trombosyytit alhaalla,apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelottaa!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelottaa!!

Vieras
Mikä mulla on kun verikokeissa trombosyytit vain 67 vaikka pitäisi olla yli 150? Kaikki muut arvot normaalit. Apua,lääkäri on lomalla ja tulee vasta keskiviikkona.

Mulla on trombosytopenia, eli matalimmat ollu 20, yleensä on siinä 70 tietämillä, mitään syytä ei ole löytynyt. Ei haittaa elämää juurikaan, helposti tulee mustelmia, haavat paranee hitaasti. Ainoa missä oltava tarkkana niin lääkkeet, esim. burana kiellettyjen listalla, panadol sallittu. Lääkärille aina muistettava kertoa vaivasta että osaa määrätä lääkkeet sen mukaan.

Kolme keskenmenoa on kyllä takana, hoitava lääkäri sitä mieltä että trombosytopenia on syynä.

Onko sulla mitään oireita? Mulla on tukostaipumukseen aiheuttava geeni,eli noi arvot pitäis olla liiankin korkeat. Nyt kauhea paniikki päällä. Voiko sitalopraami aiheuttaa tota(annos 60mg/vrk)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko sulla mitään oireita? Mulla on tukostaipumukseen aiheuttava geeni,eli noi arvot pitäis olla liiankin korkeat. Nyt kauhea paniikki päällä. Voiko sitalopraami aiheuttaa tota(annos 60mg/vrk)

Mä en tiedä tuosta lääkkeestä. Itselläni mielialalääke aikoinaan piti lopettaa seinään kun arvot laski tuonne kahteenkymmeneen. Toinen lääke ei sitten arvoihin vaikuttanut. Onko toi mielialalääke? En nyt ehdi googlettaa...

Ei mulla oikeastaan muita oireita kuin mustelmat, helposti tulee verta nenästä ja tosiaan haavat paranevat hitaasti.

Menen nyt lounaalle, palailen sitten asiaan jos voin vielä jotenkin auttaa.

Yhteistyössä