Tosi vaikea tilanne nyt täällä .Apua kaipaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Minua mietityttää, että miksi miehellesi tuli edellinen ero? Monesti käy niin, että ongelma, josta ero aiheutuu, kulkee mukana suhteesta toiseen, jos sitä ei tietoisesti pysähdytä käsittelemään pois ja mulle tulee mieleen, että syynä olisi ollut juuri miehen kyvyttömyys liittyä perheeseen.
Minusta tuokin, että on laittanut pojan kokonaan sumaan mummolaan viittaa jonkunlaiseen kyvyttömyyteen ottaa itsenäistä vastuuta perhe-elämästä. Luonnollista on, että tarvitsee varmasti paljon apua, jos yllättäen jää yksin vauvan kanssa, mutta että lapsi jää pysyvästi asumaan isovanhemmille, tulee mieleen dominoiva äiti, joka ei usko että poika kykenisi hoitamaan omaa lastaan ja poika joka uskoo tämän eikä osaa edes yrittää kuulua mihinkään perheeseen muuta kuin "huonekaluna".

Suunnittelimme että poika muuttaa tänne kun yhteen mentiin.huone sisustettiin ja koulupaikka varmistettiin.sitten kesällä juuri ennen koulun alkua poika sanoi ettei haluakkaan.mummokin oli jotenkin aikahteleva kun pojan muutto läheni.Mies sitten laittoi minun syyksi sen ettei poika halunnut meille.Itse en omasta mielestäni ollut tehnyt mitään pahaa pojalle...tai aiheuttanut tätä mielen kääntymistä,

Eikö tässäkin mies ole kuitenkin virallinen huoltaja, eihän isovanhemmilla ole huoltajuutta? Eli mies olisi halutessaan voinut ottaa lapsen asumaan epäröinneistä huolimatta??

Yhteistyössä