Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Mulla oli yks hyvää työkaveri, luotin hänelle tosi paljon, mä muutenkin helposti luotan ihmisille. Mut nyt sain tietä että se puhuu paska minusta ja tänään haukkui mua rumaksi, pelleksi ja vaikka minkänäköiseksi ja vain sen takia että mulla on paljon sellaisia asiakkaita jotka tykkää minusta. Mut ei ole enää kiva tehdä sen kaa töitä kun se puhuu niin paljon kakkaa minusta ja kun mulla muutenkin huono itsetunto, nyt ajattelen vaikka mitä itsestä, se sanoi myös he jaksavat istua mun kans koska olen niin ruma ja ruman kans aina helpompi keskustella, kun sen ,,kaunottaren,, kanssa
Otan osaa. Minua jaksaa eniten hämmästyttää se, miten monet ihmiset kuuntelevat sitä että joku puhuu pahaa toisista selän takana.
Ja jopa uskovat. ja minäkin kerran uskoin, kun naapuri ensi tutustumisella selitti miten hänen naapuri on niin tyhmä ja paska, ja en edes tervehtinyt tuota ihmistä. Sen jälkeen tutustuin paremmin tuohon joka puhui toisisat pahaa, ja huomasin, että on kauhea ihminen. valittaja ja etsii vain omaa etua. ja aloin tervehtiä hänen naapuriaan, joka oli kiva ihminen eikä puhu pahaa muista. iloinen ja mukava.