Tosi hienoa laittaa kuva, jossa raskaana ja rööki kädessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Sanon asiasta täällä koska huvittaa sanoa. Ei pitäis sua haitata.

Haittaa minua, irc-galleria ei kuulu tälle sivustolle. Keskustele siellä, jos keskustelua haluat.

Vähän selvennystä Jätkä: eilen täällä oli irc-osoite jossa arvosteltiin naisen ulkonäköä eikä se Sinua tuntunut hermostuttavan? Miksi nyt? Liippaako liian läheltä vai mikä? Samat säännöt kaikille eikö vain Jätkä hyvä.

En luultavasti ole huomannut sitä linkkiä, tai en ollut palstalla silloin. Läheltä ei liippaa lainkaan, minulla on omat mielipiteeni ja osaan kyllä ilmaista ne palstallakin ihan ilman apuja, kiitos. =)

Selvä, kiitos vastauksesta. Olisit siis poistanut senkin galleria-nikin jos olisit huomannut?
Hmm.. Ei ollut tarkoitus hermostuttaa Sinua, en tietääkseni tarjonnut Sinulle niihin mitään apua?
:flower: =)

Mä tunnen monia, liiaan monia. Heidän lapsensa eivät terveitä kaikki. Puheen viivästymää, allergioita, astmaa, autisnmia, pienikokoisuutta..Sattumaako kaikki? Lähes kaikilla jotakin ongelmia terveyden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja skunkille:
Mä tunnen monia, liiaan monia. Heidän lapsensa eivät terveitä kaikki. Puheen viivästymää, allergioita, astmaa, autisnmia, pienikokoisuutta..Sattumaako kaikki? Lähes kaikilla jotakin ongelmia terveyden kanssa.

mä en ole polttanut yhtään raskauden tai imetyksen aikana..ja tytöllä maitoallergia!!!

Alkuperäinen kirjoittaja skunkille:

No juu, tämän ainoa tuntemani tupakoivan raskautetun lapsi sairastui sittemmin leukemiaan :( Mutta en kuitenkaan väitä, että se johtui äidin raskausaikaisesta tupakoinnista.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Sanon asiasta täällä koska huvittaa sanoa. Ei pitäis sua haitata.

Haittaa minua, irc-galleria ei kuulu tälle sivustolle. Keskustele siellä, jos keskustelua haluat.

Vähän selvennystä Jätkä: eilen täällä oli irc-osoite jossa arvosteltiin naisen ulkonäköä eikä se Sinua tuntunut hermostuttavan? Miksi nyt? Liippaako liian läheltä vai mikä? Samat säännöt kaikille eikö vain Jätkä hyvä.

En luultavasti ole huomannut sitä linkkiä, tai en ollut palstalla silloin. Läheltä ei liippaa lainkaan, minulla on omat mielipiteeni ja osaan kyllä ilmaista ne palstallakin ihan ilman apuja, kiitos. =)

Selvä, kiitos vastauksesta. Olisit siis poistanut senkin galleria-nikin jos olisit huomannut?
Hmm.. Ei ollut tarkoitus hermostuttaa Sinua, en tietääkseni tarjonnut Sinulle niihin mitään apua?
:flower: =)

En hermostunut lainkaan, vastasin vain kysymykseesi. :D Ja kyllä, olisin poistanut sen, jos olisin nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja äideistä 15 prossaa:
Ei raskaana tupakointi ole harvinaista. Äideistä 15 prossaa tupakoi raskaana. Teiniäideistä lähes 50 prossaa..ja nuorista äideistä samanverran.

Linkissäsi oli että hyvin nuoret äidit (37 %) hyvin nuorina äiteinä pidän alle 18vuotiaina lapsensa saaneita taas teiniäiti on 19vuotiaskin.

Alkuperäinen kirjoittaja skunkill:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=atu00025

Tässä sanotaan että lähes puolet

Ja tässä linkissä oli taas näin: Suurin ongelma tupakointi on nuorille äideille, heistä jopa puolet tupakoi raskauden aikana. Eli ei viitattu suoraan teiniäitiyteen vaan nuori äiti on alle 25-vuotias noin keskimäärin.

Yhteistyössä