Tsemppitiimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinttura

Jäsen
20.10.2005
337
0
16
Mä olen huhtikuisen töihin paluun vuoksi lössähtäny täysin. Ei muka ole aikaa. Ja höpö höpö jos puoli tuntia edes päivässä uhrais.

Lähtekää mukaan tsemppaamaan, aletaan liikkua yhdessä!

Mä yritän tosissani huomenna aloittaa taas liikunnan. Alan taas jumpata callaneticsia, sauvakävelen, kävelen, hölkkään ja sateen sattuessa silti hölkkään tai sitten kuntopyöräilen.

Lähtekää mukaan! Tuntuu että olen yksin saamaton... :o

Minä voisin tarttua haasteeseen :D

Äskön jumppasin callaneticsia (siihen meni 1,5h). Muutoin hoidan liikkumisen jumppadvd:n avulla, stepperillä ja kunhan uimahallit taas aukeaa niin uimassa ajattelin käydä kerran viikossa. Sauvakävelyä pitää johonkin väliin lykätä ettei menis ihan sisäliikkumiseksi.

Nyt alan katselemaan netistä löytyisikö jumppakuminauhaan mitään ohjeita. Olemme piakkoin muutaman päivän reissussa ja jotain lyhyttä mutta tehokasta kuntoilua sielläkin voisi harrastaa.

TErvetuloa joukkoon! Meitähän on jo kaksi.. :laugh:

Ei mulla ihan hyvin alkanut.. Toissayönä meni nukkuminen niin ja näin ja eilisen päivän olin niin kamalan väsynyt ja kiukkunen. Hyvä tekosyy olla taas tekemättä mitään kun ei muka jaksa :kieh:

Tänään kävin tuplarattaiden kanssa kävelees reilun tunnin joten jotain olen saanu aikaseksi. Callanetics odottaa edelleen... Miten voikin olla niin hankalaa taas vaikka yleensä mä jumppaan sitä ihan arkiaskareiden lomassa?! Ja kyllähän mä lupasin että töissäkin teen sitä taukojumppana vaan niinpä on jäänyt :(

No tänää pitkästä aikaa kuitenkin kävelees vaikka ei siinä kunnolla hengästymää päässy.. Mut yritetään

Minä en eilen tehnyt yhtään mitään :ashamed: Oli toisen lapsen synttärit ja ne kesti iltaan asti, lasten nukahtamisen jälkeen lösähdin sohvalle makoileen.

On muuten vatsalihakset heikossa kunnossa, se lauantainen jumppa tuntuu lihaksissa vieläkin :laugh: Tänään en pääse ulos lenkille joten hikoilen sitten iltasella stepperillä sellaiset 30-45 minuuttia.

Mä en tehnyt tänään taaskaan mitään. Kävin kampaajalla ja siellä + kauppareissulla menikin monta tuntia ja se ikäänkuin sotki päivärytmin. Seli seli taas.
No sain mä kyllä pitkästä aikaa tehtyä callaneticsia sen vatsaohjelman (kirjasta 30 päivää..). No olihan sekin jotain kuin viime kerrasta on yli 3 kk... Ja kyllä oli tiukkaa vääntöä :o

Joko on liikuntakärpänen puraissut? Minulla tuli viime viikolla vain käveltyä, en jaksanutkaan hotellihuoneessa jumppailla :ashamed:

Tänään teen callaneticsia pikkuhiljaa pitkin päivää ja käyn vähän kävelemässä, huomiselle suunnittelin 2 x 30 min. stepperillä.

Lisäksi ajattelin keventää vielä vähän ruokavaliota, jospa saisin muutaman sinnikkään kilon karistettua. Mulla kun tuo rasva on jämähtänyt tiukasti reisille eikä se taida siitä lähteä muuten kuin laihduttamalla.

Mä yritän kans sauvakävellä aina silloin kun ilmat sallii mutta tälläkin viikolla on vettä piisannut niin ei ole viitsinyt mihinkään lähteä sateella. Odotan vain uimahallin aukeamista ja siihenkin menee vielä melkein 2 viikkoa, aloitan uinnilla ja sitten kun alkaa normaalit aukioloajat (syyskuussa) niin rupean käymään aamuisin ekana salilla ja sitten uimassa. Haluaisin tilata Anttilasta itelleni kuntopyörän niin voisi samalla kun kattoo telkkaa niin polkea niin saisi kilot kyytiä, ehkä tilaankin sen mutta vasta syyskuun jälkeen.

Eihän näillä keleillä muka jaksa... :D Nyt viikonloppuna ollut menoa niin paljon ettei ole ehtiny kyllä liikkua. viikolla kävin sauvakävelees mut siihen se onkin sitten jäänyt. Jumpannu en ole taas callaneticia pitkään aikaan...

Pitäs ja pitäs...

Mulla on kyllä aika paljon latistanu fiilistä tehdä yhtää mitää viikon takainen suru-uutinen. Veljen vaimo kuoli täysin yllättäen johonkin sairauskohtaukseen, ikää 37 v... :( . Ei ole oikein ollu puhtia. No sen sauvakävelylenkin tein ykx ilta ja vähä väliä siellä yksin kävellessä itkua väänsin.

KuntoPlussalla on hyvä tarjous ja mulle se lehti on joskus tullukki. Sen verran pikaisesti eilen katsoin nettisivuja että tilaajille on joku systeemi, että voi tehdä jonkun henk.kohtaisen suunnitelman. Pitää käydä tarkemmin tsekkaa..

Yhteistyössä