B
Borkku
Vieras
Mä oon nyt kuunnellu Villeä ja kyllä sillä miehellä on mieletön ääni mun mielestä ja mulle siinä on kyllä näköäki 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Likaisia mielikuvia Valo herättää vanhassa akassakinAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:On,vois vaikka saada kun sitä kuuntelee..grr!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Likaisia mielikuvia Valo herättää vanhassa akassakinAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:On,vois vaikka saada kun sitä kuuntelee..grr!![]()
Oispa vielä nuori ja nätti, niin kyllä ainakin yrittäisin B)
Ei taitais meikäläisen mahkut enää riittää Villeen :'(Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mut vanhassa vara parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei taitais meikäläisen mahkut enää riittää Villeen :'(Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mut vanhassa vara parempi![]()
Villellä taitaa olla varaa syödä gourmet-ravintoloissa vaikka 5 kertaa päivässä, joten ei taitais mun kokkailutkaan auttaa. Mutta kyllä meinasin saada slaagin, kun Valo aikanaan tuli HIMinsä kanssa julkisuuteen. Tuntui kuin avokkini olisi noussut haudastaan, niin ovat samannäköisiä V.V:n kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Höpsis pöpsis,tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta..Kiertäsköhän se housujen kautta ensin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Villellä taitaa olla varaa syödä gourmet-ravintoloissa vaikka 5 kertaa päivässä, joten ei taitais mun kokkailutkaan auttaa. Mutta kyllä meinasin saada slaagin, kun Valo aikanaan tuli HIMinsä kanssa julkisuuteen. Tuntui kuin avokkini olisi noussut haudastaan, niin ovat samannäköisiä V.V:n kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Höpsis pöpsis,tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta..Kiertäsköhän se housujen kautta ensin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ai te pidätte tollasista anorektisista meikkaajamiehistä.![]()
![]()
Ja mitä ääneen tulee, niin C. Cornell 100 - V. Valo 0
Mun siskonlikka 14 v on varannut J.D:n. Mutta sä saat kyllä J.D:n, jos mä saan V.V:n. Mutta kelpais mulle tämäkinAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Ohhoh..No mutta kyllä se nyt on eri syödä kotona ja välillä vähän sekstailla,ku mennä ravintolaan...Voithan sä aina yrittääOnhan se melko..mm..öh..mut kyl mä ottasin siltiki mieluummin Johnny Depin(hei onks tää nyt sit Depin vai Deppin..
)No ottasin kuitenki..
:heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Joo sori, ei ollu tarkotus Deppiä tähän sotkea. :/
Jos nyt mitenkään saisin. Anteeksi siis.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun siskonlikka 14 v on varannut J.D:n. Mutta sä saat kyllä J.D:n, jos mä saan V.V:n. Mutta kelpais mulle tämäkinAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Ohhoh..No mutta kyllä se nyt on eri syödä kotona ja välillä vähän sekstailla,ku mennä ravintolaan...Voithan sä aina yrittääOnhan se melko..mm..öh..mut kyl mä ottasin siltiki mieluummin Johnny Depin(hei onks tää nyt sit Depin vai Deppin..
)No ottasin kuitenki..
:heart:
![]()
![]()
Ja jumantsuikkeliskuikkelis, toi kollihan on vain 7 vuotta mua nuorempi. Päivälleen. Ja nyt tää noita nakkaa viinilasin mäkeen, tiristää porkkanan mehuksi ja alkaa jumppaamaan![]()
Pakko oli ruveta juutuubettamaanAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis sen ääni![]()
Miehellä vissiin ääniala on "muutaman" oktaavin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
En kyllä pistäisi pahakseni tätäkään livenä kuultuna mukuuhuoneessaniAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Aivan loistavaääni ja biisi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En kyllä pistäisi pahakseni tätäkään livenä kuultuna mukuuhuoneessaniAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Aivan loistavaääni ja biisi
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1TLYDF00Jts
Mutta tykkään mä tästäkin. Itse asiassa tää on mun top 1 tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kerrankin täällä on hyvä musiikkia![]()
![]()