C
cccc
Vieras
Halusin kertoa kokemuksen 1000kcal dieetistä, joka on toiminut minulla. Ollut nyt tällä dieetillä puolisen vuotta.
Paino pudonnut 60kg ---> 50kg. Sen sain mitä halusin. Hoikan ja kiinteän kropan (olen myös urheillut). Vatsoja ja kyykkylä tehnyt joka päivä.
Esimerkkipäivääni on kuulunut
aamupala: puuroa
lounas: kanaa/kalaa/lihaa ja kasviksia PALJON!
illallinen esim eilen 120g grillattua härkää ja PALJON salaattia
iltapala kaksi ruisleipää paahdettuna, päällä juustoa.
Eli käytännnössä olen vaan jättänyt KAIKEN turhan pois ja tullut toimeen enemmän kuin hyvin!! Suosittelen kaikille joilla on selkärankaa.
Tämän lisäksi lauantaisin olen lipsunut ja käynyt ostamassa 150g irtokarkkeja itselleni joista tulee ylimääräisiä kaloreita 535kcal ja yrittänyt muuten syödä terveellisesti ettei kalorit ylity tuota karkeista tulevaa määrää.
Kysy mitä haluat, vastailen kokemuksesta
Paino pudonnut 60kg ---> 50kg. Sen sain mitä halusin. Hoikan ja kiinteän kropan (olen myös urheillut). Vatsoja ja kyykkylä tehnyt joka päivä.
Esimerkkipäivääni on kuulunut
aamupala: puuroa
lounas: kanaa/kalaa/lihaa ja kasviksia PALJON!
illallinen esim eilen 120g grillattua härkää ja PALJON salaattia
iltapala kaksi ruisleipää paahdettuna, päällä juustoa.
Eli käytännnössä olen vaan jättänyt KAIKEN turhan pois ja tullut toimeen enemmän kuin hyvin!! Suosittelen kaikille joilla on selkärankaa.
Tämän lisäksi lauantaisin olen lipsunut ja käynyt ostamassa 150g irtokarkkeja itselleni joista tulee ylimääräisiä kaloreita 535kcal ja yrittänyt muuten syödä terveellisesti ettei kalorit ylity tuota karkeista tulevaa määrää.
Kysy mitä haluat, vastailen kokemuksesta