totesin miehelle eilen, että olen tylsä ja ylpeä siitä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies esitteli mulle kermavaahtopurkkia ja totesi, että virnuillen mitä silläkin voisi tehdä, niin totesin, että ei kiitos, minut on opetettu että ruoalla ei leikitä ja ennen kuin mies siihen alkoi mitään valittamaan totesin, että tiedän olevani tylsä ja ylpeä siitä.

Mies ei voi ymmärtää kun en halua leikkiä hierontaöljyllä enkä kermavaahdolla, mutta mä inhoan että iholle levitetään jotain tahmeaa ja valuvaa, jaiks, joten meillä ei leikitä noilla aineilla.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
joustoa joustoa, kerran tai kaks vuodessa sitä voi vähän leikkiäkin ruualla jos toinen siitä tykkäis niin ;)

No mä olen monessa asiassa joustanut ja tässäkin aiemmin, mutta kun se ei tunnu yhtään kivalta eikä todellakaan kiihottavalta, enemminkin on koko ajan sellainen tunne, että pääsispä pesemään nää pois.

Toi ylpeä lausahdus tuli just siksi, että lopettaisi sen jankkauksen.

Mäkin kyl inhoon, et ruoka liitetään seksiin. Joku ihon rasvaus on ok, mutta inhottaa ajatus, että pitäisi laittaa jotain ruokaa ihoon. Tulee vielä hiiva ja muutenkin... Ymmärtäisin, jos seksi ois niin pahaa, et se pitäs piilottaa ruuan alle.

Ja kun syön, haluan syödä rauhassa.

Yhteistyössä