M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minja:en todellakaan tarkoittanut pahaa.
tätini lapset olivat pieninä joka toinen viikonloppu sijaisperheessä ja kaikille niin oli hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja minja:siis en ymmärrä mikä ongelma tää sijaisperhe juttu nyt on?
Alkuperäinen kirjoittaja minja:siis tarkoitin sijaisperheellä sitä että lapsi olis sillon tällön viikonlopun siellä
Alkuperäinen kirjoittaja paska äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä olen tehnyt henkisesti poikki niin päin, että katselen mieluummin läpi sormien niitä leluja yhtenä päivänä siinä ruokapöydässä kuin että alan stressaamaan vielä niistäkin.
Josko olisit itsellesi vähän armollisempi :hug:
mut lapsi ei kertakaikkiaan syö jos siinä on leluja. menee ihan leikkimiseks, ruoka jäähtyy ja ei maistu.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Tuollaisilla hermoheikoilla ei pitäisi olla lapsia
Ai hyvä ihme. "täti sai levätä"Alkuperäinen kirjoittaja minja:pojat tykkäs kovasti olla maatilalla ja siellä oli muitakin lapsia ja täti sai levätä
Alkuperäinen kirjoittaja minja:jospa miettisit vaikka jotain sijaisperhettä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Joka väittää olevansa täydellinen äiti 24/7 niin valehtelee.
Se on mun mielipiteeni.
Äitikin suuttuu ja kilahtaa joskus. Ollutta ja mennyttä, muutettua ei saa.
Älä enää vatvo ja ruoski itseäsi tuon vuoksi.
Sijaisperheeseen :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Oma vika. Kuka käski jättää rei'ittäjän pöydälle?
Alkuperäinen kirjoittaja minja:siis tarkoitin sijaisperheellä sitä että lapsi olis sillon tällön viikonlopun siellä
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täytyyhän se jotenki näyttää lapselle että kuka käskee, et kuitenkaan korville antanu. kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
mutta mistäs minä näistä jutuista mitään tietäsin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä olen tehnyt henkisesti poikki niin päin, että katselen mieluummin läpi sormien niitä leluja yhtenä päivänä siinä ruokapöydässä kuin että alan stressaamaan vielä niistäkin.
Josko olisit itsellesi vähän armollisempi :hug: