törkeää käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta lopetan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta lopetan

Vieras
Kun asiakas ostaa palvelun esim. kosmetologipalvelut, kampaamopalvelut, niin miksi hän olettaa, että siihen hintaan saa työntekijän sielun ja ruumiin kokonaan käyttöönsä? Jos työ maksaa esim. 18e ja asiakas on kerran sen kamsanut niin hän olettaa, että olet nyt aina hänen käyettävissään olipa yö taikka päivä. Omaa aikaa ja elämää ei palvelun ohella saisi olla. Ja tämä ei ole yksittäinen tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja kohta lopetan:
Kun asiakas ostaa palvelun esim. kosmetologipalvelut, kampaamopalvelut, niin miksi hän olettaa, että siihen hintaan saa työntekijän sielun ja ruumiin kokonaan käyttöönsä? Jos työ maksaa esim. 18e ja asiakas on kerran sen maksanut niin hän olettaa, että olet nyt aina hänen käytettävissään olipa yö taikka päivä. Omaa aikaa ja elämää ei palvelun ohella saisi olla. Ja tämä ei ole yksittäinen tapaus.

No ohhoh :o . Onko tuollaisia sit oikeasti? Kyllä mullakin on vakikampaaja,mutta en mä häntä halua häiritä muuta kuin silloin kun hiukseni vaativat leikkaamista =) . Niin ja silloinkin menen liikkeeseen ja ihan päiväsaikaan varaamaan ajan :saint: .

No eipä tulisi mieleen omalle kampaajalle soitella milloin tahansa. Seuraavan ajankin varaan aina kampaamosta pois lähtiessäni, joten eipä tarvii soitella siitäkään asiasta.

Mä odotan vaan semmosta, että voin olla siellä palvelussa rauhassa pelkäämättä, että minua tai tyyliäni arvostellaan millään tavalla tai että tukkaani sanotaan esimerkiksi ohueksi.

Mullakin on vakikampaaja, mutta en mä sille muuten soittele tai ole yhteydessä kuin silloin, kun varaan aikaa ja sitten vasta kun menen sovittuna aikana sinne. Sitten maksan laskuni ja sen jälkeen lähdetään taas omille teillemme. :)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä odotan vaan semmosta, että voin olla siellä palvelussa rauhassa pelkäämättä, että minua tai tyyliäni arvostellaan millään tavalla tai että tukkaani sanotaan esimerkiksi ohueksi.

Itse odotan, että saan jutella vaikka "kevyistä aiheista". En halua jutella perheeni "ongelmista" (jos juuri painaisi mieltä) tai muustakaan yksityisistä asioista. Haluan pysyä asialinjalla, enkä todellakaan halua kuulla edellisen asiakkaan keromuksia ja koko kylän juoruja!!!

PITÄKÄÄ ASIALINJA!!!

Mulla on kyllä vakituinen kampaaja. Ja vaikka hän on siskoni hyvä ystävä, niin koskaan en viitsisi häntä häiritä, ellei ole aika varattuna. Ammattitaidon huomaa ennenkaikkea siitä, miten tahdikas hän on. Tuntuu pitävän työstään, osaa sanoa myönteisiä asioita, eikä koskaan arvostele mitenkään. Koskaan ei tee mitään väkisin tai puoliväkisin.

Yhteistyössä