L
*Lilli**
Vieras
Ihana hetki aikaa rauhoittua...
Ollaan oltu tänään ahkeria
Käytiin aamusella hoitamassa isot ruokaostokset, tais olla eka kerta kun oon yksin noiden ipanoiden kanssa ne hoitanut. Ajattelin illalla tehdä kotitöitä kauppareissun sijaan, kun mies ja Miklu menee HopLopiin taas.
Miklu sai kaupassa omat pikkukärryt, ja hyvinhän se meni. Oli niin tärkeänä kun sai sinne itse nostella jogurttia ja kaikkea pientä
Typykin piti hermonsa koko kauppareissun ajan, mikä on ihme
Miklu toimi niin hienona apuna että sai sitten palkaksi suklaapatukan ja kunnon kehut 
Vähän piti mummoja väistellä kaupassa, oli ilmainen kahvitarjoilu ne varmaan saanu liikkeelle
Kahvijono oli melkoisen pitkä... Ei jääty kytikselle vaan väisteltiin mummot ja jatkettiin matkaa. Tuhlasin vähän ja ostin ihan mielenkiinnosta sen Isännän munan (pääsiäismuna) miehelle
Ehdittiin vielä uloskin ennen päiväunia, joten kerrankin on jo tähän aikaan päivästä sellanen olo että on tosiaan saanu jotain aikaseksi
Ollaan oltu tänään ahkeria
Miklu sai kaupassa omat pikkukärryt, ja hyvinhän se meni. Oli niin tärkeänä kun sai sinne itse nostella jogurttia ja kaikkea pientä
Vähän piti mummoja väistellä kaupassa, oli ilmainen kahvitarjoilu ne varmaan saanu liikkeelle
Ehdittiin vielä uloskin ennen päiväunia, joten kerrankin on jo tähän aikaan päivästä sellanen olo että on tosiaan saanu jotain aikaseksi