Top 5 naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reissu_John
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä, kyllä.

Nainen kun nainen kaipaa intiimialueen jumppaa,
kun häntä Iso John pumppaa.
John on iso kuin härkä,
ja joka nainen läpimärkä.
Johnille ei kelpaa kumi,
hän on joka naisen toiveuni.....

Luuletko tosissaan, että jokainen täällä uskoo sinuun?

Kuvailet elämääsi tavalla, joka laittaa ihmettelemään, miksi oikein kirjoittelet jonnekin soneran Elleihin?

Ja mies, joka kehuskelee munansa koolla, on tyhmä. Yksinkertaisesti vain tyhmä. Vaikka tekisi sen täällä anonyymisti, silti sen on tyhmää. Oikea mies ei ryhdy sellaiseen.

Eikä oikea mies alennu haukkumaan oman maansa naisia, vaikka kuinka ihailisi muiden maiden naissukupuolta. Se on tyhmyyttä. Kaikkia suomalaisia naisia et ole käynyt läpi, etkä tuollaisella testiasenteella onnistukaan koskaan kenenkään kanssa kovin hyvin. Et tunne myöskään kaikkia muiden maiden naisia. Otoksesi oli olematon. Thaimaassa on jo kohta puolet Suomen miehistä käynyt rahoittamassa ja ylläpitämässä sikäläisten baarityttöjen elämäntapaa. Kuuba on nykyisin suosittu matkakohde, ja Virossahan voi piipahtaa päiväseltään ilotalossa.

Ylipäänsä on typerää lähteä luokittelemaan naisia tuohon tyyliin. Kertoo sinun itsesi tasosta, et ole aivan fiksu mies.

Oletkohan koskaan tullut ajatelleeksi, että kulttuurierot ovat olemassa? Ne ulottuvat jopa seksuaalisiin asenteisiin ja toimintoihin. Lisäksi eri roduilla on eroavaisuuksia temperamenttisuudessa. Et itsekään suomalaisena miehenä ole ""villi viidakon valtias."" Viidakkoveitsi ei oikein sovi sinun käteesi, vaikka se joissakin maissa edustaa tosimiehen maskuliinisuutta. Vaikka itse kuvittelisit olevasi hyväkin rakastaja, kuubatar saattaa pitää sinua valitettavan vaisuna tapauksena. Varakkuus tietysti korvaa sen puutteen, mutta korvaako oikeasti...?

Mustat naiset olet tietysti jättänyt kaiken ulkopuolelle, koska et milloinkaan voi vastata mustaa miestä.

Taisit laittaa juttusi tänne vain närkästyttääksesi naisia, jotka eivät ehkä huomaa pitää sinua mielestäsi arvoisellasi tasolla, tai muuten vain esittääksesi maailmanmiestä, joka tietää kaiken. Voi olla, että itsekin vähän provosoiduin, mitä siis haetkin, mutta en kuitenkaan tarkoittamallasi tavalla. Ärsyynnyn enemmänkin juuri tällaisesta tekoyrittelystä. Se, mitä tällä yrität herättää, kertoo itsestäsi enemmän. Toivoisi, etteivät suomalaiset miehet olisi ihan noin hölmöjä.

Ei voi muuta sanoa kun köyhä on elämä ja sielunelämä. Ihmisen tarkoitus on lisääntyä ja perustaa perhe, kyllä yhteiskunnalle pitää antaa muutakin kun isoa melaa! Kaikki ne naiset on samanlaisia, maailmallakin! Se on sitä alkuhuumaa, kyllä sekin loppuisi kun samaa naista jyystäisit ja heräisit sen vierestä joka aamu. Kyllä mies saa olla mies missä vaan kun vaan on selkärankaa olla mies, sinulla ei sitä näköjään ole kun et ilmeisesti saa sitä pimpsaa muualta kun ulkomailta. Matkustele hyvä mies, mutta mikä ihmeen syy on tulla retostelemaan eri naisten haarovälistä tänne?!Huomaa, että olet nuori kun arvosi ovat vähän metsässä, arki kuuluu elämään, kyllä elämäntyylisi sinulle vielä ovea näyttää..

Selvennyksen vuoksi kun sitä on kysytty. Jätin mustat naiset pois koska otokseni ei ole vielä tarpeeksi kattava, vain kymmenisen naista. Olen tarkka tilastotieteen metkuista :) Kerään lisää aineistoa ja jonain päivänä päivitän listani tältäkin osin.

Todella hauska ketju. :D

Minä myös allekirjoittaisin sen, että miehet jakautuvat kansalaisuudesta riippumatta kahteen kategoriaan eli ne, jotka ovat oikeasti todella hyviä rakastajia ja saavat kiksit siitä kun nainen nauttii ja sitten ne surket luuserit, jotka kuvittelevat olevansa hyviä rakastajia, haukkuvat naisia passiiviksi ja joutuvat pönkittämään egoon kehuskeluilla jne.

Miehille tiedoksi, että meissä kaikissa naisissa on sisällä potentiaalinen sexgoddess, jos sen vaan saa houkuteltua esiin. Jos sitä ei tapahtu, niin silloin kannattaa katsoa peiliin ja mitä voisi toiminnassaan muuttaa, jotta se naarastiikeri sieltä löytyy. Nainen on sängyssä juuri niin hyvä kuin mies saa hänet tuntemaan. Maksulliset ovat kategoriansa erikseen, sillä saavat siitä palkan.

Ja AP:lle tiedoksi....se kaikki kuitenkin pohjaa siihen äitisuhteeseen....:) eli mies, joka halveksii naisia, halveksii samalla myös äitiään ja vice versa.

Älä yritä hypätä mustan miehen housuihin, siihen sinusta ei ole. Häpäiset vain itsesi, sorry. Siinä leikissä et pärjää. No onhan mustaihoisia kaupallisia naisia, ehkä he esittävät sinulle oman numeronsa, mutta se ei kerro sinulle siitä, millainen on musta nainen, koska hän syttyy vain mustaihoiselle miehelle. Musta nainen tuskin rakastuu sinuun, joten jäät ikuisesti vaille luotettavaa tietoa.

Olen matkoillani törmännyt jos jonkinlaisiin mieseläjiin, eri kansallisuuksiin ja rotuihin, joten siltä pohjalta teen pienen yhteenvedon ja listaan miehet 3:een kategoriaan piirteiden ja ominaisuuksien mukaan:

5. Suomimies (ja vastaavat, myös venäläiset)
Luonne:usein mustasukkainen vätys, mielellään vähätöinen. Ei kaipaa säännöllistä peseytymistä (säästää vettä ja energiaa). Joskus kaljapäissään luulee olevansa hauska. Laiska. Haiseva. Lihava.Ei huolehdi itsestään saati muista.Katsoo pahasti tyylikkäitä ulkomaisia herrasmiehiä.Estoinen.Ei osaa pukeutua, värisilmä puuttuu lähes täysin.Erottuu kyllä muunmaalaisista ulkomailla.
Seksi: ei välitä esileikeistä, haluaisi suoraan asiaan, puristelee takamusta ja rintoja - se on siinä.Vonkaaja rasittavuuteen asti.Päästelee örähdyksiä, piereskelee, röyhtäilee.Kiinnostunut kokeiluista, jollei se vaadi itseltä mitään ponnistuksia kumppanin tyydyttämiseksi. Kömpelö.Usein huono suutelija.Usein pienikaluinen.
Palvelualttius: Vähäinen.

Ruotsinpoika:
Luonne:Kaunis ja huoliteltu. Siisti.Pukeutuu muodikkasti, osaa keskustella. Huolehtii lapsistaan ja perheestään, joskus liiankin emomainen. Keskustelee pitkään ja hartaasti kaikista asioista.
Seksi: Ensisijainen tarve on tyydyttää nainen ja pitää hänet tyytyväisenä. Tietää, että myös imurointi voi olla esileikkiä. Ei karski eikä karu rakastaja. Usein isokaluinen.
Palvelualttius:Erittäin palvelualtis!Tuo vivokkeita, pesee ja pyykkää kotona.

Välimerengigolo:
Luonne: Tumma ja tulinen, ei lainkaan epävarma omasta viehätysvoimastaan! Tulee ja ottaa, tosi mies! Jo pelkkä katse saa pöksyt kosteiksi naisilta, ja hän tietää sen.Omistava.
Seksi: Kuumaa ja tulista.Usein piehkö kalu josta pikku miinus. Rakastaja kuitenkin isolla R:llä!!!Eksoottinen ja tunteellinen pakkaus. Mustasukkaisuuteen taipuvainen
Palvelualttius: Kosiovaiheessa erittäin palvelualtis, sitä kannattaa käyttää hyväkseen!

Voi, voi reissu_John... Onhan näitä vaikka kuinka...! Käsittelemättä jäivät ranskalaiset, englantilaiset, puhumattakaan tummaihoisista..*nam*! Onneksi meillä naisilakin on valinnanvaraa.... :-D

Niin typerä alotus,että voi, voi.
mulla järjestys on
1.italialainen mies, kunnioittaa naista yli kaiken.
2.ranskalainen.on aistillinen
3.eestiläinen, on kiltti
4.neekerit.niil on isot vehkeet
5. SUOMALAINEN,SILLÄ VOI OLLA KAIKKI NÄMÄ TAIDOT, EHKÄ 1 MILJOONASTA.

1.italialainen mies, kunnioittaa naista yli kaiken.

Tämä on päivän, todennäköisesti kuukauden ja ehkä koko vuoden 2006 ehdottomasti paras. Uskotteko te naiset laajemminkin tähän? No, tämä selittääkin monta asiaa. Tietäisittepä mitä etelän turistikohteiden gigolot oikeasti teistä ajattelevat. Kunnioitus ei ihan ensimmäisenä tule mieleeni. Olen siis aikani kuluksi keskustellut muutamankin paikallisen baarimikon ja rantaleijonan kanssa ja pyrkinyt luotaamaan heidän ajatuksiaan.

Ai niin, laitetaan disclaimer ennen kuin joku etelässä itseään ""hoidattava"" Elli ehtii. Otos ei tietenkään ole tilastollisesti kattava. Oikeasti kunnioitus skandinaavinaisia kohtaan on varmasti päällimmäinen tunne näillä ""etelän ihmeillä"". Olen vain jutellut väärien ihmisten kanssa tai he ovat kylmästi valehdelleet minulle. Näin sen tarkemmin ajatellen täytyy olla. Ei kai keskivertoa itseään jakavaa skandinaavibimboa voi kuin kunnioittaa......

HAHAHAHAHAHAH, paras vitsi minkä aikoihin olen lukenut tuon R-J:n ""kokemukset"" ja kommentit! Naurulle idiotismia kohtaan ei meinaa tulla loppua! Kohta R-J varmastikin julkaisee jonkin yliopiston kautta tutkimuksensa ihan väiteltynä teoksena. Meillähän on täällä seksitutkija! WAU.

Iltapäivää!
En ihan kaikkia kommentteja ja mielipiteitä lukenut, mutta uskoakseni villakoiran ydin löytyi. Maailmaa jonkun verran nähneenä ja nuorempana villimpiäkin vuosia viettäneenä kerron mielipiteeni.
Suoraan sanottuna olen ollut suomalaisen, ruotsalaisen, venäläisen ja saksalaisen naisen kanssa, eli jos käytän sanaa ""otanta"", niin se on maantieteellisesi suppeampi kuin Reissu_Johnilla. Erityistä iloa tuottaa se että hekin ovat pitäneet minusta sen verran paljon että yhteisestä ymmärryksestä pääsimme kokemaan sen minkä mies ja nainen yhdessä voi kokea.
Kaikki ovat olleet mieleisiä. Osan kanssa ollut pitempi suhde, osan kanssa vain se yksi yö. En koskaan ole halunnut mitään palvelijaa enkä käytä näissä suhteissa termiä ""palvelualttius"". Mitä itse seksiin tulee, on minulla pelkästään ihania muistoja. Kansallisuudesta välittämättä, ilman rajoja, asiassa mukana oleva, nauttiva nainen on fantastinen; ehkä se tuottaa minulle niitä lisäkiksejä.
Mutta se mitä suomalaisen kanssa saan kaiken tämän lisäksi, on sielun sympatia. Ymmärrän puheesta ja kielestä pienimmätkin nyanssit ja vivahteet, pystyn keskustelemaan hänen kanssaan ilman suurempia väärinymmärryksiä, ilman monimutkaista lisäselvittelyä mitä taas saattaa syntyä vieraammasta kulttuurista olevan ihmisen kanssa.

Minä rakastan suomalaista naista.
Hyvää päivän jatkoa.

Yhteistyössä