Tosi kivaa kun mies on mökillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahhh

Vieras
.....on ollut niin rauhallista, siistiä ja raikasta kotona, kun se haisuli ei ole täällä.
Meillä on tytön kans mukavaa kun saadaan rauhassa tehdä kaikkea kivaa.
Ennen aina hermostuin kun mies lähti työmatkalla tai mökille tai mihin vaan yksin,NYT suorastaan odotan sitä omaa rauhaa!!!!!!!!!!!!!!

Mulla taas on vähän päinvastainen olo kun mies on lasten kanssa mökillä ja mä koko viikonlopun töissä. Ois niin ihanaa olla siellä niitten kanssa. Tää talo tuntuu niin tyhjältä. No onneks ne huomenna kotiutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ahhh:
.....on ollut niin rauhallista, siistiä ja raikasta kotona, kun se haisuli ei ole täällä.
Meillä on tytön kans mukavaa kun saadaan rauhassa tehdä kaikkea kivaa.
Ennen aina hermostuin kun mies lähti työmatkalla tai mökille tai mihin vaan yksin,NYT suorastaan odotan sitä omaa rauhaa!!!!!!!!!!!!!!

Veit jalat suustani!! Oon oikein houkuttelemalla houkutellut ukkoa että tekis jonkun pienen kivan reissun vaikka kavereidensa kanssa niin sais täällä hetken rauhan :) Ihanahan se mies on mutta ei ihan 24/7 tarvis olla tossa pyörimässä. (Ollaan yrittäjiä ja kahdestaan tehdään töitä...)

Komppaan täysillä! Ihanan rauhallinen viikonloppu kun mies on ollut mökkeilemässä, ja ollaan neitin kanssa kotona. Kaljoitelkoot mieluummin siellä velipoikansa kanssa kuin kotona :D!!! Meilläkin se tilanne, että nähdään sekä töissä, että kotona!

Yhteistyössä