K
kokkis
Vieras
Ajattelin kokeilla sellaisia tortillarullia, jotka leikataan suupaloiksi, mutta mitä väliin? Tuorejuustoa ja mitä muuta? Eikä mitään kalliita täytteitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mapsu:Mä teen just tytön synttäreille vko-lopuksi, sellaisia mihin sekoitan maustettua tuorejuustoa, kurkkukuutioita, paprikakuutioita ja kinkkukuutioita (lisäksi voi myös laittaa kermaviiliä jos haluaa löysempää)
Tai sit tuorejuustoa, meetvurstia ja sipulia. Ihan mistä vaan ite tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja nam:tonnikalakin sopii mun mielestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Miten nää suupalat pysyy kasassa? Siis et eivät leviä tarjoiluastiaan tai sit kun joku ottaa käteensä?
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Miten nää suupalat pysyy kasassa? Siis et eivät leviä tarjoiluastiaan tai sit kun joku ottaa käteensä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Miten nää suupalat pysyy kasassa? Siis et eivät leviä tarjoiluastiaan tai sit kun joku ottaa käteensä?
Oon joskus tehnyt pelkällä tuorejuustolla, käärinyt elmukelmuun ja jääkaappiin muutamaksi tunniksi ja kasassa on pysynyt. Tiedä sit miten käy, jos on jotain muutakin täytettä?