M
minä vaan
Vieras
Nimim galleriassa..baarissa ilmeisesti siinä ja n. 7 kuulla raskaana..
Moderaattori muokkasi viestiä.
Moderaattori muokkasi viestiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Sanon asiasta täällä koska huvittaa sanoa. Ei pitäis sua haitata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saatikka että on ollut alaikäisenä baarissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Ok. Ei asiasta sitten enempää. Jätkän sana on lakini.Kumma vaan kun täällä ei saa puhua tällaisesta. Jos on itse laittanut kuvansa sinne niin kyllähän sitä voi täälläkin kommentoida? Miksi ei saisi kauhistella ihmisten vaklintoja? Varsinkin kun se sikiö ei pysty asiaan vaikuttamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Ok. Ei asiasta sitten enempää. Jätkän sana on lakini.Kumma vaan kun täällä ei saa puhua tällaisesta. Jos on itse laittanut kuvansa sinne niin kyllähän sitä voi täälläkin kommentoida? Miksi ei saisi kauhistella ihmisten vaklintoja? Varsinkin kun se sikiö ei pysty asiaan vaikuttamaan.
No juuri siksi, kun tämä sivusto ei ole se oikea paikka arvostella gallerian kuvia. =)
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Miksi ihmeessä ihmiset jaksavat selata irc-gallerioita, saadakseen taivastella ja kummastella, tai muuten vaan kurkistella? Exhibitionistien huvia kurkistelijoille.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Sanon asiasta täällä koska huvittaa sanoa. Ei pitäis sua haitata.
Haittaa minua, irc-galleria ei kuulu tälle sivustolle. Keskustele siellä, jos keskustelua haluat.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Miksi ei saisi kommentoida, itepä on kuvan sinne pistänyt. Musta se nyt vaan on pirun typerää tupakoida raskaana saatika sitten laittaa siitä kuva kaikkien nähtäville.
Alkuperäinen kirjoittaja äideistä 15 prossaa:Ei raskaana tupakointi ole harvinaista. Äideistä 15 prossaa tupakoi raskaana. Teiniäideistä lähes 50 prossaa..ja nuorista äideistä samanverran.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Sanon asiasta täällä koska huvittaa sanoa. Ei pitäis sua haitata.
Haittaa minua, irc-galleria ei kuulu tälle sivustolle. Keskustele siellä, jos keskustelua haluat.
Vähän selvennystä Jätkä: eilen täällä oli irc-osoite jossa arvosteltiin naisen ulkonäköä eikä se Sinua tuntunut hermostuttavan? Miksi nyt? Liippaako liian läheltä vai mikä? Samat säännöt kaikille eikö vain Jätkä hyvä.