P
"pup"
Vieras
http ://www. hymy.fi/tasta-puhutaan/tuksun-ja-arton-nettikuvat-jarkyttavat-verta-suuseksia-paljaita-tisseja-katso-kuvalinkit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko tämä ilmiö sama kuin ennen töllisteltiin friikkejä sirkuksessa. Jotenkin käy lähinnä sääliksi, no itse ovat juttunsa valinneet.
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;23181965:täällä oli eilen linkki oisko ollu seiskaan(?) missä ol et ne oli tapellu vielä ton keikan jälkeen... että ilmankos se tuksu meni vaikeeks kun Maria kyseli siitä väkivallassa suhteessa, nyt myönsi et Artsi kun ottaa viinaa niin tulee väkivaltaseksi. onnea vaan heille..
Mua on alkanut epäilyttää että koko Tuksu-juttu paljastetaan kohta vuosikymmenen vitsiksi ja joksikin julkisuustempuksi ja mainokseksi (en kyllä tiedä mitä mainostetaan). Kun ei tuo voi olla todellinen ihminen!!
Mua on alkanut epäilyttää että koko Tuksu-juttu paljastetaan kohta vuosikymmenen vitsiksi ja joksikin julkisuustempuksi ja mainokseksi (en kyllä tiedä mitä mainostetaan). Kun ei tuo voi olla todellinen ihminen!!