V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Voi,
mutta tuskin esim. työskentelemään lääkärinä tai lentäjänä![]()
Näitäkin vapaaehtoistyöntekijöistä löytyy...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Voi,
Juu, en sitä ajatellutkaan.. Mutta tietysti ongelma on, etten voisi jättää lapsia yksin Suomeen..Joten taitaa olla vähän kuolleena syntynyt ajatus.
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Voi,
Juu, en sitä ajatellutkaan.. Mutta tietysti ongelma on, etten voisi jättää lapsia yksin Suomeen..Joten taitaa olla vähän kuolleena syntynyt ajatus.
Ota lapset mukaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu mitä haet, millaista työtä. Valmennuskursseja on. Ota yhteys SPR ja kysy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:Mä oon ollut Kepan kautta vapaaehtoisena 6 vuotta sitten. Olin vuoden, ei lapsia silloin. Olen kuullut perheistä, joista äiti lähtee tekemään vapaaehtoistyötä ja isä ja lapset tulleet mukaan. Perhe vuokrannut asunnon kohdemaassa ja isä ollut koti-isänä.
En osaa sanoa tarkemmin miten se onnistuu, mutta tiedän, että jos meinaat ottaa lapset mukaan sun kannattaa selvittää kaikki asiat itse ennen kuin haet vapaaehtoiseksi. Kepan silmissä ei näytä hyvältä, jos olet ottamassa lapset mukaan, mutta et tiedä yhtään miten se järjestyy --->ne ei valitse sua mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:Mä oon ollut Kepan kautta vapaaehtoisena 6 vuotta sitten. Olin vuoden, ei lapsia silloin. Olen kuullut perheistä, joista äiti lähtee tekemään vapaaehtoistyötä ja isä ja lapset tulleet mukaan. Perhe vuokrannut asunnon kohdemaassa ja isä ollut koti-isänä.
En osaa sanoa tarkemmin miten se onnistuu, mutta tiedän, että jos meinaat ottaa lapset mukaan sun kannattaa selvittää kaikki asiat itse ennen kuin haet vapaaehtoiseksi. Kepan silmissä ei näytä hyvältä, jos olet ottamassa lapset mukaan, mutta et tiedä yhtään miten se järjestyy --->ne ei valitse sua mukaan.
Kiitos vastauksestaTämä on tosiaan mulla ollut haaveena jo teini-ikäisestä ja on siirtynyt pitkälti juuri lasten vuoksi. Toisaalta en näe ongelmaa siinäkään, että lapset tulisivat mukaan jos vain käytännön asiat saisi hoidettua.. Missäpäin olit vapaaehtoisena?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkätyyppisiin vapaaehtoistöihin on mahdollista päästä ilman koulutusta?
Miten olette järjestäneet rahaa elämiseen vapaaehtoistyöjakson aikana? Vaatii varmaan aikamoisia säästöjä, jos vuodenkin on ilman tuloja kun lentoihin ja muuhun pitäisi vielä löytyä rahat?
Mulla ei ole vielä lapsia, ja juuri siksi haaveilenkin vapaaehtoistöihin lähtemisestä...nyt olisi hyvä hetki!