Trans seuraa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 69TV.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäisköhän minun(nainen) pukeutua mieheni kalsareihin kun oon oikein kiihottunu? Josko siippaa säväyttäis kun jalkovälissä roikkuis tyhjä pussi? Pitäis kai tuon toisinkin päin toimia....

Niin juuri ..... NAISILLE! Niitä ei ole tarkoitettu miesten niskaan. Jos minun mieheni vetäisi mun hepeneeni päälleen niin se olis heti kerrasta poikki. En eläisi päivääkään homon kanssa tai mikä transsu se nyt olis. Miehen on oltava selvästi mies eikä mikään määrittelemätön olio.

Mustat kiiltävän liukkaat lantioliivit verkkosukat pvcmini yms. Nautittas elämästä kosketeltas suukoteltas,ja olis kiva vähän nuollakin. ; ) Miten pukisit minut ?

Akille. Minäkin nostaisin hamettasi ja hyväilisin kaluasi imaisisin sen suuhuni ja uudestaan . Nuolisin pallejasi ja kalun varttasi. Aaah kiimanen tyttöilijä pvc:n kosketus siistii.

Näen kuinka kielesi liukuu kovan kyrpäni vartta pitkin käsiesi puristaessa pallejani.Imet kaluani ja runkkaat kunnes tunnet ensimmäiset lämpimän ruiskauksen suussasi.

Hameesi alta paljastuu puolikovana oleva kalu ja nuolaisen terskan päässä olevan tipan pois.Kieleni nuolee varren kiiltävän kosteaksi ja otan sen suuhuni niin pitkälle kuin pystyn.Tunnet kieleni tanssahtelun varrella ja vedän esinahkaa taakse ja eteen.Alat nussimaan mua suuhun mutta päästän sen pois suustani runkaten syljestä märkää kyrpääsi nuolaisten sen päähän ilmestyvät tipat pois.

Aki. Ihana olet huulesi hyväilevät kaluani tunnen kielesi kiimaisen kosketuksen kaluni paisuu tuntuu kuin räjähtäisin.Haluan sinulle lisää hyvää imaisen kovan kalusi suuhuni ja ulos ja sisään nussi minua haluan tuntea kiimasi aaah nämä mekot yllämme ovat käsittämättömän ihania.

Olisi ihana joskus kokeilla tätä sun kanssa oikeasti.Tuntea kuinka kyrpäsi kasvaa suussani lopuksi räjähtäen ja päästäen ihanat spermasi suuhuni.Hyväillä sua mekon päältä..nyt täytyy kaivaa jo oma kulli ulos ja hyväillä sitä.

Käytätkö muuten itse housuja, siis miesten vaatteita. Hame on naisten vaate. Hmm...panisiko miehesi suhteenne poikki, jos sinä käytät miesten vaatteita, kuten esimerkiksi housuja. EI, ethän sinä voi käyttää housuja, jos sukupuolirajat pitää olla noin jyrkkiä, ethän?

Status
Viestiketju on suljettu.