Tommosen merkin silityksestä vaatteeseen..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Siis en oo koskaan silittänyt niitä,nyt pikkuveli 9v lykkäs mulle shortsinsa ja jonku lohikäärme merkin,joka pitäis silittää kiinni..

Eli silitänkö vaan sen vaatteeseen ja se on siinä?Pitääkö käyttää vettä?

Oisko toinen eiden sivu hyvä paikka johon laittaa se?Toisessa joku kuva ja teksti..vaiko sitten takamus?Eihän se mulle kertonut mihin haluaa sen..Pitäsköhän koittaa soittaa ja kysyä..

Mä olen silittänyt niitä merkkejä niin että laittanut sideharson sen merkin päällä.. ja kannattaa silittää sitten vielä nurjalta puolelta pysyy varmemmin.
Ennenkuin alat silittää varmista ihmeessä merkin paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mä olen silittänyt niitä merkkejä niin että laittanut sideharson sen merkin päällä.. ja kannattaa silittää sitten vielä nurjalta puolelta pysyy varmemmin.
Ennenkuin alat silittää varmista ihmeessä merkin paikka.

Siis kuinka nurjalta puolelta?Vaatteen nurjalta puolelta?Eli silloin harso olisi alimmaisena?Häh? Tyhmäkö? :whistle: :ashamed:

Mä olen silittänyt ensin oikealta puolelta niin että se harso on päällä ja kun merkki on tarttunut kiinni niin sen jälkeen viimeistellyt se vaatteen nurjalta puolelta.
Harso on aina vaatteen ja silitysraudan välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mä olen silittänyt ensin oikealta puolelta niin että se harso on päällä ja kun merkki on tarttunut kiinni niin sen jälkeen viimeistellyt se vaatteen nurjalta puolelta.
Harso on aina vaatteen ja silitysraudan välissä.

Jees jees :D Kiitos! :hug:

Niin ja vettä ei tarvittu?Tai onko sillä merkitystä käyttääkö vai ei?

Yhteistyössä