***TOUKOVAUVAT 06***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sintulle pikaista paranemista!

Kaikki uudet maut maistatan minäkin päivällä Miklulla. Illalla uskalsin antaa toistamiseen sitä vadelmakaurapuuroa kun siitä ei aamullakaan mitään vaivoja tullut. Pähkäilin ovin että kumpaa annan iltapalaksi, puuroa vai velliä vai annanko kumpaakaan :) Mutta tuo avattu puurotetra olisi mennyt huonoksi niin päätin antaa sitä ettei mene hukkaan :)

Pienen huutokonsertin saattelemana Miklu nukahti mun syliin puoli kymmenen aikaan, äsken siirsin hänet sänkyyn. En kunnolla pysty rentoutumaan kun on sellainen olo koko ajan että kohta se sieltä herää... Vaikka ei nyt monena iltana olekaan herännyt enää kesken unien. Kaipa minä tuossa yhdentoista aikaan voin huokaista ja luottaa ettei poitsu tänään enää herää :)

Tää meidän kämppä on kyllä niin kylmä että juon taas teetä, sitä kuluu kyllä päivän mittaan paljon, niinkuin kaakaota ja kahviakin :) Viluttaa ihan koko ajan vaikka kipeä en enää ole...

Mieskin on ollut koko päivän taas poissa, riensi suoraan töistä harjoituksiin ja tulee ennen yhtätoista vasta kotiin, on tää niin tätä.

Jaahas, sitten Big Brotherin pariin :)

huomenta

tuukka nukkui tänään jo viiteen asti - yhdellä syötöllä ;o) jee!!
kuului hänellä vielä aamulla olevan nenä vähän tukossa, mutta reippaasti on jaksanut sairastaa. nyt nukkuu jopa päikkäreitä, on nukkunut jo reilun puoli tuntia. tätäkään ei siis ole tapahtunut viime päivinä. ehkä tästä vielä palataan normaaliarkeen, täytyy uskoa!

kyllä meilläkin tuon pojan syöttäminen onnistuu, mutta se nenänniistäminen, siinä sitä kurpitsaharjoittelua olisi voinut tarvita. tosin olisi tarvinnut astetta vaikeampi harjoittelutapa kuin lusikka ja suunkokoinen aukko kurpitsan kyljessä - kuvitelkaa itse pienenpieni sieraimen kokoinen reikä johon pitäisi osua pienellä putkella samalla kun kurpitsa heiluu puolelta toisella ja huitoo kurpitsakäsillään.. äideiltä vaaditaan joskus ihan mahdottomia! (ja kun toinen on vielä niin pieni, ettei uhkaiku, kiristys ja lahjontakaan onnistu....)
no, harjoittelu tekee mestarin, sanotaan.

me jätetään tänään värikylpy väliin, ettei tartuteta muita. mennään sen sijaan koirien kanssa pitkälle lenkille, tuukallakin nenä pysyy hyvin auki tuolla ulkoilmassa.
taidan mennä ensin vähän syömään aamupalaa, vaikka viiden aikaan söinkin sämpylän pahimpaan nälkään - on siitä kummiskin jo neljä tuntia.
moido

Minäkin sain nukkua jopa seitsemään. Yhtä juhlaa!

Mies on työmatkalla ja nyt jännitetään jääkö pitkäksikin aikaa jumiin lentoemäntien ja stuerttien lakkoilun vuoksi. Huomenna sen pitäis tulla, mutta niinpä pitäis alkaa lakonkin.

Me lähdetään Essin kanssa kuuntelemaan konserttia ja sitten kaupungille asioille. Isänpäivälahjaa mennään etsiskelemään nyt, kun iskä on pois. Ja Essille talvivaatetta. En enää lähellekään yhtä innokkaasti pengo vauvanvaateosastoja. Kipaisen vain H&M:lle ja ostan sen mitä tarvitaan. Itselle voisi kyllä pari toppia ostaa ja hameenkin jos löytyy.

Helsingin reissulla pitää päästä käymään PO.P-liikkeessä. Ihastuin näin netin välityksellä vaatteisiin, eikä hinnatkaan ole päätähuimaavia.

Ja eilen tilasin Porsasteluja -ruokalapun:
http://www.ommo.fi/index.php?page=Snoffs_porsasteluja_ruokalappu

Ihana!

Severillä on tuolta po.p.sta semmonen ihana yökkäri haalari missä on valkosella pohjalla ruskeita,oransseja,vihreitä jne kuvioita ja ruskeat resorit hieman retro henkinen tosi kiva mun mielestä:) ja muutenki tosi makeita kuteita. hauska toi porsastelu ruokalappu:)

Ollaan oltu taas mun kummilapsilla, vaihteeksi =) Oltiin pakkauspuuhissa, kun heillä on muutto viikonloppuna..sinnekkin oon luvannu lähtee auttelee Idan kans sen verran mitä pystyn. Huomeen teen muuttoporukalle makaronilootaa ja suklaapiirakkaa.

Täytyy vissiin jatkaa huomenna kuulumisia, kun tämä tytteli tässä sylissä alkaa protestoida..vaikka ei mulla tainu paljon mitää edes olla.

Shoppailupäivä takana. En täällä uskalla paljastaa, mitä ostettiin, kun mies tietää mun nickin... Isänpäivävalmisteluja siis. Mutta Essi sai talvivaatteita ja minä hameen :)

Soseita on syöty ennätysmäärät, vaikka kaiken varalta aina imetän ensin ja syötän maidon päälle. Ollaan myös aloitettu uusi nukutuskäytäntö. Tissille nukuttaminen kalahti omaan nilkkaan, kun tyttö ei suostunut enää nukkumaan muiden hoitamana. Tyhmä minä! Nyt siis ensin tissi, sitten iltarutiinit, vielä vähän tissiä, jos maistuu ja sitten unilelun kanssa sänkyyn. Hyvin näyttää onnistuvan näinkin, kun vain sulkee pikkukitinältä korvansa. Essi selvästi kiukuttelee minulle. Jos sen jättää vähän kätisevänä yksin, niin hiljenee heti (esim. tänä aamuna kun kävin itse vessassa. Lähdin kiukuttelevan tytön luota ja palatessani neiti oli itse aurinko). Pitää tietysti tarkkailla, ettei ole mahanväänteitä tai nälkä. Niistä saa hirmuraivarin parissa sekunnissa.

Nyt hyvää yötä ja peukut pystyyn, että saan ukkokullan huomenna kotiin!

Kirjoitellaan nyt sitten taas. Yöt alkavat olla helpompia. Mennään n. kolmella herätyksellä ja nyt jo kahtena aamuna saanut nukkua seitsemään. Enpä oikein keksi muuta selitystä kuin soseannosten kasvattaminen. Nyt ollaan alkuillastakin otettu marjasosetta ja yösyötöillä tissit on ihan täynnä, kun niitä ei olla illalla imetty ihan luttanoiksi. Essi saa nopsaan mahansa täyteen ja jatketaan tyytyväisinä unia molemmat. On myös auttanut, kun saa nukkua kahdestaan tuossa parisängyssä. Kolmisin mun jättiläismiehen kanssa on vähän ahdasta. Haluaisinkin sitten isona kaksmetrisen sängyn. Mun äitikin sanoi, että hommatkaa levein mahdollinen, koska kohta sängyssä saattaa pyöriä puolenkymmentä kirppua ainakin aamuisin. Nyt siis 160cm leveä. Me ollaan saatu pienenä nukkua ensin perhepetissä ja sitten iskän keikkailtoina vuorotellen äitin vieressä. Ihan parhaita lapsuusmuistoja :) Ja perhepetiepälijöille tiedoksi, ettei meistä kukaan enää nuku äitin vieressä ;)

Menenpä pakkaamaan kassit valmiiksi. Me mennään mun siskolle (Essin kummitäti) kyläilemään. Ja huomenna sitten mun iskälle, kun on taas luento ja tartten hoitoapua.

Yhteistyössä