V
vierailija
Vieras
Kenellekään ei aiemmin tullut mieleen rakentaa suomalaisille lisää asuntoja, vaikka suomalaiset haluavat asua pk-seudulla.
http://www.taloussanomat.fi/tyomark...rten-rakennettava-lisaa-asuntoja/201513334/12
http://www.taloussanomat.fi/tyomark...rten-rakennettava-lisaa-asuntoja/201513334/12