O
opiskelija
Vieras
Aloitin opiskelut elokuussa ja olen saanut koulumatkatukea eli ostan junalipun hintaan 43e. Sen lisäksi kela on joka kuukausi laittanut tilille 28e bussilippua varten. Nyt mulla oli kahen viikon työharjoittelu jota varten hain bensakorvauksia ja kela myönsikin mulle 100e siltä ajalta. Mutta entäs nyt kun koulu alkaa taas?
Ei ainakaan tuota 28e ollu tullu vaikka tuo bensakorvaus ja opintotuki.
Eli pitääköhän mun hakea matkatukea taas uudestaan vai tuleeks se automaattisesti vai mitä häh?
Ei ainakaan tuota 28e ollu tullu vaikka tuo bensakorvaus ja opintotuki.
Eli pitääköhän mun hakea matkatukea taas uudestaan vai tuleeks se automaattisesti vai mitä häh?