Tosi asia on, että minulla on tilillä vain 40 euroa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja seuraava raha mikä tulee on lapsilisä. Ja kännylasku on tuon 40 euroa, jossa siis minun ja lapsen lasku yhdessä.

Eräpäivä on 23.2. Ja ei kannata siirtää laskun eräpäivää kun sekin maksaa muutaman euron.

Maksanko laskun vai ostanko ruokaa?

no ostat ruokaa tietty. eräpäivää ei edes kannata siirtää parin päivän takia. siinähän on joku aika eräpäivän jalkeen ennenkuin menee myöhästymismaksut tai jotain.

Ruokaa, jos teillä on nälkä ja kaapit tyhjänä. Lapsilisäthän tulevat 24. päivä, ei se sulle mitään maksa eivätkä edes huomaa sitä, että päivän myöhässä tuli.

Itselläni on vähän tiukempi tilanne. Sinnitellään...

Ruokaa ei kyllä ole kaapeissa juuri mitään. Hyvä kun kerroitte, et lapsilisä tulee jo 24 päivä, maksan laskun siis silloin.

Nyt vain mietinnässä mitä ostaa 40 eurolla viikon ruoiksi.

[QUOTE="vieras";25706037]Ja seuraava raha mikä tulee on lapsilisä. Ja kännylasku on tuon 40 euroa, jossa siis minun ja lapsen lasku yhdessä.

Eräpäivä on 23.2. Ja ei kannata siirtää laskun eräpäivää kun sekin maksaa muutaman euron.

Maksanko laskun vai ostanko ruokaa?[/QUOTE]

Hei,hei, ei saa nyt ooal ihan noin "käsi". Eiköhän se nyt jokainen tajua, että jos laskun eräpäivä on 23., ja sen maksaa 24., joka on tässä kuussa lapslisäpäisä, se on ihan ajallaan maksettu.
Että ostaa nyt ihan rauhassa vaan ruojaa niilla rahoillaan.

Kannttaa tietty hankkia lapsia jos on niin fiksu... Ostat nyt vaan jotain järkevä ja käytät rahat vaan ruokaan eikä mihinkään muuhun, vaikka sitten jauhelihakeittoa!! :D

Yhteistyössä