Tuksun esitys Seiskan bileissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
http://www.seiska.fi/seiskatv/?preview=true&a=105612

Jotenkin luulen että ko. henkilöllä on keksitty rooli, ja oikeassa elämässä ihan fiksu tyyppi, ja nauraa hulluna kaikille jotka luulee että hän on tosissaan. Niin on, onhan? :xmas: :xmas:

Mun mielestä toi ei ollut edes niin paha. Se festariesiintyminen viime kesänä nostatti jonkunverran myötähäpeää, tuossa laulu kuulostaa ihan hyvältä. Ja ulkonäkö, no makuasioista ei voi kiistellä.

Alkuperäinen kirjoittaja oooooo:
Mun mielestä toi ei ollut edes niin paha. Se festariesiintyminen viime kesänä nostatti jonkunverran myötähäpeää, tuossa laulu kuulostaa ihan hyvältä. Ja ulkonäkö, no makuasioista ei voi kiistellä.

Laulu kuulostaa siksi hyvältä, koska tulee playbackina eli nauhalta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Ja tän kyllä huomaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Tosi noloa! Lavalla näyttäisi olevan tilanne, että äitin mielestä on paras, mutta kukaan ei ole kertonut totuutta. Vähän kuin jotkut idolssin koelaulajat..

Minä ajattelen aika samoin Tuksusta, eli siis jos ei ole pelkkä median keksimä feikkipersoona ja roolihahmo, niin sitten oikeasti luulee olevansa hyvä tanssija, mutta kukaan ei ole uskaltanut sitä hänelle kertoa. Enkä ihmettele ettei, koska hänhän omaa käsittääkseni väkivaltaisia taipumuksia. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Ja tän kyllä huomaa :laugh:

Todellakin. En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut ihan "oikeatkin" laulajat haluavat esiintyä playbackina. Kyllä livenä laulamisen pitäisi sujua.