Olen siitä onnekas mies, että itselläni on Anu Saagimin kaltainen virolaisnainen vaimona. Olen aikaisemmin ollut suhteessa pelkästään suomalaisnaisten kanssa ja kyllä on outo juttu, miten satakilometriä voi maantieteellisesti tuoda näinkin suuren eron naisten välille. Luettelen tässä nykyisen unelmavaimoni puolet, jotka ovat ylivertaisia suomalaisnaisiin nähden:
+ Naiseus. Suomalaisnaisten kanssa eläneenä ja seurustelleena ei oikeastaan koskaan tullut tunnetta, että elää oikean naisen kanssa Miehenä, joka saa ja jonka pitää olla Mies. Hänen naisellisuutensa korostaa minun miehuuttani (enkä tarkoita vain etumusta, vaikka tämäkin puoli on vain parantunut) jolloin yhteiselämä, arki ja eteenkin seksielämä on paljon nautinnollisempaa. Hänen naiseuteensaa kuuluu naisellinen ulkonäkö, naiselliset käytöstavat ja luonne.
+ Käytöstavat ja puolison kunnitoitus. Toisinkuin voisi luulla, niin virolaisnaiset ovat hyvin palvelualttiita ja ystävällisiä ainakin omalle, ihailemalle miehelleen. Minun tahtoni ja haluni ovat ykkösasia, hän kyllä vahvana persoonana pitää huolen, että saa mitä haluaa, mutta minä olen ykkönen. Tämä on erittäin imartelevaa ja saa minut jumaloimaan häntä ja hänen ajatusmaailmaansa ylikaiken.
+ Seksi. Siitä ei päästä mihinkään mutta tietynlainen naisellisuus ja palvelualttius näkyy parhaiten sängyssä, josta meillä jos viikonloppuisin ei poistuta kuin hakemaan lisää ruokaa ja kuohuviiniä. Estoton, kokeiluhaluinen kaikenkattava tyydytys. Virolaisnainen on tässä omaa tasoansa. Liekö suomalaisnaisiin nuorena iskostettu feministinen harhapropaganda tappanut seksi- ja rakasteluhalut jo varhain?
-/+ Vaativuus. Ainoa ehkä miinus-merkkinen puoli, joka kyllä on myös positiivista on se, että hän olettaa minun elättävän hänet eikä halua itse tienata rahaa elämiseen ja kuluttamiseen. Hänestä on hieno olla kotona ja tehdä juttuja joista itse pitää. Miehen velvollisuus on hänestä raataa töissä ja tehdä rahaa, nainen pitää kodista huolta. Tämäkin on imartelevaa, että hän luottaa ja vaatii minua Miehenä tuomaan ruoka- ja kulutusrahat pöytään. Joskus voisi olla kivaa, jos hän ymmärtäisi paremmin ettei raha kasva puissa, mutta onneksi olen hyvin palkatussa työssä
= Kaikenkaikkiaan paljon jää plussan puolelle, joten suosittelen itsetutkiskelua suomalaisnaisille ja suomalaismiehille matkaa naapurimaahamme, vaikka vaimon hakuun. Olin keski-ikäinen ja eronnut mies kun tapasin nykyisen vaimoni. Vaikka meillä on ikäeroa likikaksikymmentävuotta ovat parisuhteen ensimmäiset kolmevuotta menneet hyvin ja rakkautemme vain syventynyt, himosta nyt puhumattakaan. Nykyisin kuntoilen säännöllisesti, pukeudun nuorekkaasti ja elän unelmaa, kauniin, hoikan ja pitkäsäärisen unelma vaimoni vierellä. Tunnen itseni kaksi.. no, ainakin kolmekymppiseksi nuorukaiseksi kiitos siitä hänelle!