Kivakiva,täällä on yön aikana tullut ihan mukavasti lunta... Ja äsken satoi hirveästi lisää... :/ Ja siis ihan Turun seudulla asustellaan

Tosi mälsää tollanen, eikös sen kesän sieltä pitäny tulla? Laitoin talvitakitkin jo poies...
En mä niitä korvapuusteja ehtiny eilen leipomaan kun huideltiin koko päivä kaupoilla

Käytiin kattelemassa tapetteja sun muita, sitten kun rempan aika joskus on. Piti alotella sitä jo aikoja sitten mutta päätettiin lykätä vielä, Miklun takia.
Mutta tänään kyllä leivon korvapuustit, pakko niitä on jo saada!
Miklu juo rasvatonta maitoa, neuvolassa sitä suositeltiin ja miehen kanssa sitä juodaan muutenkin. Korviketta on muutama puteli vielä kaapissa, jospa en ostaisikaan sitä enää... Kun ei Miklun masu ole tavallista maitoa mitenkään vastustellut.
Mies lupasi hoitaa Miklun kävelyvideota teille, täytyy vaan saada tuo tunnin levy ekaks täyteen...

On siitä ehkä viis minuuttia jo käytetty

Tänään kuvaan lisää ja viikonlopun aikana levyn täyteen, ja pistetään teille sitten joku kiva pätkä tulemaan. Jos ens viikolla mies ehtisi pistää!
Laitetaan se samalla myös mun isälle Saksaan, hän kun ei livenä näitä ekoja kävelyjä ehdi näkemään
Eilen päätettiin että pistetään Miklu tuntia myöhemmin yöunille, eli yhdeksältä. Vaikutti se jo sen verran että sain varttia yli seittemään nukkua tänään
Kyllä Nasu mun mielestä voisi sen pari euroa tunnilta pyytää hoitopalkkaa. Tai ainakin sen euron

Kun noin paljon lapsi kuitenkin sun hoidossa on, täytyy siitä joku korvaus saada... Mun mielestä
Oih ja voih, taitaa mun suunnittelema kävelylenkki jäädä väliin tältä päivältä :/ Räntää tulee, tollasta mikä kastelee hetkessä... Millon mä rullaluistelemaan pääsen?