V
vierailija
Vieras
Suunnitelma etenee aikataulussa. Vielä tämän vuoden aikana Ukraina saavuttaa edullisen rauhan sydänten presidentin nerokkaiden peliliikkeiden ansiosta.
MAGA2025
MAGA2025
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikka en Trump fani olekaan on myönnettävä hänen olevan Sun Tzun kaltainen nerokas strategikko ja laaja-alainen renessanssinero.
Palstan Kremlin kätyrit vihaavat Trumppia koska pelkäävät hänen hoitavan Ukrainalle maat takaisin ja sotakorvaukset. Trumpin ja Zelenskyin mediaoperaatio jolla tuplattiin Euroopan tuki Ukrainalle on nerokkuudessaan ennenkuulumaton. Operaation aivoina toimi 2020-luvun Sun Tzu JD Vance. Myös 2028 tuleva presidentti.
MAGA2028
Ei zele näistä päätä. Älä ole naivi.Muistutus siitä, miten Zelenskyi on saanut aikaan tulitaukoja ja Putin on ne aina rikkonut.
Ei zele näistä päätä. Älä ole naivi.
Lähetä rahaa ukrainaan!
Minäkin olen valmis tuomitsemaan Trumpin jos hän joskus tekee virheen. Hiljaista ollut tällä rintamalla.Vaikka en Trump fani olekaan on myönnettävä hänen olevan Sun Tzun kaltainen nerokas strategikko ja laaja-alainen renessanssinero.
Minäkin olen valmis tuomitsemaan Trumpin jos hän joskus tekee virheen. Hiljaista ollut tällä rintamalla.
Puolueeton Tarkkailija
Tämän ketjun pölkkypäät eli Trump-hullut pitää toimittaa Siperiaan ilman paluulippua.
Kiitos!Erinomainen idea!
Niin sivistyneet ihmiset toimivat.Kiitos!
Alkaa Trumpin kannattajien joukko olla yhden käden sormin laskettavissa Suomessa. Tietenkin Stubb jatkaa kieli keskellä suuta diplomatiaansa kuin nuorallatanssija tai leijonankesyttäjä.
Kyllä Stubbin suusta perkele olisi paikallaan. Myös sivistyneet minä muiden joukossa käytämme sitä sanaa. Sana esiintyy myös Kaj-bändin Bara bada bastu-voittobiisissä.Niin sivistyneet ihmiset toimivat.
Peli on sen verran kovaa, että vaaditaan kylmäpäisyyttä koska nyt jos osoitat hermostumisen merkkejä olet hävinnyt taistelun. Voimasanojen viljely kannattaa säästää myöhemmäksi.Kyllä Stubbin suusta perkele olisi paikallaan. Myös sivistyneet minä muiden joukossa käytämme sitä sanaa. Sana esiintyy myös Kaj-bändin Bara bada bastu-voittobiisissä.
*) jos tekeeMinäkin olen valmis tuomitsemaan Trumpin jos hän joskus tekee virheen *)
Hiljaista ollut tällä rintamalla.
Puolueeton Tarkkailija
Palstan Kremlin kätyrit vihaavat Trumppia koska pelkäävät hänen hoitavan Ukrainalle maat takaisin ja sotakorvaukset. Trumpin ja Zelenskyin mediaoperaatio jolla tuplattiin Euroopan tuki Ukrainalle on nerokkuudessaan ennenkuulumaton. Operaation aivoina toimi 2020-luvun Sun Tzu JD Vance. Myös 2028 tuleva presidentti.
MAGA2028
Kaikki Trumpin vastustajat on Puten kätyreitä. Hei vaan sinne Kremliin, teitä on monta täällä töissä. Paljonko Putte maksaa teille liksaa?Palstan Kremlin kätyrit vihaavat Trumppia koska pelkäävät hänen hoitavan Ukrainalle maat takaisin ja sotakorvaukset. Trumpin ja Zelenskyin mediaoperaatio jolla tuplattiin Euroopan tuki Ukrainalle on nerokkuudessaan ennenkuulumaton. Operaation aivoina toimi 2020-luvun Sun Tzu JD Vance. Myös 2028 tuleva presidentti.
MAGA2028
Ilmeisesti et ole persu. Persut käyttävät yleensä alatyylistä sanastoa.Peli on sen verran kovaa, että vaaditaan kylmäpäisyyttä koska nyt jos osoitat hermostumisen merkkejä olet hävinnyt taistelun. Voimasanojen viljely kannattaa säästää myöhemmäksi.