Tosi hienoa laittaa kuva, jossa raskaana ja rööki kädessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ei saisi kommentoida, itepä on kuvan sinne pistänyt. Musta se nyt vaan on pirun typerää tupakoida raskaana saatika sitten laittaa siitä kuva kaikkien nähtäville.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saatikka että on ollut alaikäisenä baarissa.

Baarissa saa olla alaikäisiä, mutta heille ei saa anniskella eivätkä he saa juoda alkoholipitoisia juomia. Moni baari/ravintola ei päästä alaikäisiä sisälle, koska näin valvonta helpompaa.

Raskaana oleva voi ihan hyvin olla baarissa, se ei tarkoita sitä että joisi alkoholipitoisia juomia.

Ok. Ei asiasta sitten enempää. Jätkän sana on lakini.Kumma vaan kun täällä ei saa puhua tällaisesta. Jos on itse laittanut kuvansa sinne niin kyllähän sitä voi täälläkin kommentoida? Miksi ei saisi kauhistella ihmisten vaklintoja? Varsinkin kun se sikiö ei pysty asiaan vaikuttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Ok. Ei asiasta sitten enempää. Jätkän sana on lakini.Kumma vaan kun täällä ei saa puhua tällaisesta. Jos on itse laittanut kuvansa sinne niin kyllähän sitä voi täälläkin kommentoida? Miksi ei saisi kauhistella ihmisten vaklintoja? Varsinkin kun se sikiö ei pysty asiaan vaikuttamaan.

No juuri siksi, kun tämä sivusto ei ole se oikea paikka arvostella gallerian kuvia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

No juuri siksi, kun tämä sivusto ei ole se oikea paikka arvostella gallerian kuvia. =)

täähän on just oikee paikka kummastella mitä vaan

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Miksi ihmeessä ihmiset jaksavat selata irc-gallerioita, saadakseen taivastella ja kummastella, tai muuten vaan kurkistella? Exhibitionistien huvia kurkistelijoille.

Mäkään en ymmärrä kuinka joku jaksaa selata niitä sivuja ja linkittää tänne kuvia. Kyllä mä joskus oon käynyt siellä katsomassa oman paikkakunnan paria yhteisöä, että onko siellä tuttuja. Mutta ei jaksa kauheasti kiinnostaa tuo sivusto

Ihan yleisesti viittaamatta ko.kuvaan, ni ihmetyttää, että mitä pahaa pienen pieni ihmisenalku on tehny saadakseen sellasen rangaistuksen, ett joutuu ottaa vastaa myskkyjä, mitkä ei tee mitään muuta ku pahaa. Myrkyillä takotan ihan kaikkia mitä järkevä ihminen välttää raskausaikana. Sääliks käy...

Onneks tuollanen on kuitenkin kaiketi aika harvinaista, ku esim. tupakoivia raskaanaolevia en oo nähny ku yhen ainoon vaik asun niinki isossa kuapungissa ku Jyväskylässä.

Sanon asiasta täällä koska huvittaa sanoa. Ei pitäis sua haitata.

Haittaa minua, irc-galleria ei kuulu tälle sivustolle. Keskustele siellä, jos keskustelua haluat.

Vähän selvennystä Jätkä: eilen täällä oli irc-osoite jossa arvosteltiin naisen ulkonäköä eikä se Sinua tuntunut hermostuttavan? Miksi nyt? Liippaako liian läheltä vai mikä? Samat säännöt kaikille eikö vain Jätkä hyvä.

Miksi ei saisi kommentoida, itepä on kuvan sinne pistänyt. Musta se nyt vaan on pirun typerää tupakoida raskaana saatika sitten laittaa siitä kuva kaikkien nähtäville.

En mäkään toivo kenenkään raskaana polttelevan, mutta olisiko se sitten jotenkin hienompaa, että poltteleva raskautettu valehtelisi kaikille, että ei polta?

Ei raskaana tupakointi ole harvinaista. Äideistä 15 prossaa tupakoi raskaana. Teiniäideistä lähes 50 prossaa..ja nuorista äideistä samanverran.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Sanon asiasta täällä koska huvittaa sanoa. Ei pitäis sua haitata.

Haittaa minua, irc-galleria ei kuulu tälle sivustolle. Keskustele siellä, jos keskustelua haluat.

Vähän selvennystä Jätkä: eilen täällä oli irc-osoite jossa arvosteltiin naisen ulkonäköä eikä se Sinua tuntunut hermostuttavan? Miksi nyt? Liippaako liian läheltä vai mikä? Samat säännöt kaikille eikö vain Jätkä hyvä.

En luultavasti ole huomannut sitä linkkiä, tai en ollut palstalla silloin. Läheltä ei liippaa lainkaan, minulla on omat mielipiteeni ja osaan kyllä ilmaista ne palstallakin ihan ilman apuja, kiitos. =)

http://www.terveysportti.fi/pls/kh/kh_julkaisu.NaytaArtikkeli?p_artikkeli=nix00252
Ateeksi virheeni, olikin 37 prossaa nuorista äideistä. Jossakin oli että 48 prossaa, mutta en löytänyt. Itsekin todennut saman, lähes kaikki tunetamni nuoret äidit tupakoineet

Yhteistyössä