Tota - mistäköhän saisin koiran lainaksi vuorokaudeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kallu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kallu"

Vieras
Kun pääsi nimittäin käymään silleen, että tutustuin raflassa upeeseen tytsyyn ja tuli sanottua sille, että mulla on koira. Kun se puhu niin innostuneena koirista ja innostu lopulta minustakin kun sanoin tykkääväni eläimistä ja että mulla on koira. Kiihkee yökin oli ja kaikkee.

Mut nyt mä oon sitte pulassa! Nimittäin tuo nainen tulee huomen illalla kylään ja siihen mennes pitisi jostain saada koira. Enkä viittis millään ostaa sitä kun ostaisin koiran vasta sitten jos mun ja tän typyn justtu etenee vakavaks. Ja rahatki vähis ko pääsiäisjuomingitki makso paljon.

Mulla on kyllä ollut koira tai siis oikeestaan systerillä, mutta hoidin sitä esim. silloin kun sisko oli synnärillä ja muutenki pari kertaa. Et eläimetki on kyl ihan hanskas ja silleen.

Ja sit viel sellane, että mikä tahansa hurtta ei kelpaa. Sanoin nimittäin et se on semmoinen Ransun näkönen joka oli siin lastenohjelmaski. Katoin sitä nimittäin kakruna eikä tullu muun merkkisii koirii mieleen. Että mikä nyt sitten eteen ko hommahan menee puihin jos jään kiinni valheest ja toiveis vois olla elämän mittanen rakkaus?

Teet tietysti Vadelmavenepakolaisen Mikko Virtaset: Viheltelet sitä fifiä asunnossasi ja kun et löydä, tarkistat vaikka naulakon, tai missä nyt talutushihnaa säilytätkään ja oivallat: "Ai niin, veljenihän on varmasti hakenut Fifin hoitoon, minä kun katsos olen koko ensi viikon työmatkalla." Sitten soitat veljellesi ja pyydät häntä antamaan Fifille hyvänyön suukon puolestasi. Sitten sinun täytyy tietysti pitää viikon ajan matalaa profiilia "työmatkasi" ajan ja koska sinulla ei ole veljeä niin "tapattaa" sekä veli että koira vaikkapa liikenneonnettomuudessa.

Yhteistyössä