A
apuja pliis
Vieras
olen nyt jonkun aikaa kirjotellut yhden miehen kanssa, ja tekis mieli tavata se ihan livenä, tuntuu mukavalta mutta tahtoisin tietää että toimiiko meidän "kemiat" kuitenkaan. kuinka nopeesti te ootte tavannu livenä? tää on mun eka kerta tälläsessä, enkä oikeen tiedä joko "uskallan" ehdottaa treffejä...