Ton Valon ääni on ihan mieletön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Höpsis pöpsis,tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta..Kiertäsköhän se housujen kautta ensin.. :whistle:
Villellä taitaa olla varaa syödä gourmet-ravintoloissa vaikka 5 kertaa päivässä, joten ei taitais mun kokkailutkaan auttaa. Mutta kyllä meinasin saada slaagin, kun Valo aikanaan tuli HIMinsä kanssa julkisuuteen. Tuntui kuin avokkini olisi noussut haudastaan, niin ovat samannäköisiä V.V:n kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Höpsis pöpsis,tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta..Kiertäsköhän se housujen kautta ensin.. :whistle:
Villellä taitaa olla varaa syödä gourmet-ravintoloissa vaikka 5 kertaa päivässä, joten ei taitais mun kokkailutkaan auttaa. Mutta kyllä meinasin saada slaagin, kun Valo aikanaan tuli HIMinsä kanssa julkisuuteen. Tuntui kuin avokkini olisi noussut haudastaan, niin ovat samannäköisiä V.V:n kanssa.

Ohhoh..No mutta kyllä se nyt on eri syödä kotona ja välillä vähän sekstailla,ku mennä ravintolaan...Voithan sä aina yrittää:)Onhan se melko..mm..öh..mut kyl mä ottasin siltiki mieluummin Johnny Depin(hei onks tää nyt sit Depin vai Deppin..:D )No ottasin kuitenki.. :p :heart: :p

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Ai te pidätte tollasista anorektisista meikkaajamiehistä. :o :whistle:

Ja mitä ääneen tulee, niin C. Cornell 100 - V. Valo 0

Onko Johnny Depp susta myös anorektinen?eikä tietääkseni meikkaa kuin rooleissa joissa vaaditaan sitä.. :whistle: Jos käsitin väärin nii sori,mut puhuit monikossa..Eikä se Ville Valokaan nyt niin anorektinen ole..ei johdu meikeistä se mikä siinä viehättää,se on jotain iiihan muuta.. :whistle:

Ohhoh..No mutta kyllä se nyt on eri syödä kotona ja välillä vähän sekstailla,ku mennä ravintolaan...Voithan sä aina yrittää:)Onhan se melko..mm..öh..mut kyl mä ottasin siltiki mieluummin Johnny Depin(hei onks tää nyt sit Depin vai Deppin..:D )No ottasin kuitenki.. :p :heart: :p
Mun siskonlikka 14 v on varannut J.D:n. Mutta sä saat kyllä J.D:n, jos mä saan V.V:n. Mutta kelpais mulle tämäkin
2-web.jpg

Ja jumantsuikkeliskuikkelis, toi kollihan on vain 7 vuotta mua nuorempi. Päivälleen. Ja nyt tää noita nakkaa viinilasin mäkeen, tiristää porkkanan mehuksi ja alkaa jumppaamaan
happy0064.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun siskonlikka 14 v on varannut J.D:n. Mutta sä saat kyllä J.D:n, jos mä saan V.V:n. Mutta kelpais mulle tämäkin
2-web.jpg

Ja jumantsuikkeliskuikkelis, toi kollihan on vain 7 vuotta mua nuorempi. Päivälleen. Ja nyt tää noita nakkaa viinilasin mäkeen, tiristää porkkanan mehuksi ja alkaa jumppaamaan
happy0064.gif

Uuh.. :p Ei kyl mä varasin sen Johnnyn jo ollessani 12-13v.siitä on noin 12vuotta.. :saint: :D :D

Sitä paitsi mun sisko 16v suunitteli et hän ottaa Pako-sarjan Sucren,isosisko saa Michaelin ja minä saan Johnny Depin.Niin joo ja äiti saa Klamydian Veskun.. :laugh:

Yhteistyössä