**TOUKOTAAPEROT 2006**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *maca*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana hetki aikaa rauhoittua...
Ollaan oltu tänään ahkeria :) Käytiin aamusella hoitamassa isot ruokaostokset, tais olla eka kerta kun oon yksin noiden ipanoiden kanssa ne hoitanut. Ajattelin illalla tehdä kotitöitä kauppareissun sijaan, kun mies ja Miklu menee HopLopiin taas.
Miklu sai kaupassa omat pikkukärryt, ja hyvinhän se meni. Oli niin tärkeänä kun sai sinne itse nostella jogurttia ja kaikkea pientä :) Typykin piti hermonsa koko kauppareissun ajan, mikä on ihme :D Miklu toimi niin hienona apuna että sai sitten palkaksi suklaapatukan ja kunnon kehut :)
Vähän piti mummoja väistellä kaupassa, oli ilmainen kahvitarjoilu ne varmaan saanu liikkeelle :D Kahvijono oli melkoisen pitkä... Ei jääty kytikselle vaan väisteltiin mummot ja jatkettiin matkaa. Tuhlasin vähän ja ostin ihan mielenkiinnosta sen Isännän munan (pääsiäismuna) miehelle :D

Ehdittiin vielä uloskin ennen päiväunia, joten kerrankin on jo tähän aikaan päivästä sellanen olo että on tosiaan saanu jotain aikaseksi :D

Hyvä Lilli:) Me taas ollaan menty alusta asti lähes kaikki kauppareissut kolmistaan tenavien kans. Jenna kans keräilee innolla tavaraa pikkukärryihin. Mut esim. tänään päästiin kahestaan, ja sillon Jenna kyl haluu ite istumaan kärryihin. Haettiin samalla Jennalle kunnon pikatyhjennyskuuri kaverin (terkka) suosituksesta. Reppana ku on ny tän sairastelun vuox joutunu taas ton kakkaamisen kans koville. Edellisen kerran oli kakannu viikko sit lauantaina:( (La/su yönä alko sairastaan) Joten nyt tarvittiinki vähän rajumpia otteita. Suolen piti alkaa toimiin 5-15min peräruiskeesta. No, menihän siihen sitte se 15minuuttia. Voitte kuvitella millasta itkua se oli vessassa. Jenna vaan väitti, et kakka ei tuu ja halus pois. Meikä vaan piti väkisin paikallaan. Hoh hoi. Mut ompahan nyt taas suoli tyhjätty. Ja ku kuumekki on selätetty, ni ehkäpä se ny tästä. Molemmat tenavat on räkäsiä ja yskäsiä. Tomiki rykii ku miehet. Jenna painu vessasta suoraan sänkyyn nukkumaan. Ei tainnu olla mikään helppo kokemus:(

Kiva ku Nasu pääsee luokkakokoukseen ja varsinki hyvällä porukalla:) Meiän yläasteen luokka oli niin perseestä, ettei ees luokkakokousta pidetty, vaikka päivä sovittiin. Ehkä parempi niin. Pari kaveria on sanonu, etteivät ois tulleet ees paikalle, jos semmonen ois ollu. Mä oisin kyllä paikalle vaivautunu piruuttaanki, vaikka kuuluinki niihin luokan kiusatuimpiin.

Mitäs muuten VP tykkäs Kuorosota-ohjelmasta? Et oo kommentoinu sitä mitenkään, vaikka oot alan ihmisiä. Mä jouduin jopa eilen äänestään, ku meni niin hyvään tarkotukseen naapurikuntaan voittopotti. Vaikka sainki siitä hyvästä yöllä valvoa ja miettiä omia tekojani omassa työssäni samaisiin asioihin liittyen. Ei sen puoleen, kyllä se Mikinki kohde rahoille ois ollu yli hyvä. Oon jopa käyny kyseisessä Tapiolan SOS-lapsikylässä tutustumassa opiskeluaikoinani.

mulla taas tökki jotenkin tuo Kotipellon hyväntekeväisyyskohde... siis onhan se tuokin varmaan tarpeellinen juttu, mutta itse ajattelin kyllä että kohteen olis tosiaan pitänyt olla tärkeämpi.. olisin siis mieluummin suonut voiton Mikille ja SOS-lapsikylälle.

Tosi kiva,että Nasu pääsee tapaamaan vanhoja kavereita. Mulla kans vähän sama juttu kuin Sadulla, että en yläastetta kaipaa yhtään. Pari luokkakokousta on pidetty, mutta en ole nähnyt mitään syytä niihin osallistua.

Tuukka kans tykkää työntää pikkukärryjä, mutta kerää sinne kyllä aikamoista vauhtia kaikkea "extraa". viime kerralla taisi kärryissä olla kymmenkunta juustopakettia...... niitä sitten kärrätään takas paikoilleen.

mutta nyt mä menen tuukan kans hetkeksi, kun ei olla tänään niin kauheasti ehditty puuhailemaan yhdessä. aamullakin nukuttiin puoli seiskaan, KYLLÄ, totta se on! Ihanaa saada pitkästä aikaa nukkua pitkään - ja mulle tuo todellakin on pitkään =)

Niinpä niin Sinttu, tokihan SOS-lapsikylä on huippu vaihtoehto. Mulla tässä tapauksessa asiassa paino lähinnä tuo, että rahat tuli naapuriin:) Ja toki myös jotenki toi nuoriso on mun sydäntä lähellä, jostain kumman syystä:) Paikallislehessä oli myös, että osa rahoista menee liikuntatoimintaanki, eli aina vaan paranee:)

mikä ihmeen kuorosota?!? no joo, oon kuullut nimen mut oon pihalla kun lumiukko :D

meillä on mies taas lähdössä tyämatkalle ja mietin et mitenköhän sitä jaksaa taas kolmestaan päiväkausia. Buah... Eipä se auta kun jaksaa. Pitää vaan nukkua aina kun lapset nukkuu (jos nyt sattuuvat nukkumaan edes samaanaikaan...). Vali vali. Meen pois :)

Kyllähän ohjelma kiinnosti, mutta olin just siihen aikaan yleensä töissä tai painuin lenkille. Suomeksi sanottuna en katsonut ensimmäistäkään jaksoa. Nyt ei ehdi enempää, kun on pakko mennä nukkumaan. Meillä on molemmat lapset kovasti sairaana ja tiedossa on hankala yö =(

Kiitos minunkin puolesta Elleille kohta kolmesta vuodesta, minä kun en ihan alusta ollu mukana... mukavaa on ollu jakaa kuulumisia täällä :) jatketaan juttua sitten muualla :)

Yhteistyössä