleja.

Eikä jaksaisi kotona tehdä mitään. Sitä tekee, koska on pakko. Mutta tiskatessa pitää pitää tauko. Väsyttää niin, ettei jaksa. Aamulla lähdin autoa hakemaan, niin ajattelin kuinka mukava olisi kellahtaa tien viereen ja nukkua vähän aikaa. Tämä väsymys helpottaa hetkittäin, mutta sitten tulee taas vireen lasku ja ollaan puolikoomassa.

Vatsa temppuilee kuin viimeistä päivää. Äh. Ei jaksa... Mikäköhän on. Onkohan mulla jotain vakavampaa vialla, kun on niin poissa pelistä.

kyllä olen, mutta viikkoja 15 ja jotain. Ihan suunnaton uupumus ja väsymys, vatsa temppuaa täälläkin ja ei jaksaisi mitään, lattialle on välillä mentävä pitkälleen ettei pyörry ja simahda. Lasten kovat äänet vihloo korvia ja hermoja erittäin pahasti, varmaan juuri tuosta väsymyksestä johtuen. Millähän piristyisi? Ulkoilut, vitamiinit, marjat ja hedelmät kokeiltu. Hb ok.

Mutta sina ap jos et ole raskaana, niin ehkä kannattaa käydä lääkärissä ja verikokeissa tarkastuttaa kilppariarvot, hb,ym!

[QUOTE="vieras";24818942]Päivä mun elämästä. Vatsa kipuilee ja väsyttää. Mut väsymykseen auttaa mulla rautakuuri, kokeile.[/QUOTE]

Hemoglobiini oli vähän aikaa sitten yli 130, joten raudasta ei pitäisi olla puutetta. Se rauta ja minä ei muutenkaan oikein sovita yhteen. Vatsa protestoi ja huutaa hoosiannaa.

Mulla sama juttu. Mä oon miettinyt jopa sitä, että onko mulla joku syöpä. Siis kohdussa tai munasarjoissa tms. Mä en nimittäin laihdu vaikka tekisin mitä, ja jos syön yhtään siten kuin "normaalit" ihmiset, mun maha kasvaa silmissä :( En uskalla mennä lääkäriin.

Mulla sama juttu. Mä oon miettinyt jopa sitä, että onko mulla joku syöpä. Siis kohdussa tai munasarjoissa tms. Mä en nimittäin laihdu vaikka tekisin mitä, ja jos syön yhtään siten kuin "normaalit" ihmiset, mun maha kasvaa silmissä :( En uskalla mennä lääkäriin.

Mene vaan lääkäriin vaikka pelottaisi. Parempi se tieto kuin epätietoisuus. Voiko olla että ruokavaliolla on tekemistä sen vatsan turpoamisen kanssa?

Yhteistyössä